Przetargi.pl
Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tuczno

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-640 Tuczno, ul. Klasztorna 36
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2593147 , fax. 067 2593299
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno
    ul. Klasztorna 36 36
    78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2593147, fax. 067 2593299
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pila.lasy.gov.pl/strony/1/i/15007.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tuczno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja następujących gruntowych dróg leśnych: 1.drogi leśnej numer 220.42 - droga ppoż. Nr 2 Rutwica Obręb Strzaliny Leśnictwo Rutwica, 2.drogi leśnej numer IIIB 44 - droga leśnictwo Trzcinno, 3.drogi leśnej numer IIIA 10 - droga ppoż. 38 . W poszczególnych drogach przewiduje się wykonać : 2.1 Droga leśna numer 220.742 Istniejąca droga posiada przekrój konstrukcyjny : a)warstwa górna nawierzchni ze szlaki lub niesortu kamiennego o grubości od 2 do 10 cm, b)warstwa dolna nawierzchni z zaglinionej pospółki w stopniu powyżej 15 % gliny o grubości 4 do 8 cm, c)geokrata nacinana H=8 cm wypełniona drobnym piaskiem, d)geowłóknina, e)podłoże gruntowe. Spadki poprzeczne nawierzchni: 0 - +- 2% Stan nawierzchni: niezadowalający, droga na całym odcinku o długości 4,450 km jest skoleinowana, nie posiada wystarczających spadków poprzecznych umożliwiających spływ wód opadowych do rowów które w znacznej mierze są zanieczyszczone liśćmi i zapiaszczone. Na odcinkach początkowych w wyniku zastoin wody nastąpiły miejscowe wyboje z odsłonięciem i zniszczeniem geokraty. Na odcinkach w km 2+370 - 2+530 oraz 4+170 - 4+450 przebiegających w znacznym spadku podłużnym nastąpiło wymycie nawierzchni i miejscowe odsłonięcie geokraty, która na chwilę obecną jest w stanie nieuszkodzonym co pozwala na odtworzenie nawierzchni z jej wykorzystaniem. Przepust pod drogą w km 3+140 ma rozmyte skarpy i umocnienia wlotów, nawierzchnia na przepuście wymaga remontu kruszywem łamanym. Rozmyte skarpy należy uzupełnić pospółką oraz umocnić brukiem na zaprawie cementowej. Droga w odcinku końcowym tj. na granicy obszaru leśnego wymaga ujęcia spływu wód opadowych poprzez wykonanie poprzecznego ścieku z bruku kamiennego na podbudowie betonowej oraz ujęcie wody ściekiem prefabrykowanym korytkowym po stronie lewej na połączeniu ze zjazdem. 2.1.1 Remont drogi wykonać do parametrów określonych w dokumentacji technicznej : 1)szerokość jezdni zasadnicza - 3,50 m, 2)szerokość poboczy 2 x 0,75 m, 3)spadek jezdni poprzeczny daszkowy 3% na całym odcinku z wyjątkiem łuków gdzie powinien być jednostronny 3%, 4)spadki poprzeczne poboczy - 6% 2.1.1.1 Remont drogi będzie obejmował wykonanie : 1)odcinki do profilowania i zagęszczania: a)warstwy istniejącej nawierzchni (szlaka lub niesort kamienny) - profilowanie i zagęszczanie, b)pobocza - ścinanie , profilowanie i zagęszczanie, 2)odcinki do profilowania i zagęszczania, nawierzchnia z kruszywa łamanego : a)nawierzchnia z kruszywa łamanego granitowego lub melafirowego 0-31,5 mm o grubości średnio 7 cm, b)nawierzchnia z klińca melafirowego lub granitowego 4-31mm gr. 5 cm, c)warstwy istniejącej nawierzchni (szlaka lub niesort kamienny) - profilowanie i zagęszczanie, d)pobocza z kruszywa łamanego granitowego lub melafirowego 0-31,5 mm o grubości średnio 7 cm. Roboty ziemne obejmować będą ścinanie i uzupełnienie poboczy oraz pogłębianie i odbudowywanie rowów przydrożnych. Ze względu na zmienną grubość nawierzchni nad geokratą nie przewiduje się korytowania. Profilowanie nawierzchni i ścinanie poboczy należy prowadzić pod stałym nadzorem ze zwróceniem uwagi na to aby nie uszkodzić geokraty. Przed wykonaniem robót należy skosić pobocza - najlepiej z wykorzystaniem kosiarki bijakowej co pozwoli oszczędzić tworzeniu niepotrzebnych objętości przy robotach ziemnych. 2.2 Droga leśna numer IIIB 44 Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową o znacznym stopniu zdeformowania poprzecznego i podłużnego. Stan nawierzchni niezadowalający, droga na odcinku remontowanym nie posiada wystarczających spadków poprzecznych umożliwiających spływ wód opadowych co przy zawyżonych poboczach doprowadziło do powstania wybojów i kolein. Odwodnienie jezdni powierzchniowe do gruntu, występują zastoiny wody opadowej i wymycia nasypu drogowego (korpusu). Przepust pod drogą z rur betonowych średnicy 600 mm stracił szczelność co powoduje wymywanie i osiadanie skarp nasypu drogowego kwalifikując go do wymiany na przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych o średnicy 600mm i długości 8,00m. 2.2.1 Remont drogi wykonać do parametrów określonych w dokumentacji technicznej : 1)szerokość jezdni zasadnicza 3,50 m, 2)spadek poprzeczny daszkowy jednostronny 3% na całym odcinku, 3)przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni: a)nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubościo 15 cm, b)podłoże gruntowe profilowane i zagęszczone do Is min. 0,98, c)nasyp z pospółki zagęszczony do Is min 0,98, 4)przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych średnicy 600 mm o długości 8,00 m. 5)posadowienie wysokościowe przepustu dostosować do rzędnych cieku wodnego, 6)wraz z wymianą rury przepustu należy wykonać roboty towarzyszące tj. umocnienie skarp na wlotach poprzez brukowanie, pogłębienie rowu, umocnienie skarp i dna rowu na wlotach poprzez brukowanie, 7)po wykonaniu naprawy przepustu należy wykonać nawierzchnię z kruszywa łamanego szerokości 3,50m , długości 20,00 m i grubości 15 cm. Roboty ziemne obejmować będą wykonanie robót związanych z naprawą przepustu drogowego (wykop i nasyp nad przepustem), ścinania i uzupełnienia poboczy, odbudowy wymytych skarp oraz pogłębiania rowów. 2.3 Droga leśna numer IIIA 10 Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową o znacznym stopniu zdeformowania poprzecznego i podłużnego. Stan nawierzchni niezadowalający. Droga na odcinku remontowanym nie posiada wystarczających spadków poprzecznych umożliwiających spływ wód opadowych co przy zawyżonych poboczach doprowadziło do powstania wybojów i kolein. Odwodnienie jezdni powierzchniowe do gruntu, występują obsunięcia i wymycia nasypu drogowego (korpusu). Przepust pod drogą z rur betonowych średnicy 600 mm posiada ścianki czołowe z kamienia , stracił szczelność co powoduje wymywanie i osiadanie skarp nasypu drogowego kwalifikując go do wymiany na przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych o średnicy 600 mm i długości 8,00m. 2.3.1 Remont drogi wykonać do parametrów określonych w dokumentacji technicznej : 1)szerokość jezdni zasadnicza 3,50 m, 2)spadek poprzeczny daszkowy jednostronny 3% na całym odcinku, 3)przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni: a)nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubościo 15 cm, b)podłoże gruntowe profilowane i zagęszczone do Is min. 0,98, c)nasyp z pospółki zagęszczony do Is min 0,98, 4)przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych średnicy 600 mm o długości 8,00 m. 5)posadowienie wysokościowe przepustu dostosować do rzędnych cieku wodnego, 6)wraz z wymianą rury przepustu należy wykonać roboty towarzyszące tj. umocnienie skarp na wlotach poprzez brukowanie, pogłębienie rowu, umocnienie skarp i dna rowu na wlotach poprzez brukowanie, 7)po wykonaniu naprawy przepustu należy wykonać nawierzchnię z kruszywa łamanego szerokości 3,50m , długości 20,00 m i grubości 15 cm. Roboty ziemne obejmować będą wykonanie robót związanych z naprawą przepustu drogowego (wykop i nasyp nad przepustem), ścinania i uzupełnienia poboczy, odbudowy wymytych skarp oraz pogłębiania rowów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_tuczno
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach