Przetargi.pl
Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie w latach 2015-2017

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 33 80 717 , fax. 22 33 80 767
  • Data zamieszczenia: 2015-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 33 80 717, fax. 22 33 80 767
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca kontrola, konserwacja i naprawy wyposażenia placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie w latach 2015-2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagania dotyczące kontroli oraz prac remontowo-konserwacyjnych elementów wyposażenia placów zabaw 1) Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w PN-EN 1176-7 oraz w instrukcjach producenta urządzeń zabawowych. 2) Wykonawca ma obowiązek wypełniać zobowiązania umowne, czyli wykonywać: a) regularne kontrole wszystkich elementów wyposażenia placów zabaw, w tym: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni sztucznych, zgodnie z PN-EN 1176-7 oraz instrukcjami producenta: - codzienne regularne kontrole przez oględziny (kontrola rutynowa, w trakcie której sprawdza się ogólny stan urządzeń, umożliwia ujawnienie oczywistych zagrożeń mogących być wynikiem zużycia, wandalizmu lub warunków atmosferycznych), - kontrole funkcjonalne wykonywane z częstotliwością wskazaną w instrukcji producenta, lecz nie rzadziej niż 1 raz na 3 miesiące (kontrola szczegółowa polegająca na sprawdzaniu funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia), - coroczną kontrolę podstawową (ocenia ogólny poziom bezpieczeństwa placu zabaw); b) prowadzić dokumentację z przeprowadzonych kontroli: - bieżące wypełnianie formularza pn. Regularne kontrole przez oględziny w przypadku dokonywania regularnej kontroli przez oględziny (wzór formularza określa załącznik nr 2 wzoru umowy), - wypełnianie formularza pn. Kontrola funkcjonalna w przypadku dokonywania kontroli funkcjonalnej (wzór formularza określa załącznik nr 3 do wzoru umowy), - wypełnianie formularza pn. Kontrola podstawowa w przypadku dokonywania corocznej kontroli podstawowej (wzór formularza określa załącznik nr 4 do wzoru umowy); c) w ramach prowadzonych kontroli wykonywać między innymi takie czynności, jak: - smarowanie urządzeń, - dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub i nakrętek, - prowadzenie regulacji naciągu lin, - uzupełnianie brakujących wkrętów, śrub, nakrętek i podkładek, - wygładzanie ostrych krawędzi metalowych, - zasłanianie (zasypywanie) odsłoniętych fundamentów urządzeń, - czyszczenie urządzeń zabawowych z napisów lub ich zamalowywanie, - mycie urządzeń zabawowych; d) drobne naprawy wszystkich elementów placów zabaw w zakres których wchodzą m.in.: - skracanie i wygładzanie gwintów śrub, - przymocowanie obluzowanych desek w urządzeniach zabawowych, - naprawa zamków w furtkach ogrodzeń placów zabaw, - konserwacja i zabezpieczanie nóg huśtawek, podestów i innych elementów urządzeń, zabezpieczanie rantów i powierzchni płaskich siedzisk piaskownic, - drobne naprawy nawierzchni sztucznych o powierzchni uszkodzenia poniżej 2 m2, - naprawy nie wymagające zakupu części zamiennych od producenta; e) zabezpieczenia ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, nawierzchni sztucznych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie wyeksploatowania lub zaistniałej dewastacji, f) niezwłoczne i trwałe wyłączenia z eksploatacji zdewastowanych lub wyeksploatowanych ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, stwarzających zagrożenie dla ich użytkowników do czasu dokonania naprawy lub wymiany przez Wykonawcę zleconej przez Zamawiającego, g) malowanie urządzeń zabawowych, h) naprawy uszkodzonych nawierzchni sztucznych o powierzchni uszkodzenia większej niż 2 m 2 znajdujących się na placach zabaw, i) wykonanie prac konserwacyjnych nawierzchni bezpiecznych placów zabaw, zgodnych z zaleceniami (instrukcją) producenta, oraz nawierzchni poliuretanowej z natryskiem strukturalnym boiska wielofunkcyjnego znajdującego się w Parku OPAK, j) naprawy i wymiana ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów malej architektury, uszkodzonych w wyniku wyeksploatowania lub ich dewastacji wymagające zakupu części do wymiany u producenta. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowego stałego kontaktu telefonicznego, także w soboty, niedziele i święta w celu podjęcia interwencji określonej na maks. 60 min. od momentu powiadomienia. Wykonawca musi zapewnić : a) pełnienie całodobowego dyżuru telefonicznego, b) w przypadkach nagłych podjęcie o każdej porze doby natychmiastowych działań interwencyjnych w celu niezwłocznego zabezpieczenia urządzeń zabawowych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej dewastacji lub być przyczyną zagrożenia zdrowia lub życia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny brutto
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach