Przetargi.pl
Remont i budowa dróg oraz parkingów wraz z infrastrukturą na terenie miasta Przeworska

Burmistrz Miasta Przeworska ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487600 , fax. 016 6487600
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Przeworska
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487600, fax. 016 6487600
    REGON: 00052583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i budowa dróg oraz parkingów wraz z infrastrukturą na terenie miasta Przeworska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie i budowie dróg oraz parkingów wraz z infrastrukturą na terenie miasta Przeworska , szczegółowy opis przedmiotu przedstawiony jest w dalszej części siwz poprzez przedmiary robót które stanowią załącznik nr.2 do siwz, zakres robót obejmuje : -remont parkingu na ul. Misiągiewicza: roboty ziemne, podbudowa nawierzchnia drogi b)budowa parkingu na ul.Szkolnej -roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z kostki brukowej wraz z krawężnikami, c)budowa ulicy na Osiedlu Sobieskiego : odwodnienie, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia asfaltowa wraz z krawężnikami. d)budowa ul. M.C.Skłodowskiej roboty rozbiórkowe, nawierzchnia asfaltowa wraz z krawężnikami i nawierzchnią chodnika. 2. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: a)projekt tymczasowej organizacji ruchu; b)plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; c)harmonogram rzeczowo - finansowy określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu zadaniowym. d)Harmonogram rzeczowo - finansowy musi być sporządzony rzetelnie, uwzględniać postęp robót i termin zakończenia robót oraz podlega akceptacji Zamawiającego. Przedłożenie harmonogramu nierealnego do wykonania lub wykraczającego poza zakres przedmiotu umowy stanowić może podstawę do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d)dokumentację powykonawczą, sporządzoną w 1 egzemplarzu, zawierającą w szczególności: a.dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; b.dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; c.protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań; d.atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; e.geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze, w 4 egzemplarzach). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej na papierze zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map - 4 egzemplarze i elektronicznej. f.Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na następujących polach eksploatacji: używanie, zwielokrotnianie, opiowanie,modyfikacje. 3.Obowiązki wykonawcy: a)Materiały drogowe (m.in. frez asfaltowy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania i inne) pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania lub użytkowania stanowią własność Zamawiającego. Pozyskane materiały powinny być odtransportowane na plac składowy wskazany przez Zamawiającego. b)Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. c)Przed przystąpieniem do robót wykonawca winien zawiadomić użytkowników infrastruktury o terminie rozpoczęcia robót. d) Tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt powiadamiając Inspektora Nadzoru. e)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zatwierdzenie na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz wykonania oznakowania w trakcie prowadzenia robót. f) W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. g) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. h) Po zakończeniu robót, przed dopuszczeniem drogi do użytkowania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu oznakowania pionowego i poziomego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. i) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: a)Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. b)Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. c)Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. d)Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. e)Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. f)Przeprowadzenie badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. g)Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. h)Dokonanie niezbędnego zajęcia ulic i chodników. i)Zgłaszanie inspektorom nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. j)Wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. k)Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 5. Uwagi: a)Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlane, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. b)Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. c)Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez podmioty gospodarcze prowadzące działalność gospodarczą na terenie Miasta Przeworska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96 poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Getin Noble Bank SA Nr konta: 36 1560 1195 2166 1681 5000 0009 Punkt Obsługi Klienta, 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 6 oznaczając tytuł przelewu: Wadium do przetargu nr: II.T. 271.15 RB.2016 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ). Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej przed wyznaczonym terminem składania ofert tj. do dnia 07.06.2016. do godz. 10:00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego - brak wadium w w/w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.). 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (kasa ul. Jagiellońska 10 , I pietro)d w terminie składania ofert. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Ważność wadium w formie niepieniężnej powinien obejmować okres związania z ofertą. 6. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 7. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ). 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przeworsk.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach