Przetargi.pl
Remont elementów żelbetowych w DS Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elementów żelbetowych w DS Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elementów żelbetowych w DS Ołówek i Kredka, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz elementów płyty tarasu przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu i obejmuje między innymi.: -doszczelnienie metodą iniekcji ciśnieniowej przeciekających przejść instalacyjnych, pęknięć i szwów roboczych, zlokalizowanych na powierzchni dolnej płyty tarasu; -uciąglenie lub wypełnienie pęknięć w elementach konstrukcyjnych metodą iniekcji ciśnieniowej; -naprawa pęknięć w elementach murowych -strona zachodnia; -reprofilacja elementów żelbetowych -w przypadku słupów D.S. Kredka i Ołówek dodatkowa aplikacja mat CFRP w wybranych obszarach konstrukcji; -wykonanie izolacji pionowej w wybranych obszarach ścian -strona północna; -odtworzenie oblicówki z płytek ceramicznych -strona północna; -zabezpieczenie powierzchniowe elementów żelbetowych. Uwaga do opisów i określeń występujących w dokumentacji: Prace będące przedmiotem zamówienia są robotami specjalistycznymi, które będą wykonywane przy użyciu materiałów będących produktami chemii budowlanej do napraw elementów betonowych i żelbetowych. Specyfika przedmiotu zamówienia powoduje, że nie można go opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, nie używając nazw własnych, gdyż dokładny skład chemiczny tych produktów stanowi zawsze tajemnicę producenta. Dla zapewnienia odpowiedniej trwałości wykonanych napraw i udzielenia kilkuletniej gwarancji przez wykonawcę, muszą to być materiały wysokiej jakości, posiadające odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania oraz parametry techniczne takie jak materiały wymienione przykładowo w dokumentacji. Dlatego też opisu można dokonać tylko przez porównanie do wzorców jakimi są wyroby renomowanych firm o uznanej na rynku pozycji. Każdorazowemu użyciu nazw własnych w dokumentacji towarzyszy określenie (lub równoważne). Szczegółowy zakres prac zawierają następujące dokumenty: -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8 -Przedmiar robót - Załącznik nr 9 -Projekt wykonawczy - Załącznik nr 10 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy -załącznik nr 7 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 500 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset zł). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 3)kwotę gwarancji (poręczenia); 4)termin ważności gwarancji (poręczenia); 5)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a)Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowna warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub -zawarcie umowy stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub b)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.10.2011.JS Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach