Przetargi.pl
Remont elewacji kościoła pw. św. Marcina w Łaszczynie

Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Marcina ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Łaszczyn 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 545 27 21
  • Data zamieszczenia: 2012-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Marcina
    Łaszczyn 30 30
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 545 27 21
    REGON: 04006589900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parafialaszczyn.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościół katolicki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji kościoła pw. św. Marcina w Łaszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie elewacji obiektu kościoła pw. św. Marcina w Łaszczynie nr 30 wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty malarskie ( pow. 1 149,04 m2) oraz wymiana obróbek blacharskich. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) projektu budowlanego wraz z udzielonym pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych oraz pozwoleniem konserwatorskim wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie. 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.parafialaszczyn.com.pl zakładka - zamówienia publiczne. Materiały te można również pobrać na wniosek w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania Biura Parafialnego. Mogące występować w dokumentacji projektowej i kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 4. Obiekt kościoła p.w. św. Marcina stanowi cenny zabytek, wpisany do rejestru zabytków na podstawie ostatecznej decyzji z dnia 24.01. 1995 r. Wpis wniesiono na podstawie tej decyzji do księgi A rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod numerem 538/Wlkp/A. Kościół parafialny św. Marcina został uznany za zabytek orzeczeniem konserwatorskim z dnia 24.01. 1995 r. 5. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi opiniami, uzgodnieniami, warunkami określonymi w pozwoleniu na wykonanie robót oraz w pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru. Pozwolenia, o których wyżej mowa stanowią załączniki do SIWZ. 6. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania pracami konserwatorskimi i budowlanymi. 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( kierownik budowy). 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w : a) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, c) kosztorysie ofertowym, d) w projekcie budowlanym wraz z wydanymi pozwoleniami, e) Polskich Normach . 9. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Niniejsze zamówienie będzie w części finansowane z dotacji udzielonej przez Gminę Rawicz na sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. 11. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: - stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); - prowadzenia robót budowlanych przy czynnym kościele. Prace pomocnicze związane z utrudnieniami i kosztami wynikającymi z wykonywania robót podczas korzystania z kościoła oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc robót ciąży na Wykonawcy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; - organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, - Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 5 letniej gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parafialaszczyn.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach