Przetargi.pl
„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Radków”

GMINA RADKÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 29-135 Radków, 99
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3541121
  • Data zamieszczenia: 2023-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA RADKÓW
    99
    29-135 Radków, woj. świętokrzyskie
    tel. 34 3541121
    REGON: 151398988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Radków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Remont drogi gminnej nr 003032T Kossów – Filipiny.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 003032T Kossów – Filipiny o długości łącznej 1087 m i szerokości4,00 m wraz z dodatkowymi miejscami utwardzonymi.Część 2: Remont drogi gminnej nr 002988T Radków - Nowiny - Dębnik do granicy gminy Moskorzew.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 002988T Radków - Nowiny - Dębnik do granicy gminy Moskorzew odługości łącznej 3255 m i szerokości zmiennej od 3,50 do 4,50 m.Część 3: Remont drogi gminnej nr 002980T Radków – Sulików do granicy gminy Secemin – 875m.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 002980T Radków – Sulików do granicy gminy Secemin – 875m odługości łącznej 875 m i szerokości zmiennej od 5,0 do 7,0 m wraz z dodatkowymi miejscami utwardzonymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość- dla części 1 kwotę: 5 000,00 zł,- dla części 2 kwotę: 15 000,00 zł,- dla części 3 kwotę: 4 500,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 462).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku bankowego06 8525 0002 0040 0400 1313 0016 –z adnotacją wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:„Remont dróg gminnych na terenie Gminy Radków cz. …..”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawieraćnastępujące elementy:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone wPzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iżpierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Radków, Radków 99, 29-135 Radków;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, abyporęczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkichWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertęWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcęporęczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwaniedo upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnichpięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresiezrealizował co najmniej:a) w ramach części 1 - 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej, o minimalnejwartości wykonanych robót wynoszącej400.000,00 złotych brutto każda, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty - wypełnićwg załącznika nr 6.b) w ramach części 2 - 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej, o minimalnejwartości wykonanych robót wynoszącej 800.000,00 złotych brutto każda, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostaływykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6.c) w ramach części 3 - 1 zadanie polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej, o minimalnejwartości wykonanych robót wynoszącej 350.000,00 złotych brutto każda, potwierdzonych dokumentem, że roboty te zostaływykonane w sposób należyty - wypełnić wg załącznika nr 6.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciuo informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.2) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lubbędzie dysponował na czas wykonania zamówienia:a) w ramach części 1 min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy lub kierownika robót,posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającąaktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), którybył kierownikiem robót przy budowie minimum 3 zadaniach obejmujących budowę, lub przebudowę, lub remont drogi,b) w ramach części 2 min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy lub kierownika robót,posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającąaktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), którybył kierownikiem robót przy budowie minimum 3 zadaniach obejmujących budowę, lub przebudowę, lub remont drogi,c) w ramach części 3 min. jedną osobą z doświadczeniem zawodowym kierownika budowy lub kierownika robót,posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, lub odpowiadające im ważneuprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającąaktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego - (wypełnić wg załącznika nr 7), którybył kierownikiem robót przy budowie minimum 3 zadaniach obejmujących budowę, lub przebudowę, lub remont drogi.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki mogą zostać spełnioneprzez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Uwaga:Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 ze zm.) osoby, które,przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowaniazawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tychfunkcji, w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ichnadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlanesamodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby,których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganymprzez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczneuprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r. poz. 334).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciuo informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w sekcji VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach