Przetargi.pl
REMONT DROGI PRZY UL. PRUSA, W MIEJSCOWOŚCI GLINA, GMINA CELESTYNÓW

Urząd Gminy Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7897060 w. 119; 7897060 , fax. 022 7897011
  • Data zamieszczenia: 2010-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011
    REGON: 00053356400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI PRZY UL. PRUSA, W MIEJSCOWOŚCI GLINA, GMINA CELESTYNÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej o szerokości 4m i długości 233.5 m w obustronnie wtopionym krawężniku. 2. Regulacja i pogłębienie rowu odwadniającego o długości 84 m. 3. Wymiana przepustów na wjazdach do posesji łączna długości 80 m i wykonanie wjazdów na posesje. 4. Wykonanie sączek odwodniających podłużnych na łącznej długości 139 m(2x69,5m). Wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej o szerokości 4m i długości 233.5 m w obustronnie wtopionym krawężniku: Nawierzchnię należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce piaskowo cementowej o łącznej grubości 5 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego o łącznej grubości 35 cm, warstwa górna frakcja 0/31,5mm, warstwa dolna frakcja 0/63 mm oraz warstwa odsączająca z piasku rzecznego średnioziarnistego o grubości 10 cm. Krawężniki betonowe 15cmx30cm, ława B15 z oporem. Regulacja i pogłębienie rowu odwadniającego na odcinku 84 m: Wykonać należy rów o przekroju trapezowym szerokość dna 30 cm szerokość na powierzchni 130 cm, głębokości 75 cm. Wymiana przepustów na wjazdach do posesji łączna długość 80 m i wykonanie wjazdów na posesje: Należy zastosować przepusty prefabrykowane betonowe o średnicy 40 cm, warstwę odsączającą o grubości 10 cm z piasku rzecznego średnioziarnistego podbudowę z kruszywa łamanego o grubości warstwy 15 cm frakcja 0/31,5mm podbudowę betonową z betonu B20 o grubości 20 cm zbrojoną rusztem stalowym średnicy 10mm 10x10, podsypkę cementowo-piaskową o grubości 5 cm, kostkę brukową betonową o grubości 8 cm. Zjazdy maja być wykonane w krawężniku z oporem 15x30cm na ławach betonowych B15. Wykonanie sączków odwodniających podłużnych na łącznej długości 139 m(2x69,5m): Sączki należy wykonać z kruszywa łamanego o łącznej grubości warstw 47 cm warstwa dolna 33 cm frakcja 0/63 mm i górna 14 cm frakcja 0/31,5 mm na warstwie odsaczającej o grubości 10 cm. Szerokość górnej warstwy kruszywa będzie wynosiła od 25 do 50 cm, dolnej 10-35 cm. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Urządzenia terenu budowy. 2. Zapewnienia dostępu do posesji podczas budowy oraz zapewnienia obsługi komunikacyjnej. 3. Usuwania materiałów, odpadów i śmieci z miejsca budowy. 4. Ochrony przekazanych mu punków pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i posadowi na własny koszt. 5. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego projekt czasowej organizacji ruchu uzgodniony z zarządcą drogi oraz decyzję na zajęcie pasa drogowego, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej. 6. Zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 7. Ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi, nad oraz pod jej powierzchnią oraz urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić je niezwłocznie na własny koszt. 8. Powiadomienia Zamawiającego i inspektorów nadzoru inwestorskiego o konieczności wykonania zamówień dodatkowych nieprzewidzianych w umowie o wykonanie robót budowlanych, niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, z uwzględnieniem art. 67 ust. 1 pkt 5 SIWZ. 9. Udziału w przeglądach gwarancyjnych wynikających z umowy (okres gwarancji na wykonane roboty budowlane będzie wynosił 36 miesięcy). Do dnia upływu terminu gwarancji jakości Wykonawca powinien być dostępny na każde wezwanie Zamawiającego. 10. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu 3 egzemplarzy kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. - Dz. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 11. Używania do wykonania zamówienia urządzeń posiadających świadectwa jakości, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i odpowiadający Polskim Normom, wytycznym zawartym w dokumentach oraz wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa. 12. Dostarczenia przed podpisaniem umowy kosztorysu zgodnego z ceną ryczałtową zaproponowaną w formularzu oferty - Załączniku nr 1. 13. Przedstawienia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego kompletnego harmonogramu finansowo - rzeczowego realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad wynikających z nienależytego wykonania robót. UWAGA. Projekt budowlano - wykonawczy dostępny jest w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 8.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania oferty, a dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium oraz danymi osoby do kontaktu w tej sprawie. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze zm.) 8.4. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt 8.3 lit. a - e SIWZ powinno być utrzymane lub obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 8.5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: Wadium - remont ul. Prusa w miejscowości Glina, gmina Celestynów. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja powinna być zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie dłużnika (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji Wierzyciela (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczającej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem, 3) kwotę gwarancji poręczenia, 4) termin ważności gwarancji poręczenia - gwarancje ubezpieczeniowe, gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wniesienia wadium muszą obejmować okres ważności adekwatny do okresu związania ofertą, o którym mowa w ust. 10.1 SIWZ, 5) zobowiązanie gwaranta poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, 6) klauzulę zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze oraz każde kolejne żądanie. 8.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.10 Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.12. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia niezbędnych dokumentów lub oświadczeń, nie złoży przedmiotowych dokumentów lub oświadczeń, pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.13. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, to wówczas zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przepisu art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp. 8.14. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu może ono zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy za zgodą Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 8.15. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium wnoszone w formach określonych w pkt. 8.3. lit. od b do e SIWZ musi obejmować swym zakresem związane z postępowaniem działania lub zaniechania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach