Przetargi.pl
Remont i bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Koniecpol w 2019 roku.

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Chrząstowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 51 881 , fax. 34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    ul. Chrząstowska
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 34 35 51 881, fax. 34 35 51 756
    REGON: 15139799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Koniecpol w 2019 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.) Przedmiotem zamówienia jest zakup mieszanki dolomitowej wraz z transportem oraz wykonanie prac związanych z kopaniem rowów i utrzymaniem dróg gminnych w gminie Koniecpol w roku 2019. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Zakup wraz z transportem i rozplantowaniem mieszanki dolomitowej o granulacji 0-31,5 mm lub od 0 do 63 mm w ilości 2000 ton, samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności 12-28 Mg lub sprzętem równoważnym; b) transporcie różnych materiałów ( np. ziemi z wykopów) samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności 6-12 Mg lub sprzętem równoważnym, na odległość do 10 km w ilości do 100 kursów; c) praca równiarki drogowej lub sprzętu równoważnego wraz z obsługą operatora, polegająca na korytowaniu oraz niwelacji nawierzchni dróg w ilości do 300 godzin pracy sprzętu; d) praca koparki lub sprzętu równoważnego wraz z obsługą operatora przy kopaniu rowów lub załadunku różnych materiałów w ilości do 300 godzin pracy sprzętu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podstawienie sprawnego sprzętu wraz z obsługą na każde wezwanie w ciągu maksymalnie 24 godzin od chwili przekazania powiadomienia za pośrednictwem telefonu, faksem lub mailowo, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w wykorzystaniu poszczególnych sprzętów/ pojazdów, oznacza to, że usługi realizowane będą w zależności od potrzeb, przy czym łączna ich wartość nie może przekroczyć maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania wynikającego z zawartej z Wykonawcą umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2)wypełniony i podpisany przez wykonawcę formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy i zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (czytelne podpisy, lub parafa i pieczęcie imienne), lub mieć postać aktu notarialnego lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4)zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) -w oryginale;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach