Przetargi.pl
Remont i budowa szkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Przechlewo

Gmina Przechlewo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-320 Przechlewo, Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598334301 , fax. 598334631
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przechlewo
    Człuchowska 26
    77-320 Przechlewo, woj. pomorskie
    tel. 598334301, fax. 598334631
    REGON: 770979690
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i budowa szkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Przechlewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań: Część 1: Budowa bieżni i skoczni w dal oraz budowa boiska wielofunkcyjnego 1) Zespół Szkół w Przechlewie: a) Wykonanie bieżni lekkoatletycznej sześciotorowej o długości 130m, linie do biegów na 60m, 100m, 110m; tory o szerokości 122cm, linie o szerokości 5cm, rozbieg o długości 5m i wybieg o długości 15m.Bieżnia o nawierzchni poliuretanowej, przepuszczalnej dla wody, w kolorze czerwonym, linie w kolorze białym. Wykonać ją należy na warstwach podbudowy zgodnie z projektem lub alternatywnie wg wytycznych dobranego producenta. Bieżnia ma być okolona i oddzielona od trawnika obrzeżem betonowym. b) Skocznia do skoków w dal - rozbieg o długości 40m; tor o szerokości 122cm (+ obustronnie linie o szer. 5cm), odległość belki odbicia od piaskownicy 1,00m , piaskownica o wymiarach 2,80x8,00m głębokość 25cm okolona drewnianą belką krawędziową .Bieżnia rozbiegu o nawierzchni poliuretanowej, przepuszczalnej dla wody, w kolorze czerwonym, linie w kolorze białym. Wykonać ją należy na warstwach podbudowy zgodnie z częścią rysunkową projektu. Bieżnia okolona i oddzielona od trawnika obrzeżem betonowym. Przestrzeń pomiędzy rozbiegiem skoczni w dal a bieżnią lekkoatletyczną wykonać należy z tego samego materiału i w tej samej technologii co te urządzenia – z wodoprzepuszczalnego poliuretanu. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie utwardzeń terenu z kostki betonowej na przedłużeniu istniejącego chodnika wzdłuż ogrodzenia boisk szkolnych, na końcu bieżni, od końca piaskownicy do istniejącego chodnik. W ramach prac przewiduje się zakup i montaż: 20 płotków wyczynowych, 6 bloków startowych wyczynowych, stojaka do bloków wyczynowych i wózek do płotków c) Odwodnienie bieżni i skoczni w dal - kanały zbiorcze wykonać z rur PCV litych o średnicy 200mmm, studzienki o średnicy 425mm, ciągi drenarskie z tworzyw sztucznych wykonać zgodnie z instrukcją producenta rur. 2. Szkoła Podstawowa w Sąpolnie - budowa boiska wielofunkcyjnego - boisko wybudowane zostanie na miejscu istniejącego boiska gruntowego. Zaplanowane do wykonania boisko będzie wymiarów 4400 cm x 2200 cm. Na boisku projektuje się następujące pola do gier: boisko do piłki ręcznej i mini piłki nożnej (800 m2), 2 boiska do koszykówki (2 x 286 m2), boisko do siatkówki (162 m2) i kort tenisowy (260,87 m2). Obok boiska wielofunkcyjnego będzie znajdowała się skocznia do skoków w dal o wymiarach (1030-700)x2810 cm + 700x2810. Nawierzchnia boiska syntetyczna polipropylenowa modułowa (wymiary modułów od 200 do 400mm w kształcie kwadratu) elastyczna o grubości 1,8 cm posiadająca niezbędne dokumenty (atest PZH, rekomendację ITB, certyfikaty). Podbudowa boiska i skoczni zgodnie z projektem. Kolorystyka zgodna z projektem. Zakres prac będzie obejmował: demontaż istniejących ogrodzeń oraz elementów istniejącego boiska gruntowego, budowę boiska wielofunkcyjnego z urządzeniami( bramki do piłki ręcznej, słupki do siatkówki i tenisa ziemnego, kosze do koszykówki), budowę skoczni skoków w dal, nowe ogrodzenia, piłkochwyty, budowę ciągu pieszo-jezdnego, rozbiórkę istniejącego kanału C.O., budowę kanalizacji deszczowej boiska oraz montaż stojaków na rowery. Część 2: Remont hali sportowej przy Zespole Szkół w Przechlewie Przystosowanie obiektu hali sportowej Zespołu Szkół w Przechlewie do przepisów bezpieczeństwa, przepisów sanitarnych, przeciwpożarowych, poprawa stanu technicznego obiektu, termomodernizacji, udostępnienie hali dla osób niepełnosprawnych. Powierzchnia użytkowa hali sportowej -1446,54m2: sala sportowa o pow. 742,32 m2 i wymiarach 18x42,5, pomieszczenia sanitarne z przebieralniami, ciągi komunikacyjne, siłownia, pokoje nauczycielskie, pomieszczenia gospodarcze, dwie sale korekcyjne. Zakres prac obejmuje: a) remont posadzek w ciągach komunikacyjnych, szatniach, prysznicowniach , toaletach, pokojach nauczycieli, siłowni, pomieszczeniach na sprzęt, pomieszczeniach gospodarczych. Wykonanie nowego parkietu sportowego hali sportowej wraz z montażem gniazd do mocowania słupków do siatkówki, koszykówki, drążka gimnastycznego, remont parkietu w salkach korekcyjnych. b) remont ścian i sufitów - wymiana płytek ceramicznych w pomieszczeniach mokrych i szatniach z dostosowaniem do wymogów sanitarnych, wykonanie części nowych tynków w pozostałych pomieszczeniach na ścianach i sufitach, wykonanie nowych gładzi gipsowych i malowania na ścianach i sufitach, w siłowni wykonanie okładzin ściennych z płyt stalowych ryflowanych, hali sportowej i w pomieszczeniach pierwszego piętra malowanie stalowego sufitu. c) wymianę stolarki drzwiowej na zgodną z aktualnie obowiązującymi przepisami, spełniającą normę dotyczącą izolacyjności akustycznej w obiektach szkolnych, drzwi otwierane na korytarze wykonane w technologii umożliwiającej ich wykładanie na ścianę co umożliwi, w razie pożaru, wykorzystanie całej szerokości drogi ewakuacyjnej. d) wymiana stolarki okiennej: pas okien drewnianych na hali, ścianę z płyty szklanej Vitoral 250 na klatce schodowej i na hali na witrynę aluminiową. Współczynnik izolacyjności termicznej Umax=1,1W/m2*K. e) wymiana balustrad wewnątrz hali sportowej. f) remont wewnętrznej instalacji wod-kan , instalacji p.poż, instalacji c.o., wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z obudową kanałów, odwodnienie połaci dachowej hali sportowej. g) remont instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, wykonanie oświetlenia awaryjnego oraz oświetlenia ewakuacyjnego, zabezpieczenie przeciwporażeniowe, wykonanie nagłośnienia hali sportowej, wykonanie instalacji odgromowej. h) budowę podjazdu dla niepełnosprawnych, utwardzenie terenu, stojaki na rowery, chodniki. i) Wymiana izolacji i okładzin ścian zewnętrznych - demontaż istniejącej okładziny ściennej z blachy stalowej fałdowanej i izolacji termicznej pod nią wykonanie nowej izolacji cieplnej ze styropianu EPS70, grubości 15cm i współczynniku przewodzenia ciepła 0,037 W/(mK), wyprawą tynkarską silikonową, malowanie obiektu także farbą silikonową. j) Wymiana izolacji cieplnej i pokrycia dachu - demontaż istniejącego pokrycia dachu, zaślepienie zbędnych otworów w dachu i wykonanie nowego pokrycia ze styropapy gr. 25cm, wymiana rur spustowych i opierzeni. k) wyposażenie pomieszczeń w budynku hali: tablice do koszykówki, drabinki gimnastyczne, słupki i siatki do siatkówki, stanowiska sędziowskie, bramki i siatki do piłki ręcznej, urządzenia do siłowni, drążek gimnastyczny, kotary sterowane elektrycznie, tablica wyników sportowych, tablice do koszykówki, piłkochwyty, lustra i uchwyt na ścianę w salkach korekcyjnych, ławki i wieszaki do przebieralni, zestawy do toalet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowią załączniki do SIWZ: - Projekty budowlane (Załącznik nr 9 do SIWZ), - Przedmiary robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 11 do SIWZ). 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie zasadami BHP i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w takim przypadku powinien wskazać w ofercie zakres robót które będą wykonywać podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy: - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, - określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń w całości, - okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę, - przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie. 7. Określona przez Wykonawcę cena w ofercie jest ceną kosztorysową. 8. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub dla każdej z części zamówienia urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 15. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Dla części 1 - minimum 2 osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane; Dla części 2 – minimum 4 osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane. 16. W celu potwierdzenia wywiązywania się z obowiązku zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedkładać stosowne dowody, na każde żądanie Zamawiającego: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o wywiązywaniu się z obowiązku zatrudnienia, o którym mowa w pkt 19, zawierające w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) Poświadczone za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt 19 (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać częściowo zanonimizowana (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie, jak: imię i nazwisko osoby świadczącej pracę na rzecz zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie informację o nie dopełnieniu w/w obowiązku, Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona we wzorze umowy (kara umowna w wysokości odpowiadającej minimalnemu wynagrodzeniu za pracę w wysokości brutto). Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców (np. poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów w umowach) do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę, do dokumentowania i przedkładania dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie tego obowiązku również w stosunku podwykonawców. 17. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników Dla części 1 - Zamawiający wymaga, aby wykonywane obiekty uwzględniały potrzeby wszystkich użytkowników, w tym m.in. osób niepełnosprawnych, matek z wózkami, w szczególności poprzez wykonanie niskich krawężników, ułatwiających poruszanie się wymienionych wyżej osób. Dla części 2 – Zamawiający wymaga, aby wykonywane obiekty uwzględniały potrzeby wszystkich użytkowników, w tym m.in. osób niepełnosprawnych, matek z wózkami, w szczególności poprzez wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, zgodnie z zapisami zamieszczonymi w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) dla części 1 - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). b) dla części 2 – 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2014r. poz. 1804 oraz Dz. U. z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo nr rachunku: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na „Remont i budowa szkolnych obiektów sportowych na terenie Gminy Przechlewo – część …”. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 i ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku, gdyż działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania przez Wykonawcę specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) Wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); b) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) Kosztorys ofertowy; d) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; e) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). f) Dowód wpłaty wadium. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Z dokumentów musi wynikać: w jakim zakresie każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak istnienia podstaw wykluczenia wobec każdego z wykonawców. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VII.: a) ust. 7 pkt 4-6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 11.Dokumenty, o których mowa w ust. 10 pkt a tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt a tiret 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ust. 11 stosuje się odpowiednio W przypadku, gdy wybrany wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dla oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VII. ust. 7 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach