Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Al. Niepodległości 18 18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
REGON: 63126850100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BOF.II-3324.7.09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie Analizy aktywności samorządów terytorialnych w sięganiu po wsparcie z EFRR w ramach WRPO na lata 2007-2013, na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy spełniali niżej określone warunki udziału w postępowaniu: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia z, których przynajmniej 2 osoby uczestniczyły, w okresie ostatnich trzech lat, w wykonaniu co najmniej 3 badań ewaluacyjnych powyżej 40 000 PLN brutto każda, realizowanych w ramach Funduszy Unijnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.umww.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie diagnozy usług publicznych oraz strategii usług publicznych Ziemi Pleszewskiej w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej
Dodano: 2014-01-13 - Wdrożenie modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników w 2 JST - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd
Dodano: 2013-08-06 - Usługi doradcze w zakresie planowania strategicznego w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej
Dodano: 2013-01-16 - Opracowanie scenariuszy prac dla 3 grup roboczych w ramach realizacji projektu pn. Diagnoza jakości usług publicznych na Ziemi Pleszewskiej
Dodano: 2013-01-10 - BOF.II-3324/75/10
Dodano: 2010-10-08 - BOF.II/3324/72/10
Dodano: 2010-09-23 - BOF.II-3324/67/10
Dodano: 2010-09-09 - BOF.II-3324/18/10
Dodano: 2010-03-15 - BOF.II-3324.11.09
Dodano: 2009-06-23