Parafia Rzymsko-Katolicka Matki Bożej Częstochowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Chrobrego 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8444140 , fax. 076 7468267
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka Matki Bożej Częstochowskiej
ul. Chrobrego 7 7
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 8444140, fax. 076 7468267
REGON: 04011165900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elementów konstrukcyjnych kościoła parafialnego pw. Matki Boskiej Częstochowskiej przy ul. Kołłątaja 4 w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont elementów konstrukcyjnych kościoła parafialnego. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1-9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane polskim Prawem Budowlanym uprawnienia danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wymaganym specyfiką robót tj. dysponuje osobą/osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej, która posiada zaświadczenie wydawane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o dopuszczeniu do kierowania robotami budowlanymi prowadzonymi na zabytkach nieruchomych. 4. Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia tj. wykaże realizację w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc od dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, minimum dwóch zadań polegających na remoncie obiektów wpisanych do rejestru zabytków i objętych indywidualną ochroną konserwatorską. 5. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. ustawy Prawo zamówieniach publicznych. OCENY SPEŁNIANIA W/W WARUNKÓW ZAMAWIAJĄCY DOKONA SPRAWDZAJĄC KOMPLETNOŚĆ, POPRAWNOŚĆ ORAZ AKTUALNOŚĆ ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW - matoda: spełnia/nie spełna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia 5. Kserokopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 6. Kserokopie aktualnych zaświadczeń z Właściwej Izby Zawodowej dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 7. Kserokopie zaświadczenia wydanego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. 8. Wykaz zrealizowanych zadań z podaniem: nazwy zadania i jego zakresu, okresu realizacji. 9. Dokumenty potwierdzające, że w/w zadania zostały wykonane z należytą starannością. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-22 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-05-06 - Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rodzinny park rekreacyjno-sportowy przy ulicy Oświęcimskiej - budowa placu zabaw i siłowni napowietrznej (LBO)
Dodano: 2016-04-15 - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z szatnią sportową w miejscowości Łagoszów Mały
Dodano: 2016-04-14 - Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. Budowa siłowni plenerowej przy ul. Goździkowej (LBO)
Dodano: 2016-04-13 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-04-12 - Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bolesławcu, os. Przylesie
Dodano: 2015-07-08 - Budowa świetlicy wiejskiej w Czeszycach - stan surowy otwarty
Dodano: 2015-05-27 - Przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul.Rynek 23 w Lubinie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2015-05-21