Przetargi.pl
Remont elewacji zewnętrznej oraz remont sanitariatów w budynku Izby Celnej we Wrocławiu mieszczącym się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63

Izba Celna we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Hercena 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3705328 , fax. 71 3435439
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna we Wrocławiu
    ul. Hercena 11 11
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3705328, fax. 71 3435439
    REGON: 00014389200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.scelna.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji zewnętrznej oraz remont sanitariatów w budynku Izby Celnej we Wrocławiu mieszczącym się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont elewacji zewnętrznej oraz remont sanitariatów w budynku Izby Celnej we Wrocławiu mieszczącym się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63: ZADANIE 1: Przedmiotem zamówienia jest remont zewnętrznej elewacji budynku mieszczącego się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63. Zakres robót do wykonania przy ww zadaniu obejmuje miedzy innymi: 1) Wykucie z muru podokienników zewnętrznych w ilości 40,0 m; 2) Wykucie z muru podokienników wewnętrznych w ilości 40,0 m; 3) Wymiana 20szt. okien na okna z PCV o pow. ponad 2.5 m2 wraz z obróbką ościeży w ilości 72,0 m2: 4) Osadzenie parapetów zewnętrznych z blachy stalowej, powlekanej. Orientacyjne wymiary: l=210 cm, szer. 30 cm. w ilości 20 szt.; 5) Osadzenie parapetów wewnętrznych z tworzywa sztucznego. Orientacyjne wymiary: l=220 cm, szer. 35 cm. Kolor: biały. 20 szt.; 6) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych w ilości15,68 m2; 7) Demontaż klimatyzatorów, ponowny montaż po zakończeniu prac na elewacji w ilości 2 kpl; 8) Demontaż istniejących elementów strefy wejściowej, wywóz, utylizacja w ilości 1 kpl; 9) Wykopy wąskoprzestrzenne, nieumocnione o szerokości dna do 1.5 m i głębokości do 1.5 m w gruncie kat. I-II w ilości 30,262 m3; 10) Ściany żelbetowe proste grubości 20 cm wysokości do 3 m - ręczne układanie betonu w ilości 13,079 m2; 11) Podsypka cementowo-piaskowa do poziomu gruntu rodzimego w ilości 24,38 m2; 12) Schody żelbetowe - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu - z zastosowaniem pompy do betonu w ilości 0,993 m3; 13) Podkłady betonowe na podłożu gruntowym w ilości 2,304m3; 14) Posadzki pełne z granitu grubości 4 cm z elementów prostokątnych w ilości 20,04 m2; 15) Wycieraczka stalowa wpuszczana w posadzkę w ilości 3,0 m2; 16) Stopnie proste okładzinowe z granitu grubości 4 cm i szerokości stopnia 40 cm w ilości 19,90 m; 17) Nakrywy z bloków kamiennych granitowych 22x7cm w ilości 10,70 m; 18) Balustrady stalowe w ilości 13,25 m; 19) Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2 w ilości 6,63 m2; 20) Bramy ocieplone uchylne, podnoszone ręcznie w ilości 6,63 m2; 21) Wymiana daszku nad zejściem do piwnicy. Demontaż daszku o konstrukcji stalowej i pokryciu z blachy trapezowej. Wykonanie nowego zadaszenia - tunelu (profile aluminiowe. Pokrycie z poliwęglanu komorowego, odpornego na działanie promieni UV) w ilości 1kpl.; 22) Naprawa uszkodzonych fragmentów izolacji termicznej ze styropianu w ilości 1 kpl.; 23) Malowanie elewacji farbą silikonową w ilości 821,143 m2; 24) Wykonanie tynków mozaikowych na gotowym podłożu z zaprawy w ilości 50,02 m2; 25) Rusztowanie systemowe zewnętrzne elewacyjne ramowe. Dostawa montaż, dzierżawa, demontaż w ilości 1kpl. ZADANIE 2: Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w budynku mieszczącym się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63. Zakres robót do wykonania przy ww zadaniu obejmuje miedzy innymi: I. ROBOTY BUDOWLANE 1.Rozebranie ścianki działowych gr. 12cm w ilości 4,91m2; 2.Rozebranie wykładziny ściennej z płytek w ilości 31,10 m2; 3.Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach w ilości 31,07 m2; 4.Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych o powierzchni do 2 m2 w ilości 4 szt.; 5.Poszerzenie otworów w ścianach z cegieł o grubosci ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych w ilości 0,144 m3; 6.Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej w ilości 8,91 m2; 7.Zerwanie jastrychów posadzkowych w ilości 8,91 m2; 8.Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na wysypisko w ilości 2,63 m3; 9.Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubosci 40 mm zatarte na gładko w ilości 8,91 m2; 10. Okładziny podłogowe z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 60x60 cm w ilości 8,63 m2; 11. Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo 50-01 w ilości 5,20 m2; 12. Ścianki działowe GR z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowo 50-01 w ilości 11,07 m2; 13. Ścianka systemowa z profili aluminiowych wypełnienie z płyt HPL w kolorze białym w ilości 2,96 m2; 14. Okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie pojedynczym, podwieszanym, metalowym z kształtowników CD i UD w ilości 8,63 m2; 15. Podkład tynkarski pod glazurę w ilości 25,238 m2; 16. Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o regularnych kształtach na zaprawie klejowej cienkowarstwowej; płytki o wymiarach 20x50 cm w ilości 38,606 m2; 17. Wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach sposobem ręcznym jednowarstwowe gr. 15 mm wapienne i cem.-wap. gładzone w ilości 8,177 m2. 18.Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi powierzchni wewnętrznych z gruntowaniem w ilości 16,807 m2; 19. Ościeżnice drewniane i skrzydła drzwiowe fabrycznie wykończone obsadzone w ściankach z płyt gipsowo-kartonowych NIDA w ilości 3,40 m2; 20. Ościeżnice systemowe wykończone fabrycznie w ilości 3,60 m2; 21. Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone w ilości 3,60 m2; II. ROBOTY INSTALACJI SANITARNYCH 22. Demontaż ustępu z miską fajansową w ilości 2 kpl.; 23. Demontaż umywalki w ilości 2 kpl.; 24. Demontaż pisuaru w ilości 1 kpl.; 25. Demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej w ilości 2 szt.; 26. Demontaż rurociągu o śr. do 50 mm na ścianach budynku w ilości 5,0 m; 27. Demontaż podejścia odpływowego z rur z PCW o śr. 32-40 mm w ilości 3 szt.; 28. Demontaż podejścia odpływowego z rur z PCW o śr. 110 mm w ilości 2 szt.; 29. Wykucie bruzd poziomych 1/2x1/2 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej w ilości 3,0 m; 30. Montaż rurociągów z PCW o śr. 40 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową w ilości 4,50 m; 31. Montaż rurociągów z PCW o śr. 50 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową w ilości 1,20 m; 32. Montaż rurociągów z PCW o sr. 110 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową w ilości 1,20 m; 33.Zamurowanie bruzd poziomych o szerokosci 1/2 ceg. z przewodami instalacyjnymi w ścianach z cegieł w ilości 3,0 m; 34.Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm w ilości 3 szt.; 35.Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110 mm w ilości 3 szt.; 36. Elementy montażowe do miski ustępowej typu GEBERIT w ilości 2 kpl.; 37. Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - ustęp w ilości 2 kpl.; 38. Przyciski do spłuczek podtynkowych w ilości 2 kpl.; 39. Elementy montażowe- stelaż do pisuaru w ilości 1 kpl.; 40. Urządzenia sanitarne na elemencie montażowym - pisuar w ilości 1szt.; 41. Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych nadblatowych w ilości 2 szt.; 42. Montaż wpustów podłogowych z kratką ze stali nierdzewnej w ilości 1szt; 43. Rurociągi z tworzyw sztucznych o śr. zewnętrznej 20 mm o połączeniach zgrzewanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych w ilości 5,0 m; 44. Próba szczelności instalacji wodociągowych w budynkach niemieszkalnych (rurociąg o śr. do 65 mm) w ilości 5,0 m; 45. Izolacja rurociągów izolacją gr. 6mm w ilości 5,0 m; 46. Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. zewnętrznej 20 mm w ilości 2 szt.; 47. Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach z tworzyw sztucznych do zaworów czerpalnych, baterii, płuczek o połączeniu elastycznym z tworzywa o śr. zewnętrznej 20 mm w ilości 4szt.; 48. Baterie umywalkowe stojące w ilości 2 szt.; 49. Zawory czerpalne ze złączką do węża w ilości 1szt.; 50. Podgrzewacz przepływowy elektryczny o mocy regulowanej 3,5 i 5,5 kW i napięciu 230V w ilości 2 kpl. 51. Wentylator ścienny np. firmy Blauberg Slim 100 T z wyłącznikiem czasowym w ilości 2 szt.; 52. Wymiana grzejnika stalowego dwupłytowego o wym. 500x600 mm w ilości 2 kpl.; 53. Wymiana zaworu grzejnikowego z głowicą termostatyczną o śr. 15 mm w ilości 2 szt.; 54. Wymiana zaworu grzejnikowego powrotnego o śr. 15 mm w ilości 2 szt. III. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 55. Demontaż opraw oświetleniowych w ilości 4 szt.; 56. Demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych w ilości 2 szt.; 57. Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w tynku, gazobetonie w ilości 15,0 m; 58. Przewód YDYżo 5x4,0mm2 w ilości 15,0 m; 59. Zaprawianie bruzd o szer. do 50 mm w ilości 15,0 m; 60. Przygotowanie podłoża do zabudowania tablicy TS w ilości 1 aparatu; 61. Mocowanie na gotowym podłożu tablicy TS w ilości 1 szt.; 62. Wypusty na gniazdo wtyczkowe 2-biegunowe wykonywane przewodami YDYp w ścianach otynkowanych p.t. w ilości 2 szt.; 63. Wypusty na wyłącznik 1-biegunowy wykonywane przewodami YDYp w ścianach otynkowanych p.t. w ilości 6 szt.; 64. Wypusty na podgrzewacz wody wykonywane przewodami YDYp w ścianach otynkowanych p.t. w ilości 2 szt; 65. Wypusty na wentylator wykonywane przewodami YDYp w ścianach otynkowanych p.t. w ilości 2 szt.; 66. Montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw ledowych sufitowych na podwieszonych sufitach w ilości 7 szt.; 67. Sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznych w ilości 1 kpl; V. WYPOSAŻENIE 68. Szafki podumywalkowe z drzwiczkami w ilości 2 kpl.; 69. Pojemniki na papier toaletowy w ilości 2 kpl.; 70. Pojemniki na ręczniki papierowe w ilości 2 kpl.; 71. Dozowniki mydła w płynie w ilości 2 kpl.; 72. Kosze na zużyte ręczniki papierowe w ilości 2 kpl.; 73. Kosz na śmieci w WC damskim w ilości 1 kpl.; 74. Szczotki do WC w ilości 2 kpl.; 75. Lustra nad umywalkami w ilości 2,33 m2. Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników. Roboty uciążliwe dla pracowników czy petentów takie jak wykucia, pylące czy hałaśliwe mogą być wykonywane wyłącznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego. Każdorazowo po zakończeniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia porządku umożliwiającego pracownikom Zamawiającego przystąpienie do wykonywania obowiązków służbowych od godziny 7:00 dnia następnego. W zadaniu nr 1 - remont zewnętrznej elewacji budynku mieszczącego się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63, Zamawiający będzie stosował klauzule społeczne wg poniższych wymagań: 1. Zamawiający stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy, polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów, projektantów oraz pracowników administracji. Wymóg ten uznaje się również za spełniony w przypadku zatrudnienia większej liczby osób, zatrudnionych w niepełnym wymiarze pracy, o ile w sumie zatrudnienie to będzie równoważne liczbie 2 pełnych etatów i nie wpłynie to na prawidłowość realizacji zamówienia. 3. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty ogólnobudowlane (czynności szczegółowe określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). Zamawiający informuje, że w dniu 21.04.2016r. o godz. 10:00 na terenie obiektu Izby Celnej we Wrocławiu mieszczącego się w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63 odbędzie się zebranie Wykonawców. Dla prawidłowego sporządzenia oferty oferent winien być obecny podczas zebrania Wykonawców. W trakcie spotkania oferentów sporządzony zostanie protokół. W przypadku nieobecności Wykonawcy na spotkaniu, na pisemny wniosek zostanie przesłany protokół ze spotkania. Wykonawca przed spotkaniem na obiekcie winien poinformować Zamawiającego o uczestnictwie w spotkaniu pisemnie, mailem na adres: ilgw.zp@wro.mofnet.gov.pl lub telefonicznie na nr 502-726-802 lub 71 370 53 90 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) (DOTYCZY WYŁĄCZNIE ZADANIA NR 1). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek; NBP Oddział Wrocław nr 12 1010 1674 0036 6513 9120 0000 z adnotacją : wadium - na remont elewacji zewnętrznej w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63 - nr sprawy: 450000-ILGW.271.9.2016 Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). Informacje dodatkowe: 1) Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 2) Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane) w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.scelna.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach