Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 58309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 746 489 742 , fax. 746 489 746
- Data zamieszczenia: 2017-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
ul. Sokołowskiego 4
58309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 746 489 742, fax. 746 489 746
REGON: 89004744600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy ręczników papierowych oraz papieru toaletowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Ręczniki papierowe - pakiet* 60 000 2. Papier toaletowy - rolka* 15 000 3. Papier toaletowy - rolka 5 000 4. Ręcznik papierowy na rolce kuchenny - op. 120 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33760000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. : 1) posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) posiadanie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków – na podstawie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadanie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotnie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog). Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-02-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.
Dodano: 2024-02-20 - „Sukcesywna dostawa czyściwa oraz papieru toaletowego do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.”
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa środków czystości, prześcieradeł jednorazowych, pralnic i suszarek z podziałem na 3 pakiety.
Dodano: 2023-04-27 - Dostawa artykułów i środków do utrzymania higieny i czystości na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
Dodano: 2023-04-21 - Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu gospodarczego oraz kuchennego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2023-03-21 - Zakup czyściwa z włókniny jednorazowego w ilości 180 szt.
Dodano: 2022-02-17 - Zakup ręcznika mini białego w ilości 150 szt. oraz papieru toaletowego jumbo fi 19 w ilości 60 szt.
Dodano: 2022-02-07 - Zakup 1. ręcznika przemysłowego jednorazowego w ilości 150 szt - cena brutto 38,13 zł. 2. Ręcznika ZZ w ilości 32 kart. w cenie brutto 31,73 zł. 3. Czyściwo wielozadaniowe d celulozy w ilości 225 szt. ,w cenie brutto - 9,23 zł. 4. papier toaletowy Jumbo fi 19 - w ilości 70 szt w cenie brutto 19,43 zł.
Dodano: 2022-01-12 - Zakup ręczników jednorazowego użytku w ilości 1000 szt.
Dodano: 2021-12-20