Przetargi.pl
Remont i doposażenie Centrum Urazowego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-094 Bydgoszcz, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5854304 , fax. 52 5854076
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 9
    85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5854304, fax. 52 5854076
    REGON: 00112607400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i doposażenie Centrum Urazowego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i doposażenie Centrum Urazowego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Centrum Urazowego w strukturze Kliniki Medycyny Ratunkowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. A. Jurasza w Bydgoszczy przy ul. M. Skłodowskiej - Curie 9. Realizacja tego zamówienia polegać będzie na remoncie części pomieszczeń Kliniki Medycyny Ratunkowej o powierzchni 161 m2 oraz na wyposażeniu w niezbędny, specjalistyczny sprzęt medyczny m.in. do diagnostyki i terapii na potrzeby wspomnianego centrum. Przewiduje się przystosowanie pomieszczeń obserwacyjnych Centrum Urazowego na potrzeby wstępnej intensywnej terapii. Istniejące pomieszczenia pozwalają na zorganizowanie trzech stanowisk terapeutycznych wraz z niezbędnym zapleczem medycznym, sanitarnym i socjalnym. 3.2. W ramach tej inwestycji przewiduje się remont, przebudowę pomieszczeń oraz rozbudowę następujących instalacji: -centralnego ogrzewania, -wodno-kanalizacyjnej, -gazów medycznych, -wentylacji i klimatyzacji, -elektrycznych, -teletechnicznych {automatyka do BMS-u, system sygnalizacji pożaru, sieć komputerowa, sieć telefoniczna, instalacja przyzywowa, instalacja rtv). 3.3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, STWiORB - która stanowi załączniki nr 10, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 11 do , dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 12 oraz specyfikacja techniczno - użytkowa dostaw załącznik nr 13 i wyposażenia i charakterystyki urządzeń (załącznik nr 14), oraz zmiany w projekcie (załącznik nr 15). UWAGA: 3.4. Wykonawca przygotowując kosztorysy i wycenę musi uwzględnić zmiany w dokumentacji projektowej dotyczące pomieszczeń nr 10,11,12 w zakresie architektury (załącznik nr 15), które, polegają między innymi na zmniejszeniu ilości drzwi wewnętrznych z 7szt. do 6szt. (poz. przedmiaru nr 29) i ościeżnic z 12 szt. do 11szt. (poz. przedmiaru nr 31), wykreślić z przedmiaru poz. nr 35 (stolarka z profilu aluminiowego oznaczona AL7) oraz zmienić drzwi o wymiarze 110+30 na 110+50 (stolarka z profilu aluminiowego oznaczona AL4) poz. w przedmiarze nr 37
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu (łącznie z podaną godziną) składania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. (art. 45 ustawy) w wysokości: 75000,00 zł. w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w NORDEA BANK POLSKA S.A. nr rachunku: IBAN PL 41-1440-1215-0000-0000-0651-9547na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć Remont i doposażenie Centrum Urazowego Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 9.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca, aby oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wpłaty dołączony został do oferty. W każdym przypadku oryginał lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowień pkt. 11.7 SIWZ dowodu wpłaty nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wniesienie w terminie nastąpi wówczas, gdy wskazany powyżej rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu (łącznie z podana godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej beneficjentem musi być Zamawiający. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu dołączona została do oferty. Oryginał dokumentu nie może być doręczony Zamawiającemu później niż do upływu terminu (łącznie z godziną), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez doręczenie uznaje się złożenie oryginału dokumentu w kasie siedziby Zamawiającego budynek A, czynnej w godzinach 10:00 - 14:00, z zastrzeżeniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (łącznie z godziną) przyjęcia dokumentu w dniu składania ofert. 9.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.5. Wykonawca, który wycofał swoją ofertę, a zabezpieczył ją wadium, powinien wystąpić do Zamawiającego na piśmie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysokości, w której je wniósł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach