Przetargi.pl
Remont holi wraz z korytarzami Ratusza w Lubawce - aranżacja wnętrz Etap II

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont holi wraz z korytarzami Ratusza w Lubawce - aranżacja wnętrz Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt obejmuje aranżację pomieszczeń holu na parterze oraz pomieszczeń biura rady i WC. W zakres planowanego remontu ww elementów budynku Ratusza wchodzi wymiana posadzek, malowanie, wymiana oświetlenia oraz wymiana stolarki drzwiowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.100,00 zł, najpóźniej do dnia 05 październik 2009r. do godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy: - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków wskazanych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, - spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem podatku i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, -dokumentu stwierdzającego, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w obiektach zabytkowych, -wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia) potwierdzone referencjami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach