Przetargi.pl
Remont i docieplenie elewacji (termomodernizacja) oraz remont i przebudowa części wnętrz i tarasu zewnętrznego budynku dydaktyczno-naukowego UPWr przy ul. Kożuchowskiej 1 we Wrocławiu – projekt realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020 zadanie: „Termomodernizacja obiektów dydaktyczno-naukowych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” nr POIS.01.03.01-00-0006/16.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i docieplenie elewacji (termomodernizacja) oraz remont i przebudowa części wnętrz i tarasu zewnętrznego budynku dydaktyczno-naukowego UPWr przy ul. Kożuchowskiej 1 we Wrocławiu – projekt realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020 zadanie: „Termomodernizacja obiektów dydaktyczno-naukowych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” nr POIS.01.03.01-00-0006/16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Remont i docieplenie elewacji (termomodernizacja) oraz remont i przebudowa części wnętrz i tarasu zewnętrznego budynku dydaktyczno-naukowego UPWr przy ul. Kożuchowskiej 1 we Wrocławiu – realizowane w ramach zadania „Termomodernizacja obiektów dydaktyczno-naukowych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu” nr POIS.01.03.01-00-0006/16 – na podstawie: - Pozwolenia na budowę –Decyzja nr 1184/2017 z dnia 14.03.2017 i Decyzja nr 3894/17 z dnia 19.07.2017 Wydz. Architektury i Budownictwa we Wrocławiu, - Projekt budowlany – jako załącznik do w/w Decyzji - Projektów wykonawczych branżowych - Branżowych Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - Tabeli wartości robót z opisami elementów prac wg branż. 2. Krótki opis prac budowlanych: 1) Termomodernizacja • wymiana stolarki okiennej, • wymiana stolarki drzwiowej ‐ drzwi wejściowe parteru, • wymiana wrót garażowych i drzwi zewnętrznych do piwnic, • remont instalacji centralnego ogrzewania, • docieplenie ścian zewnętrznych parteru części „B” • docieplenie cokołu przy tarasie w części „B” • docieplenie ścian zewnętrznych części „A” budynku od wewnątrz • docieplenie stropodachu nad werandą w części „A”‐( taras), • docieplenie poddasza części „A” , wraz z przekładką dachu i łaceniem, • remont i ocieplenie lukarn części „A”, • docieplenie stropu poddasza nieużytkowego części „B”, • remont stropu poddasza nieużytkowego części „A”, • docieplenie ścianek wewnętrznych poddaszy wełną mineralną, • wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych • likwidacja zbędnych elementów (pozostałości po markizach przy tarasach, stare przewody elektryczne ), • czyszczenie, uzupełnienie tynków i malowanie elewacji w części „A”, • montaż dodatkowego okna w połaci wschodniej dachu części „A”, • wymiana stolarki drzwiowej do nieużytkowych poddaszy w części „A” i części „B” przedmiotowego budynku, • dodanie rur spustowych od strony elewacji południowej w części „B”, • remont gzymsów okapowych, • remont elementów z granitu, • wykonanie obróbek blacharskich, • docieplenie stropodachu nad werandą w części „A”‐( taras), • demontaż na czas prowadzenia robót elewacyjnych i odtworzenie instalacji odgromowej, • demontaż na czas prowadzenia robót elewacyjnych na budynku A pokrycia z przyległych połaci budynku B. 2) Prace remontowe - remont i przebudowa części wnętrz oraz tarasu zewnętrznego obejmuje; Roboty demontażowe i rozbiórkowe niezbędne do wykonania remontu i przebudowy wnętrz: • prace rozbiórkowe w poziomie piwnic (bud. A i B): • demontaż instalacji wewnętrznej instalacji c.w.u. i cyrkulacji prowadzonej pod stropem piwnicy, • demontaż fragmentu instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniu 0/4 w związku ze zmianą lokalizacji pionu kanalizacyjnego obsługującego WC na piętrze, • demontaż wewnętrznej instalacji gazu (wraz z licznikiem) za zaworem głównym w piwnicy budynku, • demontaż istniejących opraw bakteriobójczych (wraz z programatorami) w piwnicy, • demontaż istniejącego prowadzonego natynkowo okablowania instalacji elektrycznej, • demontaż istniejących rozdzielni elektrycznych, • demontaż istniejącej szafy rack w piwnicy, • demontaż istniejącego prowadzonego natynkowo okablowania logicznego, • wykonanie miejscowych przepustów w ścianach murowanych i stropie nad piwnicą, • demontaż drzwi i ościeżnicy do pomieszczenia nr 0/7, • poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego oraz wykucie nowego otworu drzwiowego do pomieszczenia nr 0/7. • prace rozbiórkowe na poziomie parteru (bud. A i B): • demontaż instalacji wod.-kan. w pomieszczeniu WC (nr 1/6), • demontaż drzwi i ościeżnicy do pomieszczenia WC (nr 1/6), • poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego do pomieszczenia WC (nr 1/6), • demontaż okładzin ściennych i podłogowych w części przeznaczonej na zagospodarowanie jako docelowa toaleta ogólnodostępna na parterze, • bruzdowanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych na ścianach, • bruzdowanie i uzupełnienie tynków sufitowych. 3. Budynek jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków architektury i budownictwa miasta Wrocławia oraz położony w strefie objętej ochrona konserwatorską. 4. Charakterystyczne parametry budynku: • powierzchnia zabudowy: 343,71 m2, • powierzchnia netto budynku: 814,90 m2, • powierzchnia użytkowa: 643,90 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej w wysokości 40.000 zł. (słownie czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.89.2017 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 7b. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) tabele zbiorczego zestawienia cen (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ) 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2a do SIWZ) 5) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) 6) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 PZP. (niezobowiązujący wzór stanowi załącznik do SIWZ), 7) kopię dowodu wniesienia wadium, 8) oświadczenie - zobowiązanie do wykonywania prac wskazanych przez Zamawiającego przez osoby zatrudnione w ramach umowy o pracę. (załącznik nr 4c do SIWZ), 9) Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach