Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Dobiercice

Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-220 Byczyna, Rynek 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 413 41 50 , fax. 77 413 41 50
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie
    Rynek 1 1
    46-220 Byczyna, woj. opolskie
    tel. 77 413 41 50, fax. 77 413 41 50
    REGON: 53141299300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Dobiercice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Dobiercice o długości jezdni wynoszącej ok. 164,79 [m]. W chwili obecnej droga posiada nawierzchnie gruntową, częściowo ulepszoną tłuczniem. Stan techniczny drogi należy ocenić jako zły co wynika głównie z niewłaściwego układu spadków poprzecznych i podłużnych istniejącej drogi, braku odwodnienia oraz braku właściwej nośności. Szerokość jezdni jest zmienna i wynosi 3,00÷3,50 [m]. Droga włącza się do Drogi Powiatowej w punkcie oznaczonym na planie zagospodarowania terenu cyfrą 1. Włączenie do drogi powiatowej wyokrąglono łukami o promieniach R=5,0 [m]. Jezdnia ograniczona krawężnikami betonowymi 15x30x100 ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 [cm] oraz ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Od km 0+104,57 jezdnia ograniczona prawostronnie krawężnikiem betonowym 15x22x100 ułożonym na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 [cm] oraz ławie betonowej z oporem z betonu B-15 - wyniesionym 4 [cm] ponad poziom jezdni (zjazdy 2 [cm]). Spadek jezdni jednostronny. Odwodnienie przewidziano jako odwodnienie powierzchniowe. Pobocza utwardzone kruszywem łamanym bazaltowym lub granitowym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie gr. 10 [cm]. Szerokość poboczy 0,75 [m]. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 9 do SIWZ, 2.2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zał. Nr 10 do SIWZ 2.3) Przedmiar robót jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty - zał. Nr 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .1. Wysokość wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji bezwarunkowo i nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem, co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Postanowienie pkt. 2.2) stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.1) b) i 2.1) e). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem (nie gotówką!) na rachunek bankowy Zamawiającego Urząd Miejski w Byczynie: B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004 dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zgodnie z Prawem bankowym (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 6) art. 63 ust. 3 polecenie przelewu jest rozliczeniem bezgotówkowym. Zgodnie z art. 63c. Polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi z zastrzeż. art. 63g, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 3. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30.10.2013 r. do godz. 09.00 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 uPzp. 5. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w sytuacji wskazanej w art. 46 ust. 4a uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.byczyna.pl, www.byczyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach