Przetargi.pl
Remont i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz kontrola zestawów i urządzeń zabawowych usytuowanych na placach zabaw na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy.

Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-480 Warszawa, ul. Burdzińskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8187910 , fax. 022 818 77 10
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Burdzińskiego 7 7
    03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8187910, fax. 022 818 77 10
    REGON: 01131216500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zptp.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i bieżące utrzymanie placów zabaw oraz kontrola zestawów i urządzeń zabawowych usytuowanych na placach zabaw na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: ZADANIE 1 - Remont i bieżące utrzymanie urządzeń zabawowych usytuowanych na placach zabaw, na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ( zał. nr 5 do umowy). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Naprawę urządzeń zabawowych (przykręcanie desek, łańcuchów, smarowanie, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych). Przemalowanie uszkodzonych nawierzchni elementów drewnianych urządzeń impregnatem i pomalowanie elementów metalowych z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu podkładów i farb dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych. Naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych (na bieżąco). Wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie wystawionego zlecenia. ZADANIE 2 - wykonywanie systematycznych kontroli urządzeń zabawowych zamontowanych na placach zabaw oraz dwukrotna wymiana piasku w piaskownicach i nawierzchniach sypkich na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy. Bieżący nadzór placów zabaw w tym: a) cotygodniowe kontrole przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych, b) kontrolę funkcjonalną raz na kwartał, c) kontrolę podstawową - wykonawca przeprowadzi w miesiącu - sierpień 2012 r d) prowadzenie Dziennika Placu Zabaw na podstawie załącznika nr 5 (poz. 1-3) do umowy, dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przeglądów, kontroli oraz wszelkich prac. Wykonawca będzie prowadził Dziennik obsługi, dla każdego placu zabaw oddzielnie, w których będzie rejestrował przeglądy oraz kontrole i wykonane prace. Będą one przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiającego i innym osobom upoważnionym przez Zamawiającego, a po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia przekazane zostaną Zamawiającemu. e) wskazanie oraz skuteczne zabezpieczenie przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). f) zapewnienie łączności telefonicznej do przyjmowania zgłoszeń od Zamawiającego lub innych służb dotyczących placów zabaw i podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników placu zabaw ) w ciągu najpóźniej 60 minut od przyjęcia zgłoszenia. Wymianę piasku w piaskownicach, uzupełnienie piasku na o nawierzchniach piaskowych i - zgodnie z załącznikiem nr 7 do wzoru umowy. a )wyrównanie całości nawierzchni terenu placu, zwłaszcza pod urządzeniami zabawowymi. b) oczyszczenie wyrównanego terenu poprzez usunięcie i wywiezienie nagromadzonej ziemi, traw chwastów, potłuczonego szkła, butelek itp. Wszystkie niezbędne informacje, związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorach umów (zał. nr 7 do siwz i zał. nr 11 do siwz. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 określony został w załącznikach nr 1 dla zadania nr 1 i nr 1 dla zadania nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium całościowe w wysokości 2500 zł. - zadanie 1: 1 500 zł., zadanie 2: 1 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zptp.waw.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach