Przetargi.pl
Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r.

Nadleśnictwo Sarbia ogłasza przetarg

  • Adres: 64700 Czarnków, Sarbka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766 , fax. 672 551 220
  • Data zamieszczenia: 2018-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sarbia
    Sarbka 46
    64700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551220, 24, 76, 2552766, fax. 672 551 220
    REGON: 57006448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarbia.pila.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: Część 1 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Cisze, Jabłonowo, Jabłonówko, Kruszewo Część 2 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Jacewko, Drzązgowo, Nówki, Szklarnia, Gębice, Huta Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może składać ofertę na jedną lub większą ilość części. 2. Przewidziane do remontów i napraw drogi to gruntowe, żwirowe drogi leśne utwardzone miejscowo kruszywem naturalnym (mieszanką optymalną). Drogi charakteryzują się licznymi koleinami i wybojami. Część 1 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Cisze – droga L2-A-03 (oddz. 40f; 41b;28b,c, 1b,h; 4f,k; 15l,f), - droga L2-B31 (oddz.1Ai; 7c;7a; 1Bd,c), - droga leśna (oddz. 2Ab,c), - droga leśna (oddz. 16b;5 d,a,c;6a), - droga L2-B30 (oddz. 13Ai, g, h), - droga leśna (oddz. 5a,d; 6c,a,d), - droga leśna (13Ai) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 22 804,88 m2. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 520,00 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego – 520,00 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm – 520,00 m2, Jabłonowo - droga L2-B111 (oddz. 171~a-00), - droga L2-B111 (oddz. 151~a-00) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 1867,48 m2. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1627,48 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego – 1627,48 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm – 1627,48 m2, Jabłonówko - droga L2-A22 (oddz. 221-226) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 10 000,00 m2. Kruszewo - droga L2-B145 (oddz. 358~c;358~d), - droga L2-B146 (oddz. 360~a; 360~b), - droga L2-B146 (oddz. 362c) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 6 432,44 m2. Część 2 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Jacewko - droga L2-09 nr inw. 220/1535, - droga L2-A09 nr inw. 220/1539, - droga do l. Jacewko (oddz. 139Cj) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 11 909,90 m2. Drzązgowo - droga L2-A11 (oddz. 82; 83; 84; 85; 86; 63; 64; 65; 66), - droga L2-B51 (oddz. 90, 91, 111, 112, 113) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 20 454,96 m2. Nówki - droga leśna (oddz. 242g,h; 243j,k,l,h;244k,l,j,i;245j,g;245i;246a,b;247a,b,c), - droga L2-A18 (oddz. 245b,d,g,l), - droga leśna (oddz. 252a,b,f;251d;245a,f,g,j;244i,j,l), - droga leśna (oddz. 251k,c,cj;252a,f,g,j;244i,j,l), - droga L2-A10 nr inw. 220/1296,(241m,i,c;213d,189i,f,c,d;162h,f,a;140BL,m,i,g,c), - droga L2-A01 nr inw. 220/1506, Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 56 637,40 m2. Szklarnia - droga L2-B73 (oddz. 256/259), Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 3 359,48 m2. Gębice -droga L2-B61 (oddz. 211, 187, 160) - droga leśna (oddz. 231b/232d) Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 5 800,00 m2. - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 240,00 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego – 240,00 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm – 240,00 m2, Huta - droga L2-B104 Zakres robót obejmuje: - mechaniczne profilowanie wraz z zagęszczeniem – 10 015,00 m2, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 175,00 m2, - nawierzchnia z tłucznia kamiennego – 175,00 m2, - nawierzchnia z kruszywa naturalnego gr. 8 cm – 175,00 m2, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, zwana dalej STWiOR, mapy sytuacyjne, przedmiar robót oraz umowa, stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( dalej SIWZ), t.j.: - Załącznik nr 7 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, techniczna - Załącznik nr 9 do SIWZ – Przedmiar robót. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe, a w szczególności zgodnie m.in. z: a) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) – dalej „PB”, c) normami i instrukcjami obowiązującymi w Lasach Państwowych. 5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zmianami) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 6. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7. Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo – pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację gospodarczo – ekonomiczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających, korekt zwiększających oraz zmiany lokalizacji wykonania robót. Korekty zwiększające nie oznaczają wprowadzenia nowych prac, nie objętych zakresem zamówienia podstawowego, a korekty zmniejszające nie oznaczają całkowitej rezygnacji z części prac. Należy je rozumieć jako zwiększenie ilości prac w jednej lokalizacji, kosztem zmniejszenia ilości prac w innej lokalizacji – w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykonanie minimum 70% wartości brutto umowy. Redukcja dotyczy wielkości i zakresu robót. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, powiadomi wykonawców w terminie 7 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okolicznościach powodujących konieczność dokonania korekty. 9. Sposób zlecania robót: a) szczegóły dotyczące zakresu, terminu i miejsca wykonania robót przez Wykonawcę zawarte będą w zleceniach sporządzanych przez Zamawiającego i podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę, b) warunkiem przystąpienia do wykonania robót przez Wykonawcę będzie obustronnie podpisane zlecenie, c) w przypadku braku możliwości wykonania danego zlecenia w określonym terminie, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego z podaniem przyczyn braku możliwości realizacji zlecenia i propozycją jego realizacji w nowym terminie, Zamawiający oceni zasadność przyczyn i może zmienić termin realizacji zlecenia, d) przyjęcie zlecenia jest równoznaczne z przekazaniem placu budowy. 10. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in.: 1) Przejęcie placu budowy od Zamawiającego i jego zabezpieczenie; Wykonawca osobiście ponosi z chwilą przejęcia placu budowy odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego, jak również ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę, jaką wyrządził swoim działaniem lub przez zatrudnionych pracowników i Podwykonawców osobom trzecim, w tym także ruchem pojazdów. Podczas całego okresu trwania robót Wykonawca winien na własny koszt zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy. 2) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód na szlakach komunikacyjnych i rowach melioracyjnych, 3) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własnych koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji, 4) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w ich bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, 5) Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca podda unieszkodliwieniu na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedzialności za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 21) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.). Koszty transportu odpadów w miejsce utylizacji i koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 6) W przypadku zajęcia pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu i uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o zajęciu pasa drogowego oraz poniesienia opłaty administracyjnej za jego zajęcie. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, 8) Dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia, 9) Prowadzenie na bieżąco wewnętrznego dziennika budowy (robót) 10) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze, 11) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, 12) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości, 13) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie trwania umowy na kwotę 100 000,00 zł, 14) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 15) Zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Zmiana którejkolwiek z tych osób, w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być zgłoszona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego, 16) Kierownik budowy (robót) działać będzie w granicach umocowania określonego w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), 17) Wykonawca zapewnieni na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od zawiadomienia, obecność na terenie budowy kierownika robót budowanych w toku realizacji umowy. 11. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Wymagania w zakresie personelu Wykonawcy. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: część 1: prace w zakresie profilowania i zagęszczania mechanicznego nawierzchni wraz z doziarnieniem nawierzchni oraz utwardzania kruszywem, część 2: prace w zakresie profilowania i zagęszczania mechanicznego nawierzchni wraz z doziarnieniem nawierzchni oraz utwardzania kruszywem. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.11. ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.13.ppkt 1) czynności. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4) Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Część 1 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Cisze, Jabłonowo, Jabłonówko, Kruszewo Kwota 3 000,00 zł (słownie złotych trzy tysiące gr. 00/100) Część 2 Remonty i naprawy dróg na terenie leśnictw: Jacewko, Drzązgowo, Nówki, Szklarnia, Gębice, Huta Kwota 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące gr.00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.); Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku : Bank BKO BP O/Piła Oddział Czarnków nr rachunku: 19 1020 4027 0000 1102 0878 6008 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: Remont i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2018 r. CZĘŚĆ……. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 110) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Pzp. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 5). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Pzp oraz art. 46 ust. 5 Pzp .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. oświadczenie, o którym mowa w części 7 SIWZ pkt 7.1. litera a (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu) 2. zobowiązanie, o którym mowa w części 7 SIWZ pkt 7.3., (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570 ze zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). Kosztorys ofertowy ma być sporządzony dokładnie na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego przedmiaru robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót, które po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będą kosztorys ofertowy jako załącznik do oferty. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z dostarczonymi przedmiarami robót wg zasad: bez zgody Zamawiającego w przedstawionych przedmiarach nie wolno wprowadzać żadnych zmian. W kosztach opisanych w przedmiarach przez Wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu Zamówienia. Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z : Art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach