Przetargi.pl
„Remont drogi wewnętrznej przy Przedszkolu Miejskim nr 15, od ul. Na Szlakowisku do granicy terenu SSM”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont drogi wewnętrznej przy Przedszkolu Miejskim nr 15, od ul. Na Szlakowisku do granicy terenu SSM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej wraz z zatoką parkingową i miejscami postojowymi na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 15, polegający na częściowej wymianie krawężnika, sfrezowaniu starej nawierzchni asfaltowej i wykonaniu nowej nawierzchni wraz z uporządkowaniem spływu wód opadowych i odwodnienia drogi. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe przy robotach drogowych -720,0 m2, 2) roboty rozbiórkowe z wywozem gruzu do miejsca wykorzystania lub unieszkodliwienia: a) krawężniki betonowe - 265,5 mb, b) obrzeża trawnikowe - 12,0 mb, c) płyty chodnikowe - 42,0 m2, 3) roboty ziemne – korytowanie z wywozem urobku – 8,4 m3, 4) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcji nawierzchni chodnikowej – 42,0 m2, 5) wbudowanie krawężnika betonowego (15 x 30 cm) na ławie betonowej z oporem (18,8 m3), na podsypce cementowo-piaskowej 1 : 4 - 279,0 mb, 6) ułożenie obrzeży betonowych trawnikowych (6 x 20 cm), na podsypce cementowo - piaskowej 1 : 2, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 12,0 mb, 7) wykonanie podbudowy pod chodnik (warstwa odcinająca z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 5 cm; warstwa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 gr. 10 cm do stabilizacji mechanicznej) – 42 m2, 8) ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem – 42,0 m2, 9) wykonanie odwodnienia liniowego z przyłączem: a) korytka z elementów betonowych (200 x 200 mm) z rusztem żeliwnym o wytrzymałości D400 na ławie betonowej z betonu C12/15 grubości 15 cm – 3 mb, b) przykanaliki z rur kielichowych z PCW o śr. nom. 200 mm – 2 mb, 10) regulacja pionowa studni kanalizacyjnych – szt. 1, 11) regulacja pionowa studzienek ściekowych – szt. 1, 12) regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych – szt. 2, 13) regulacja pionowa zasuw wodociągowych – szt. 2, 14) frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej o średniej grubości 4 cm (25% powierzchni remontowanej drogi) – 180,0 m2 (z wywozem uzyskanego destruktu asfaltowego w miejsce położone w Starachowicach, wskazane przez Zamawiającego), 15) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową powierzchni drogowej -720,0 m2, 16) wykonanie warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno - bitumiczną na kruszywach 4 – 31 mm w ilości 100 kg/m2 – dla ruchu KR1 – 720,0 m2, 17) wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm dla ruchu KR1 – 720 m2, 18) ustawienie na słupkach (szt.3) znaków drogowych (3 szt.): „Strefa zamieszkania”, „koniec strefy zamieszkania”, „Parking”, 19) wykonanie innych prac w celu realizacji przedmiotu zamówienia, 20) roboty porządkowe w obrębie i sąsiedztwie realizowanego przedsięwzięcia, w tym naprawa uszkodzonej w trakcie robót nawierzchni chodników (około 15 m2), przełożenie kostki (11 m2) i krawężników (11 mb) na zjeździe oraz humusownie wraz z wysianiem nasion trawy (około 75 m2). Zamawiający umożliwi Wykonawcy, w celu przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia oferty, przeprowadzenie wizji lokalnej dla zapoznania się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: 1) obsługę geodezyjną robót obejmującą: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, czynności geodezyjne w toku budowy, 2) organizację i zabezpieczenie placu budowy, opracowania projektu organizacji ruchu, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót w tym humusowanie i posianie trawy na terenach zniszczonej zieleni a także ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 4) uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5) oferowany okres rękojmi na wykonane roboty (minimum 60 miesięcy). Wydłużenie tego okresu o kolejne miesiące (maksymalnie do 84) będzie powodować odpowiednią ocenę oferty w kryteriach oceny ofert – pkt 16 SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Wymagania ogólne: Wykonawca ma obowiązek działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone braki i błędy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia a których poprawienie będzie warunkowało oddanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu obiektu budowlanego mogącego samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Powyższe umożliwi Zamawiającemu modyfikację treści SIWZ przed złożeniem ofert. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty zgłosić Zamawiającemu wszelkie zauważone wątpliwości czy nieprecyzyjne ustalenia w SIWZ oraz wzorze umowy, które z jego strony mogą stanowić o braku możliwości podpisania umowy na warunkach wskazanych w tych dokumentach. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilnoprawną za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem robót związanych z wykonywaniem nawierzchni asfaltowych oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w wysokości: 3.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 97 1560 0013 2851 9704 3000 0013 Getin Noble Bank Spółka Akcyjna tytułem: WADIUM na przetarg „Remont drogi wewnętrznej przy Przedszkolu Miejskim nr 15, od ul. Na Szlakowisku do granicy terenu SSM” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg „Remont drogi wewnętrznej przy Przedszkolu Miejskim nr 15, od ul. Na Szlakowisku do granicy terenu SSM”, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium (zgodnie z pkt 10 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach