Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 3421L Werbkowice – Tyszowce odcinek Werbkowice – Malice

Powiat Hrubieszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 965 069 , fax. 846 963 856
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Hrubieszowski
    ul. Narutowicza 34
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 846 965 069, fax. 846 963 856
    REGON: 95036886500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 3421L Werbkowice – Tyszowce odcinek Werbkowice – Malice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje w szczególności:Roboty przygotowawcze:1)roboty pomiarowe przy robotach drogowych liniowych i ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; odcinek drogi nr 3221L Werbkowice – Malice, od km 2+129,00 do km 5+500,00 - 3,371 km; 2)usunięcie warstwy ziemi o grubości do 15 cm za pomocą spycharek, równiarek, częściowo ręcznie (przy krawędzi jezdni) 3371x0.3śr. x 2 – 2022,6 m2; 3) mechaniczne karczowanie krzaków i podszyć średnich od 10% do 30% powierzchni z zagospodarowaniem urobku – 0,08 ha; 4)karczowanie pni o śr. 16-45 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. III-IV o normalnej wilgotności wraz z zagospodarowaniem urobku – 2 szt.; 5)karczowanie pni o śr. 46-55 cm koparką podsiębierną w gruntach kat. III-IV o normalnej wilgotności z zagospodarowaniem urobku – 3 szt.; 6)rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm, z odwiezieniem na odl. do 3 km – 133 m; 7)rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z odwozem na odl. do 1 km – 60 m2; 8)przełożenie krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem części nowej ławy betonowej na wjazdach – 20 m; 9)ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 i 8 cm, płyt betonowych na podsypce piaskowej wraz z przełożeniem na zjazdach i uzupełnieniem podbudowy – 42 m2; 10)cięcie piła nawierzchni bitumicznych na gł. Śr. 5 cm – 81 m;Roboty odwodnieniowe: 1) oczyszczenie przepustu drogowego o śr. 0.6 m (11.0 +9.0), o śr. 0.8 m (12.0 + 11.0) , o śr. 1.0 m (13.7 m), z namułu do 50% jego średnicy – 56,7 m;2) remont ścianek czołowych przepustu drogowego w km 3+048 i km 4+896.7, (poprzez wykonanie od podstaw, wraz z wykopami i zasypaniem) – 3 m3; Roboty nawierzchniowe: 1)koryta o śr. głęb. 40 cm wykonywane na zjeździe i pod chodnik w gruntach kat. II –IV – 683,3 m2;2)podbudowa z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C1.5/2, warstwa gr. 15 cm pod chodnik – 500,8 m2;3)podbudowa z mieszanki kruszywa związanego hydraulicznie cementem C3/4, warstwa gr. 15 cm pod zjazd – 37,2 m2; 4)podbudowa warstwa górna z mieszanki 0/31.5 kruszywa niezwiązanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm, na zjeździe - 37,2 m2; 5)oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych i skropienie bitumitem – 39385 m2;6) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. średniej 1-4 cm, likwidacja nierówności, połączeń nawierzchni z wywozem materiału z rozbiórki na średnią odl. do 3 km i wbudowanie w pobocze – 5025,5 m2; 7)remont istniejącej drogi poprzez wykonanie mechanicznie, warstwy wyrównawczo – wzmacniającej jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej AC – 16W (Kr3-4), transport mieszanki samochodami samowyładowawczymi – 2485,82 t; 8)remont istniejącej drogi poprzez wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S (KR3-4), grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm, transport mieszanki samochodami samowyładowczymi – 19498 m2; 9)nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej, układane na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem – 37,2 m2;10)chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm kolorowej, układane na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem – 500,8 m2;11)zabezpieczenie krawędzi istniejących zjazdów z mieszanki kruszywa niewiązanego 0/31.5, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, na szerokość 1.0 m, zjazdów zbiorczych na szer. 3.0, wraz z niezbędnym pogłębieniem koryta – 770 m2;Roboty wykończeniowe: 1)umocnienie poboczy i skarp przez obsianie – 6012 m2; 2)umocnienie dopływów do krat wpustowych przepustów drogowych z elementów betonowych (korytek betonowych) gr. 15 cm na podsypce cementowo – piaskowej typu. np. KPED 01.03, na ławie betonowej – 30 m;3)wymiana uszkodzonej części przelotowej przepustu zjazdowego – rury o konstrukcji spiralnej o średnicy 60 cm na ławie żwirowej gr. 25 cm wraz z zasypaniem i zagęszczaniem – 14 m;4)przepusty rurowe pod chodnikowe z rur o konstrukcji spiralnej – ściek od krawędzi jezdni z wycięciem i zamontowaniem w krawężniku o średnicy 20 cm na ławie betonowej C12/15 gr. 20 cm wraz z jej umocnieniem tym betonem (analogia) – 18 m; 5)mechaniczne profilowanie wraz ze ścinką powierzchni gruntu rodzimego równiarką, plus lokalne uzupełnienie poboczy z dowozem gruntu – 9716 m2;6)renowacja – oczyszczanie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. śr. 30 cm z wbudowaniem nadmiaru gruntu na uzp. poboczy, zjazdów – 350 m; Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: 1)słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60.3 mm – 79 szt;2)pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2 – 25 szt;3)pionowe znaki drogowe – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjnej o pow. ponad 0.3 m2 – 54 szt;4)oznakowanie poziome grubowarstwowe jezdni, przejścia, strzałki i inne symbole malowane mechanicznie lub ręcznie (P-10, P-17) – 24,68 m2; 5)bariery ochronne stalowe jednostronne typu SP04/05 (N2 W5) wraz z zakończeniami – 588 m;6)bariery ochronne stalowe jednostronne typu SP04/05 (N2 W5) zakończenia pionowe na wjazdach – 6 szt;Elementy ulic:1)krawężniki betonowe (na wjazdach i przejściach wtopione) o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z oporem z betonu C8/10 na podsypce cementowo – piaskowej – 265 m;2)obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo – piaskowej i ławie betonowej C8/10 z oporem, spoiny wypełnione piaskiem na chodniku – 280 m;3)obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na ławie betonowej C8/10 z oporem na zjazdach – 14 m;Inne:1) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:uproszczona dokumentacja projektowa;projekt zmiany stałej organizacji ruchu;specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie zł: trzydzieści tysięcy zł 00/100),Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: nr rachunku: 18 9610 0002 2009 0062 5157 0003z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RFZ.272.2.2020” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach