Przetargi.pl
Wdrożenie modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników w 2 JST - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 215 27 90 , fax. 67 215 27 90 w.33
  • Data zamieszczenia: 2013-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich
    ul. Grunwaldzka 2 2
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 215 27 90, fax. 67 215 27 90 w.33
    REGON: 57087576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników w 2 JST - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wdrożeniu modelu kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników w 2 JST. Zakres prac przewidziany do realizacji w ramach przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie audytów diagnozujących (postawy, wiedzę, umiejętności) wśród pracowników- urzędników 2 JST, zakończonych przygotowaniem 2 raportów z audytu. Audyt powinien zostać przeprowadzony, wśród wszystkich pracowników -urzędników 2 JST. Raporty powinny zawierać wyniki badania kompetencji i kadr poprzez wskazanie luk kompetencyjnych pracowników (rozbieżności kompetencji rzeczywistych i wymaganych na danym stanowisku pracy) zgodnie z przygotowanymi kompetencyjnymi opisami stanowisk oraz rekomendację do prowadzenia szkoleń dla pracowników z konkretnych zakresów tematycznych w perspektywie, co najmniej 2 lat. Raporty należy opracować na od 15 do 25 stronach znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę- po jednym raporcie dla każdego z 2 JST. Dwa opracowane raporty (odrębny raport dla każdego z 2 JST) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF) w 2 egzemplarzach każdy raport. 2. Przygotowanie kompetencyjnych opisów stanowisk dla wszystkich stanowisk urzędniczych w 2 JST na podstawie np. Regulaminu pracy, Struktury organizacyjnej urzędu, Zakresu czynności urzędników oraz obowiązującej Ustawy o pracownikach samorządowych. Opis kompetencji powinien zawierać, co najmniej: a. informacje ogólne dotyczące stanowiska (nazwa i symbol stanowiska pracy, nazwa komórki organizacyjnej, kategoria zaszeregowania, nazwa bezpośredniego przełożonego), b. zakres obowiązków - zadania i czynności wykonywane na stanowisku, c. poziom wymaganych kompetencji (wyksztalcenie, wiedza, umiejętności, doświadczenie, uprawnienia, cechy osobowościowe), d. zakres odpowiedzialności ze względu na umiejscowienie i funkcje stanowiska pracy w strukturze Urzędu. Wykonawca przedstawi projekty kompetencyjnych opisów stanowisk do akceptacji 2 JST. W terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania kompetencyjnych opisów stanowisk poszczególne JST zgłoszą do nich uwagi wniesione przez osoby wyznaczone w JST do kontaktów i koordynowania spraw związanych z wdrożeniem. W ciągu kolejnych 3 dni roboczych Wykonawca wprowadzi w kompetencyjnych opisach stanowisk zmiany zgodnie z tymi uwagami i przedstawi je do akceptacji 2 JST. Partnerzy projektu (2 JST) mają prawo do zgłoszenia kolejnych uwag do kompetencyjnych opisów stanowisk w przypadku, jeśli wprowadzone zmiany będą niezadowalające. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację kompetencyjnych opisów stanowisk 2 JST i przekazać ją Zamawiającemu. Kompetencyjne opisy stanowisk opracowane dla każdego z 2 JST odrębnie Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF) w 2 egzemplarzach każda wersja. 3. Opracowanie modelów kompetencyjnych kadr opartych na: a. badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników 2 JST, b. aktualnych opisach stanowisk, c. aktualnych przepisach prawnych oraz polityce równości płci, które usprawnią nabór dobór nowych pracowników oraz umożliwią prowadzenie oceny okresowej pracowników i poprawią ścieżkę awansu pracowników. Wykonawca przedstawi model kompetencji kadr do akceptacji 2 JST. W terminie do 10 dni roboczych od dnia przekazania modeli kompetencji kadr poszczególne JST zgłoszą do nich ewentualne uwagi wniesione przez osoby wyznaczone w JST do kontaktów i koordynowania spraw związanych z wdrożeniem. W ciągu kolejnych 3 dni roboczych Wykonawca wprowadzi w modelach kompetencji kadr zmiany zgodnie z tymi uwagami i przedstawi je do akceptacji 2 JST. Partnerzy projektu (2 JST) mają prawo do zgłoszenia kolejnych uwag do modeli kompetencji kadr w przypadku, jeśli wprowadzone zmiany będą niezadowalające. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację modeli kompetencji kadr 2 JST i przekazać ją Zamawiającemu. Modele kompetencji kadr opracowane dla każdego z 2 JST odrębnie Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF) w 2 egzemplarzach każda wersja. Model powinien zostać przygotowany z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. 4. Wytypowanie w uzgodnieniu z kierownictwem 2 JST minimum 20 urzędników (po 10 z każdego JST) na szkolenie - pisemna informacja o wytypowanych osobach winna zostać przesłana przez Wykonawcę do Zamawiającego . 5. Ustalenie z kierownictwem 2 JST terminów szkolenia. Informację o terminach szkolenia należy przesłać pisemnie do wiadomości Zamawiającego. 6. Przygotowanie szkolenia i materiałów szkoleniowych dla minimum 20 urzędników z 2 JST w zakresie wdrożenia modelu kompetencji kadr w tym: praktycznych aspektów zastosowania modelu kompetencji kadr oraz przeprowadzenie szkolenia. a. wykonawca winien przygotować szkolenie i materiały na szkolenia w miesiącu październiku 2013r. b. szkolenie powinno zostać przeprowadzone w miesiącach październik -listopadzie 2013r. c. szkolenie należy przeprowadzić w 10 osobowych grupach, po 8 godzin szkoleniowych dla grupy w godzinach pracy urzędników, Szkolenia prowadzone będą w każdym z 2 JST, szkolenie należy przeprowadzić w godzinach pracy poszczególnych urzędów. Szkolenie minimum 8 godz. dla każdej grypy szkoleniowej. Termin szkolenia należy uzgodnić z kierownictwem każdego z 2 JST i zawiadomić pisemnie lub emaliowo Zamawiającego o ww terminach szkoleń. Odbyte szkolenia powinny zostać potwierdzone przez osoby uczestniczące w szkoleniach na listach obecności. Oryginał list obecności należy przekazać Zamawiającemu. Wykonawca po zakończeniu cyklu szkoleń winien przekazać oryginały list obecności oraz jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych Zamawiającemu. Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych w wersji papierowej, oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF) jako dokumentację projektową. Informację o osobach oddelegowanych na szkolenie oraz o terminach szkolenia należy przesłać pisemnie do wiadomości Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby materiały szkoleniowe i listy obecności były trwale oznaczone obowiązującymi logotypami, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logiem Zamawiającego. Materiały szkoleniowe powinien zostać przygotowane z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. 7. Wdrożenie modelów kompetencji kadr opartych na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych urzędników 2 JST na podstawie aktualnych opisów stanowisk- wydanie odpowiednich Zarządzeń Burmistrza i Starosty. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie zarządzeń potwierdzone za zgodność z oryginałem przez 2 JST. 8. Opracowanie narzędzia badawczego -ankiety badającej usprawnienie doboru/naboru pracowników w 2013r w stosunku do 2009r. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu 3 egzemplarze wersji papierowej oraz 3 egzemplarze tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF). 9. Opracowanie 1 narzędzia badawczego - ankiety badającej ocenę pracowników i ścieżki awansu dotychczasowych pracowników w 2013r w stosunku do 2009r. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu 3 egzemplarze wersji papierowej oraz 3 egzemplarze tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF). 10. Opracowanie 1 narzędzia badawczego - ankiety badającej opinie kierowników na temat przydatności wdrożonego systemu w procesach kadrowych - Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu 3 egzemplarze wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF). 11. Audyt i weryfikacja systemów- m.in. zebranie opinii na temat systemów wśród kadry kierowniczej- m. in badania na podstawie opracowanych wcześniej narzędzi badawczych np. ankieta badająca opinie na temat systemu wśród kadry kierowniczej. 12. Opracowanie raportów z audytu i weryfikacji systemów. W ramach opracowanych raportów Wykonawca musi: przeprowadzić weryfikacje poprawności funkcjonowania systemów i określić ewentualne propozycje usprawnień, przeprowadzić weryfikację osiągnięcia wskaźnikami miękkiego w projekcie, czyli usprawnienia naboru doboru nowych oraz oceny ścieżki awansu dotychczasowych pracowników o co najmniej 10% w 2013 w stosunku do 2009r. Raporty należy opracować na od 15 do 25 stronach znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę po jednym raporcie dla każdego z 2 JST. Dwa opracowane raporty (odrębny raport dla każdego z 2 JST) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF) w 2 egzemplarzach każdy raport.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach