Gmina Lubawka ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
Pl. Wolności 1 1
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
REGON: 23082133900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont holi wraz z korytarzami Ratusza w Lubawce - aranżacja wnętrz Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projekt obejmuje aranżację pomieszczeń holu na parterze oraz pomieszczeń biura rady i WC. W zakres planowanego remontu ww elementów budynku Ratusza wchodzi wymiana posadzek, malowanie, wymiana oświetlenia oraz wymiana stolarki drzwiowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.100,00 zł, najpóźniej do dnia 05 październik 2009r. do godz. 10.00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem podatku i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, -dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w obiektach zabytkowych, -wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia) potwierdzone referencjami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ (2-GI)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ
Dodano: 2016-07-12 - Remont części pomieszczeń piwnic i parteru w budynku przy ul. 1 Maja 16 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-07 - Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja ogólnodostępnej sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i szatniowo - sanitarnym, Budynek Obornickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, (obiekt sali gimnastycznej o wymiarach 22 m x 37 m, małej sali gimnastycznej o wymiarach 13 m x 13 m, ciężarowni oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego)
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-13 - Remont pomieszczeń na potrzeby bazy mobilizacyjnej w budynku nr 1 kompleks 2998 w Żaganiu
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie prac budowlanych, wod-kan-c.o i elektrycznych w lokalu mieszkalnym przy ul. Słonecznej 27/ 4 w Zachowicach i lokalu mieszkalnym przy ul. Glinianej 14/2 w Stradowie.
Dodano: 2016-06-01