Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-361 Poznań, ul. Starołęcka 31
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8745400 , fax. 061 8772850
- Data zamieszczenia: 2011-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu
ul. Starołęcka 31 31
61-361 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8745400, fax. 061 8772850
REGON: 00001775600474 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontu okresowego oraz napraw bieżących w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac robót remontu okresowego i bieżącego w 2011r. polegających na robotach realizowanych w obiekcie budowlanych dla II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 obejmujących: 1.Roboty malarskie w hollu w wejściowym do budynku B. 2.Roboty pokrywcze 1 x papą termozgrzewalną dachu budynku B. 3.Roboty polegające na ułożeniu kostek betonowych przed wejściem do budynku B. 4.Roboty polegające na naprawie odcinka tynku elewacji obiektu. 5.Wykonanie odbojnicy balustradowej. Wykonania robót remontowych w budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu przy ul. Starołęckiej 31 odbywać się będzie w 2 etapach : 1.Etap I - roboty malarskie w hollu obejmujące 2 - krotne malowanie ścian farbami akrylowymi w kolorystyce pastelowej uzgodnionej z naczelnikiem wydziału administracyjno-gospodarczego oraz roboty pokrywcze dachu papą zgrzewalną modyfikowaną SBS, 1-krotnie, mającą zawartość asfaltu modyfikowanego min. 2500 g/m2 , odporną na wysokie temperatury i o giętkości w obniżonych temp -25o C, z posypką w kolorze zielonym. 2.Etap II - roboty chodnikowe przed wejściem do budynku, naprawa elewacji, zabezpieczenie ściany przed uderzeniami. Zakres zamówienia określa dokumentacja załączona do Opisu przedmiotu zamówienia: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - pokrycia dachowe CPV - 45261210-9 ( załącznik B do II części SIWZ); -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - CPV 45233222-1 - ROBOTY CHODNIKOWE (załącznik D do II Części SIWZ) - Przedmiary robót - załącznik A i C do II części SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421101
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE MALOWANIA ELEWACJI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE
Dodano: 2015-08-31 - Odnowienie pawilonów Matki i Dziecka
Dodano: 2013-05-23 - Remont elewacji budynków
Dodano: 2013-05-14 - Wykonanie robót malarskich pomieszczeń w budynku Gimnazjum w Doruchowie
Dodano: 2011-07-12 - Remonr elewacji budynku ratusza
Dodano: 2010-07-02 - Malowanie elewacji budynków Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia
Dodano: 2009-05-25 - remont elewacji budynku A Oddziału ZUS w Pile
Dodano: 2009-05-20