Gmina Kępno ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
- Data zamieszczenia: 2015-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
ul. Ratuszowa 1 1
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - dostawa wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nazwa zamówienia: Remont i adaptacja budynku byłego magistratu w Kępnie na siedzibę Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego - dostawa wyposażenia Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. CZĘŚĆ NR 1: Wyposażenie meblowe związane z funkcjonowaniem Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego CZĘŚĆ NR 2: Sprzęt multimedialny - wyposażenie Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego CZĘŚĆ 3: Wyposażenie związane z działalnością administracyjną Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 oraz odpowiednio 1A do SIWZ. Kody CPV: 39130000-2, 39700000-9, 39000000-2, 32000000-3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż, instalacja i uruchomienie wyposażenia biurowego i socjalnego oraz multimedialnego na potrzeby Muzeum Ziemi Kępińskiej im. T.P. Potworowskiego w Kępnie zwanego w dalszej części specyfikacji wyposażeniem. Adres dostawy: 63-600 Kępno, ul. Ratuszowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Gabloty wystawiennicze płaskie 2. Gabloty wystawiennicze pionowe 3. Szafy drewniane przeszklone 4. Regały metalowe 5. Szafa na mapy formatu A0 6. Szafa metalowa na sztandary 7. Stojak na obrazy 8. Szafa na stroje ludowe 9. Szafy metalowe z szufladami 10. Szafy biblioteczne 11. Komputer ze skanerem 12. Fotograficzny stół reprodukcyjny 13. Stoły konserwatorskie 14. Stolik do pracy w bibliotece 15. Krzesła 16. Laptop z oprogramowaniem 17. Projektor 18. Ekran 19. Telewizor 50 cali 20. Odtwarzacz 21. Nagłośnienie Wyposażenie biurowe szczegółowo opisane w załączniku nr 1A do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. W skład wyposażenia biurowego wchodzą m.in. biurka, kontenery czteroszufladowy, krzesła obrotowe, szafy na akta, stolik na drukarkę, Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ ( dla części 1-3). Zamawiający wymaga, aby wyposażenie było nowe i odpowiadało, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania, było wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nieobciążone prawem osób trzecich. Podane w Załącznikach 1A do SIWZ - Przedmiot zamówienia - wymiary są orientacyjne. Przed wykonaniem zamówienia powinny zostać sprawdzone i wykonane z dostosowaniem do warunków istniejących w pomieszczeniach, dla których są przeznaczone z jednoczesnym zachowaniem płaszczyzn pionowych i poziomych. Szczegółowe ilości poszczególnych pozycji asortymentu oraz oczekiwane parametry techniczne zostały określone w załącznikach 1A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca składający ofertę w zakresie części 1 jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711 UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na zamawiającego. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust 1- 2 i 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kepno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia wg II grup dla Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu: I grupa: meble biurowe, II grupa: wyposażenie medyczne i poza medyczne, w ramach inwestycji pn.: Modernizacja i zagospodarowanie Kliniki Nefrologii oraz Stacji Dializ SK im. H. Święcickiego UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem przedmiotu zamówienia wg II grup: I gr. biurka wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Domu Studenckiego Eskulap przy ul. Przybyszewskiego 39 w Poznaniu, II gr. meble biurowe wraz z dostawą i montażem wg specyfikacji asortymentowo-technicznej dla Katedry Psychiatrii, Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i montażem mebli: Zadanie 1: dla pomieszczeń na III i IV piętrze w budynku Collegium Anatomicum w Poznaniu, Zadanie 2: dla sal seminaryjnych na parterze w budynku Centrum Biologii Medycznej w Poznaniu
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa mebli biurowych dla KPP Gniezno
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa trybuny składanej oraz wyposażenia meblowego według części przedmiotu zamówienia: Część nr 1: Dostawa wraz z montażem trybuny składanej teleskopowej, Część nr 2: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego
Dodano: 2016-05-16 - Zakup wyposażenia do nowego budynku Urzędu Gminy
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych, szkolnych, hotelowych, stanowisk audytoryjnych oraz regałów przesuwnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu przy ulicy Nowy Świat 4
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych będących wyposażeniem pomieszczeń w budynku siedziby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego przy ul. Dojazd 30 w Poznaniu
Dodano: 2015-11-25 - Zakup i dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2015-11-20