Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Marrii Panny w Wysokim Kościele ogłasza przetarg
- Adres: 55-114 Wysoki Kościół , Cicha
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713127088
- Data zamieszczenia: 2020-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Marrii Panny w Wysokim Kościele
Cicha 9
55-114 Wysoki Kościół , woj. dolnośląskie
tel. 713127088
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek wyznaniowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn: „Remont elewacji kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach” obejmujących m.in.:. 1). Demontaż istniejących rynien, rur spustowych i obróbek blach 2). Skucie tynków zewnętrznych 3). Naprawa i wzmocnienie gzymsów 4) Wykonanie nowych tynków renowacyjnych 5). Dwukrotne gruntowanie i malowanie elewacji 5). Wymiana płotków śniegowych 7) Montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany i wykonawczy pn.: „Renowacja elewacji, wnętrza oraz odwodnienie kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach ” wykonany przez Annę Newerla; 2) Decyzja pozwolenie na budowę nr 820/18 z dnia 29.08.2018 wydana przez Starostę Trzebnickiego; 3) Decyzja pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nr 828/2018 z dnia 19.04.2018r wydana przez DWKZ we Wrocławiu. 4) SIWZ wraz z załącznikami. 5) Przedmiar robót Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano UWAGA!!! Dokumentacja projektowa udostępniona została na stronie internetowej: http://bip.wiszniamala.pl/Article/id,809.html w zakładce przedmiotowego zadania 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca ustanowi we własnym zakresie i na własny koszt Kierownika budowy na cały zakres robót posiadającego kwalifikacje , o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu pieszego prowadzonego obok terenu budowy. 3) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić ostatecznie rozwiązania kolorystyczne z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków we Wrocławiu. 4) Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą 5) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu ofertowego. 6) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 7) Materiały, o których mowa w ust. 1, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186 ze zm.) Parametry techniczne wbudowywanych materiałów powinny być potwierdzone aktualnymi aprobatami technicznymi, atestami 8) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 9) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu”
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa części ul. S.Żeromskiego w Polanicy-Zdroju
Dodano: 2024-04-10