Przetargi.pl
remont elewacji budynku A Oddziału ZUS w Pile

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Drygasa 28 28
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
    REGON: 00000177560020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont elewacji budynku A Oddziału ZUS w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku A Oddziału ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28, obejmujący: a) malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową; b) ocieplenie ścian nadbudówki płytami styropianowymi grubości 2 cm; c) malowanie: stolarki drzwiowej zewnętrznej, krat, rynien i rur spustowych; d) częściową wymianę okładziny ścian zewnętrznych z płytek ceramicznych; e) wykonanie i montaż zadaszenia wejścia bocznego w konstrukcji aluminiowej z wypełnieniem płytą z poliwęglanu. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiar robót; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; stanowiące załączniki do SIWZ i będące jej integralną częścią. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 133.000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki ustawowe określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w ofercie Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także jeżeli Wykonawca udokumentuje, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzi, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. spełniają warunki podmiotowe określone do niniejszego postępowania: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwa remonty elewacji o zakresie prac odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości remontu min. 70.000 zł brutto każdy; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch remontów o zakresie prac odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości min. 70.000 zł brutto każdy oraz załączy dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 2) dysponują (samodzielnie bądź na zasadzie pisemnego zobowiązania innego podmiotu) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobą, która kierować będzie robotami, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą w/w uprawnienia, bądź jeżeli przedstawi w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby oraz załączy do oferty kserokopie tych uprawnień oraz zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach określonych w pkt V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1; b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 2; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) remontów elewacji o zakresie prac odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości min. 70.000 zł brutto każdy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 3; g) kopie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego osoby która kierować będzie robotami, wskazanej w Formularzu oferty, którą dysponuje wykonawca (samodzielnie bądź na zasadzie pisemnego zobowiązania innego wykonawcy); h) pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających stosowne uprawnienia określone w warunkach udziału w postępowaniu, w przypadku korzystania z osób którymi dysponuje inny podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach