Przetargi.pl
Świadczenie w latach 2017 – 2020 usług ubezpieczeniowych

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2017-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 291019005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie w latach 2017 – 2020 usług ubezpieczeniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usług ubezpieczeniowych na rzecz zamawiającego: mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, komunikacyjne samochodów i lotnicze (drona). 2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną, dwie lub trzy). 3. Podział zamówienia na części ze wskazaniem zadań wchodzących w ich skład przedstawia poniższe zestawienie: A. CZĘŚĆ I 1) Zadanie I: Objęcie ochroną ubezpieczeniową wszystkich szkód w mieniu Zamawiającego, powstałych w okresie i miejscu ubezpieczenia w wyniku jakichkolwiek zdarzeń losowych w tym dewastacji i wandalizmu, z wyjątkiem wyłączonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia. 2) Zadanie II: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. 3) Zadanie IV: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności przez Zamawiającego, 4) Zadanie V – ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą, B. CZĘŚĆ II 1) Zadanie III: Ubezpieczenie komunikacyjne samochodów będących własnością lub w posiadaniu Zamawiającego: ubezpieczenie Auto Casco, obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych w kraju i za granicą, ubezpieczanie NNW kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie Assistance komunikacyjne. C. CZĘŚĆ III 1) Zadanie VI – Ubezpieczenia lotnicze: OC oraz aerocasco drona. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwa: Usługi ubezpieczeniowe, kod: 66510000-8 5. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ) wraz z niezbędnymi informacjami zawarty został w Załącznikach do SIWZ: Nr 1, Nr 1A, Nr 1B, Nr 2. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego Wykonawcę, jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki. 7. Cenę oferty w części, na którą składana jest oferta, wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi w zakresie tej części. Wyliczoną cenę wykonawca podaje odpowiednio w Dodatku nr 1 (A, B, C) do SIWZ – „Formularz oferty”, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem należytej staranności, przy wysokiej jakości zrealizowanych prac oraz z dotrzymaniem umówionych terminów. 9. Wykonawca zobowiązany będzie współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.” 12. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 13. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 14. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 15. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia w każdej części zamówienia, zasady rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały odpowiednio w Dodatku nr 4 (A,B,C) do SIWZ –Wzór umowy. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Pożądany termin rozpoczęcia: 01-10-2017r., zakończenie 30-09-2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia w odpowiedniej części.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty dla odpowiedniej części zamówienia - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 (A,B,C do SIWZ.). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach