Przetargi.pl
Remont i modernizacja sali dydaktycznej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.21.51.40- 0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 71.22.00.00- 6 Usługi projektowania architektonicznego

Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. dr A. Jagalskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5727331 , fax. 058 5727331
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy
    ul. dr A. Jagalskiego 10 10
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 5727331, fax. 058 5727331
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja sali dydaktycznej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.21.51.40- 0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 71.22.00.00- 6 Usługi projektowania architektonicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont i modernizacja sali dydaktycznej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. CPV : 45.21.51.40- 0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 71.22.00.00- 6 Usługi projektowania architektonicznego Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont i modernizację sali dydaktycznej Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie, zlokalizowanej w budynku Przyszpitalnej Przychodni Specjalistycznej Szpitala na poziomie -wysoki parter, obok szatni ogólnej szpitala. Zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w oparciu o : Program funkcjonalno - użytkowy ( załącznik nr 8 do SIWZ) Szkic pomieszczeń ( załącznik nr 3 do SIWZ) Przedmiar prac - materiał pomocniczy ( załącznik nr 6 do SIWZ) 2) Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji papierowej: a) w 3 egzemplarzach - dokumentację projektową b) po 2 egz. kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru prac c) w 2 egz. specyfikację techniczną wykonania i odbioru prac 3) wykonanie prac remontowych i modernizacyjnych sali dydaktycznej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac wymienionych w pkt.4 ust.1, a także zgodnie z wymaganiami programu funkcjonalno-użytkowego. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę po uprzednim telefonicznym powiadomieniu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania ( rozdz. 5 pkt. 1a SIWZ), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( rozdz. 5 pkt. 1b SIWZ): - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 roboty budowlane (odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania - rozdz. 5 pkt.1b SIWZ) w tym: wykonali co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości co najmniej ? łącznej wartości brutto złożonej oferty dla każdego zrealizowanego zamówienia oraz 2 zamówienia na wykonanie prac projektowych o wartości co najmniej 5.000 zł dla każdego zrealizowanego zamówienia ( rozdz. 5 pkt. 1b SIWZ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub/i posiadają zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ? wartości brutto złożonej oferty ( rozdz. 5 pkt. 1 c SIWZ), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( rozdz. 5 pkt.1 d SIWZ). 2 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz.6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców) : dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5do SIWZ (wzór oświadczenia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach