Przetargi.pl
Remont elewacji i dachu kamienicy zabytkowej.

Wspólnota Mieszkaniowa, ul. Krupnicza 5 we Wrocławiu reprezent. przez ZGN "WRO-DOM" sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-073 Wrocław, ul. św. Antoniego 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3442241 , fax. 071 3442241 w. 47
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wspólnota Mieszkaniowa, ul. Krupnicza 5 we Wrocławiu reprezent. przez ZGN "WRO-DOM" sp. z o. o.
    ul. św. Antoniego 19 19
    50-073 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3442241, fax. 071 3442241 w. 47
    REGON: 93217815600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wro-dom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa reprezentowana przez Zarządcę z pełnomocnictwem.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i dachu kamienicy zabytkowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie poniżej 137 000,00euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone będzie przez wykonawcę zgodnie z art. 45 i 46 Pzp w kwocie 4 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia poprzez posiadanie na dzień składania ofert aktualnego dokumentu potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, poprzez posiadanie na dzień składania ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzedu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy wystawionej nie wcześnij niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5. wykonawcy występując w konsorcjach, winni załączyć oprócz dokumentów wymienionych w pkt. od 1.1-1.4 umowy między podmiotami występującymi w konsorcjum, oraz niezbędne dokumenty prawne zgodnie z Ustawą o spółkach prawa handlowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość terminu gwarancji, z tym że gdy wykonawca zaoferuje długość gwarancji przekraczającą 6 lat, zamawiający przyjmie, że wykonawca zaoferował 6lat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wro-dom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach