Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia teatralnego-systemu interkomowego dla Centrum Kultury MUZA w Lubinie

Centrum Kultury "Muza" ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Armii Krajowej 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 746-22-55, 7462263 , fax. (076) 746-22-52
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury "Muza"
    ul. Armii Krajowej 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 746-22-55, 7462263, fax. (076) 746-22-52
    REGON: 00028676900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckmuza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia teatralnego-systemu interkomowego dla Centrum Kultury MUZA w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia teatralnego-systemu interkomowego dla Centrum Kultury Muza w Lubinie. 1. Cyfrowy system komunikacji w oparciu o zasadę każdy z każdym . 2. Programowa konfiguracja matrycy komutacyjnej w oparciu o system OS Windows 3. Ilość relacji : 8, z możliwością rozbudowy na 16 Matryca ma umożliwić odbiór sygnałów audio zewnętrznych (AUX) np. odsłuch sceny, a także wysyłanie sygnałów audio, np.: zlecenia do garderób 4. Matryca musi być wyposażona w przekaźniki do sterowania urządzeń zewnętrznych (np.: dzwonki, sygnalizatory akcji) - obudowa 19 5. Pulpit interkomowy: 8 szt., typu wolnostojącego oraz w wersji obudowy 19 6. System ma mieć możliwość połączenia dwukierunkowego z innymi systemami łączności. 7. Pulpity muszą być wyposażone w głośnik i mikrofon na gęsiej szyi 8. Przyciski pulpitów -stabilne 9. Pulpity muszą być wyposażone w przekaźnik sygnalizacyjny 10. Pulpity muszą posiadać wejście sygnału zewnętrznego audio AUX oraz bezpośrednie wyjście audio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 357111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. oryginał lub kserokopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat wykonali w sposób należyty co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze; 4. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1 punkt serwisowy, świadczący w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na urządzenia objęte zamówieniem; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułów 22 i 24 ustawy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż sprzęt oferowany w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na obszarze RP, co oznacza, że będzie sprzętem nowym, oryginalnym, posiadającym pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej 7. Oświadczenie firmy serwisowej, iż zapewni serwis gwarancyjny na okres 12 miesięcy na produkty oferowane w niniejszym postępowaniu; czas reakcji serwisu 24 godziny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty konieczne do przedłożenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w rozdziale IV : 1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru); 2) wykaz punktów (punktu) serwisowych (ego) Dostawcy, z których każdy świadczy w pełnym zakresie usługi serwisu gwarancyjnego na sprzęt objęty zamówieniem; Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku uzupełnień wymaganych dokumentów lub oświadczeń powinno one spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655). Niespełnienie chociażby jednego z warunków lub brak choćby jednego z dokumentów (jak również złożenie dokumentu w niewłaściwej formie) skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań wymienionych w punkcie 6 przez Wykonawców składających wspólną ofertę dokumenty wymienione w punkcie 3) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokumenty wymienione w pkt 1) i 2) winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. Oceny spełnienia warunków określonych w niniejszym rozdziale zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów (metoda spełnia/ nie spełnia). Zamawiający, działając na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie spełniają powyższych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckmuza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną