Przetargi.pl
Przeglądy, kontrole, wymiana piasku oraz bieżące utrzymanie placów zabaw i siłowni plenerowych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2015 roku

Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-480 Warszawa, ul. Burdzińskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8187910 , fax. 022 818 77 10
  • Data zamieszczenia: 2015-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    ul. Burdzińskiego 7 7
    03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8187910, fax. 022 818 77 10
    REGON: 01131216500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, kontrole, wymiana piasku oraz bieżące utrzymanie placów zabaw i siłowni plenerowych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kontrole, konserwacja i naprawa urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw i siłowni plenerowych oraz wymiana piasku w piaskownicach i podłożach piaskowych.Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50870000-4 usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw, Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w PN-EN 1176-7 w kwestii dysponowania pracownikami z odpowiednimi uprawnieniami do wykonywania kontroli i konserwacji urządzeń zabawowych i sportowych. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem, kontrolą, naprawą, konserwacją placów zabaw i siłowni plenerowych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy oraz wymianą piasku w piaskownicach i podłożach piaskowych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podzielony został na dwa zadania: Zadanie 1Wykonywanie systematycznych kontroli na placach zabaw i siłowniach plenerowych oraz wymiana piasku w piaskownicach i podłożach piaskowych. Realizacja zadania będzie się odbywała z uwzględnieniem niżej wymienionych czynności:Kontrola podstawowa odbywająca się raz w roku, pierwsza kontrola rozpoczynająca prace objęte przedmiotem zamówienia, polegającą na ocenie ogólnego stanu technicznego, poziomu bezpieczeństwa, wyposażenia, stanu fundamentów i nawierzchni. Wynik kontroli będzie podstawą do likwidacji urządzeń zabawowych lub sportowych, których stan techniczny może stanowić niebezpieczeństwo dla zdrowia lub życia użytkowników. Kontrolę należy przeprowadzić nie później niż 14 dni od podpisania umowy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. O terminie przeprowadzenia kontroli Wykonawca informuje Zamawiającego pisemnie. Kontrolę przeprowadza osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej. Kontrola obejmuje sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji ,powodujących prześwity pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, zbadanie stanu nawierzchni, odsłoniętych fundamentów , niebezpiecznych krawędzi, braku elementów konstrukcyjnych, nadmiernego zużycia elementów ruchomych urządzeń. W razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia należy tymczasowo zabezpieczyć urządzenie taśmą przed użytkowaniem , zamieszczając informację o uszkodzeniu oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. Powyższa kontrola zostanie udokumentowana w karcie kontroli według załącznika nr 11 , stanowiącego integralną część projektu umowy, załączonego do niniejszego SIWZ.Funkcjonalna kontrola (raz na kwartał) w czasie, której sprawdza się drobiazgowo urządzenia zabawowe pod kontem zużycia technicznego i funkcjonalności. Czynnościom kontrolnym będą podlegały : ocena stabilności konstrukcji wszystkich urządzeń znajdujących się na placach zabaw sprawdzenie czy nie występują ewentualne uszkodzenia olinowania prawidłowość działania urządzeń ocena czystości i stanu terenu placów zabaw - stref bezpieczeństwa i ciągów komunikacyjnych ocena stanu elementów dodatkowych takich jak: tablice informacyjne, ogrodzenia, ławki oraz pozostałe elementy małej architektury. Powyższa Kontrola będzie udokumentowana na karcie kontroli według załącznika nr 10 stanowiącego integralną część projektu umowy do niniejszego SIWZ. Cotygodniowa kontrola, której celem będą dokonywane raz w tygodniu oględziny wyposażenia placów zabaw: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni. Kontrole będą obejmowały sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń (w szczególności uszkodzeń powstałych w wyniku wandalizmu), prześwitów pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, stanu nawierzchni, odsłoniętych fundamentów, niebezpiecznych krawędzi, braku elementów konstrukcyjnych, nadmiernego zużycia urządzeń, kompletności i zwartości konstrukcji, ogólnego stanu bezpieczeństwa pod względem BHP. Powyższa Kontrola będzie udokumentowana za pomocą karty kontroli według załącznika nr 1 stanowiącego integralną część projektu umowy do niniejszego SIWZ Comiesięczna kontrola siłowni plenerowych: mająca na celu sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod względem stabilności i mocowania do fundamentów oraz dokonania przeglądu elementów ruchomych, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz sprawdzenie stanu nawierzchni. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu urządzenie należy zabezpieczyć taśmą przed użytkowaniem, zamieszczając informację o uszkodzeniu i niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. Wymiana dwa razy w roku piasku w piaskownicach i nawierzchniach placów zabaw z uwzględnieniem czynności: zdjęcie wierzchniej warstwy starego piasku z piaskownic do głębokości 25 cm,zdjęcie wierzchniej warstwy nawierzchni placu zabaw do głębokości 20 cm, wywóz wybranego piasku wraz z kosztami jego utylizacji,dowóz świeżego piasku kopalnianego zgodnie z normą i uzupełnienie stanu piasku w piaskownicach oraz nawierzchniach do właściwego poziomu. Zadanie 2: Bieżące utrzymanie placów zabaw. Do zakresu bieżącego utrzymania placów zabaw należą prace naprawcze, konserwacyjne, remontowe oraz porządkowe : Dokonywanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów urządzeń zabawowych oraz ogrodzeń. Przeprowadzanie napraw urządzeń zabawowych stanowiących zagrożenie dla osób korzystających z placów zabaw Malowanie elementów drewnianych i metalowych urządzeń zabawowych oraz piaskownicZabezpieczenie urządzeń zabawowych oraz ogrodzeń przed korozją (likwidacja korozji, malowanie)Wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych (mocowanie poluzowanych lub wyrwanych desek, połówek, belek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub nakrętek, regulowanie naciągu lin, naprawa zamków, skobli i haczyków w furtkach ogrodzeń, demontaż zniszczonych elementów i urządzeń, mocowanie łańcuchów, usuwanie drzazg z elementów drewnianych, konserwacja ogrodzeń i furtek)Niezwłoczne wyłączenie z eksploatacji zdewastowanego bądź wyeksploatowanego urządzenia zabawowego , sportowego oraz elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, elementy ogrodzenia), które stwarzają zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. Wymiana i uzupełnianie brakujących regulaminów dotyczących zasad bezpiecznego korzystania z placów zabaw oraz siłowni plenerowych koszenie trawy wraz wygrabieniem oraz wywózką urobku. Utrzymanie czystości i porządku na placach zabaw i siłowniach plenerowych Prowadzenie książek obiektów dla każdego placu zabaw ( protokoły, naniesione zmiany, usterki itp.) Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji na placu zabaw lub siłowni plenerowej w ciągu 60 minut od otrzymania powiadomienia o zdarzeniu niebezpiecznym dla użytkowników oraz poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający wymaga by Wykonawca w przypadkach nagłych podjął działanie w celu zabezpieczenia urządzeń zabawowych oraz sportowych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej dewastacji lub być przyczyną zagrożenia zdrowia lub życia. Wykonawca będzie wykonywał usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i wymogami określonymi w PN-EN 1176-7. Za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizacją przedmiotu umowy Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.Wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczace wadium: zadanie nr1 - 28000, zadanie nr 2 -2500

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zptp.waw.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach