Przetargi.pl
REMONT I KONSERWACJA SCHODÓW BOCZNYCH RATUSZA MIEJSKIEGO. I ETAP - ROBOTY ZEWNĘTRZNE.

Urząd Miasta Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Rynek-Ratusz 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01 , fax. 0-75 645 64 02
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bolesławiec
    Rynek-Ratusz 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01, fax. 0-75 645 64 02
    REGON: 00032494490923
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I KONSERWACJA SCHODÓW BOCZNYCH RATUSZA MIEJSKIEGO. I ETAP - ROBOTY ZEWNĘTRZNE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu remontu i konserwacji schodów bocznych Ratusza Miejskiego zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Zakres prac obejmuje roboty zewnętrzne, tj: - demontaż stalowych balustrad, - demontaż kamiennych okładzin schodów i ich naprawa (czyszczenie, odsolenie, dezynfekcja i wzmocnienie) przed kolejnym montażem, - skucie istniejących podkładów betonowych, - skucie odspajających się tynków na ścianach podpierających schody, - naprawa podłoży - oczyszczenie powierzchni płyty, - wykonanie wyrównania powierzchni betonowych, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - montaż okładzin kamiennych na klej, - hydrofobizacja powierzchniowa kamienia, - wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach zewnętrznych schodów, - malowanie tynków, - czyszczenie, malowanie i montaż balustrad. 2. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, załączonymi do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający zakłada ponowne użycie elementów z piaskowca do pokrycia schodów, w ilości do 50% odzysku po demontażu. Całkowicie zniszczone elementy kamienne, wykonawca odtworzy z materiału własnego, o podobnych do materiału oryginalnego właściwościach fizyko-mechanicznych i wyglądzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2. Dysponowanie osobą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, która wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych i będącą jednocześnie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat - w sposób należyty - co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku w toku przeprowadzonego postępowania, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Zał. Nr 1. 4. Wykaz osób/osoby, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca do kierowania robotami oraz kserokopie uprawnień wymienionych osób/osoby i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz oświadczenie o posiadaniu co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych - Zał. Nr 2. 5. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzający wykonanie minimum 1 zadania z należytą starannością - Zał. Nr 3. 6. Wykaz robót (części zamówienia), które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Zał. Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.boleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach