Przetargi.pl
„Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Józefów nad Wisłą w miejscowości Kolczyn”

Urząd Miasta Józefów nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 24-340 Józefów nad Wisłą, Opolska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 288 320, , fax. 818 285 070
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Józefów nad Wisłą
    Opolska 33 F
    24-340 Józefów nad Wisłą, woj. lubelskie
    tel. 818 288 320, , fax. 818 285 070
    REGON: 00005324700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminajozefow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa oczyszczalni ścieków w gminie Józefów nad Wisłą w miejscowości Kolczyn”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie oczyszczalni ścieków w gminie Józefów nad Wisłą w miejscowości Kolczyn. UWAGA: 1) Część robót objętych projektem została już wykonana, przedmiot zamówienia obejmuje dokończenie robót wg stanu zaawansowania opisanego w rozdziale 2.2. SIWZ. 2) Ponadto, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy zabezpieczenia działania istniejącej oczyszczalni do momentu uruchomienia nowej. 2.2. Zakres realizacji robót związanych z budową oczyszczalni ścieków obejmuje: 1) budynek socjalny - roboty wykonane:  roboty ziemne i pomiarowe,  ławy fundamentowe,  ściany zewnętrzne i wewnętrzne,  stolarka okienna i drzwiowa ,  konstrukcja i pokrycie dachu, podbitka z boazerii,  izolacja cieplna stropu nad parterem,  przyklejona izolacja cieplna ścian,  rozłożono instalacje elektryczne. 2) budynek socjalny - prace do wykonania:  wymiana źle wykonanych ościeży drzwi - stalowe na drewniane,  tynki i okładziny wewnętrzne ścienne i podłogowe - zerwanie płyt gipsowych i wykonanie tynków cementowo-wapiennych,  poprawienie szczelności obróbki komina - widoczne zacieki na suficie,  wykonanie gniazd i włączników,  obróbki rur wod-kan i kratek,  wykonanie tynku elewacyjnego zewnętrznego,  dostawa i montaż - parapetów wewnętrznych,  montaż rur spustowych, ław i stopni kominiarskich,  montaż listew wykończeniowych boazeryjnych,  wykonanie drugiej warstwy sufitu z płyt ogniochronnych,  daszek nad wejściem z poliwęglanu. 3) drogi i chodniki –do wykonania  wszystkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, 4) obiekt technologiczny OB1 –wykonano:  roboty ziemne i pomiarowe,  ławy i stopy fundamentowe, słupy żelbetowe obiektu głównego,  dostawa i montaż konstrukcji stalowej budynku głównego,  wylano częściowo chudy beton pod posadzkę - ok. 40%,  dostarczono i zamontowano studnie. 5) obiekt technologiczny OB1 - do wykonania:  roboty ziemne wewnątrz obiektu na części nie zalanej chudym betonem - ok. 60% powierzchni,  podkład z chudego betonu - ok. 60% powierzchni,  wykonanie warstw posadzek w całym obiekcie,  wykonanie podłoża z kostki w wiacie,  ławy i stopy fundamentowe pod wiatę zlokalizowaną przy obiekcie,  montaż konstrukcji stalowej wiaty - konstrukcja została dostarczona do zamawiającego luzem,  izolacje pionowe wiaty i obiektu głównego,  wykonanie ścian i dachu z płyt warstwowych całego obiektu łącznie z wiatą wraz z obróbkami blacharskimi,  wykonanie hydroizolacji typu ciężkiego studni, dostawa i montaż drabinek i włazów,  dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,  wykonanie odwodnienia dachu - rury spustowe i rynny,  ocieplenie cokołów oraz wykonanie tynków mozaikowych,  wykonanie spustów i odwodnień najazdowych. 6) elektryka i AKPiA – wykonano:  ułożenie kabli w budynku socjalnym. 7) elektryka i AKPiA - do wykonania:  cały zakres prac określony przedmiarem poza układaniem okablowania instalacji elektrycznych w budynku socjalnym oraz dostawy szafy sterującej. 8) wentylacja - wykonano 0% robót - do wykonania wszystkie prace ujęte w dokumentacji projektowej, 9) technologia – wykonano:  dostawa i montaż dwóch studni o średnicy 3,0 m w budynku technologicznym. 10) technologia - roboty do wykonania:  cały zakres przedmiaru poza dostawą i montażem studni pompowni ścieków w budynku technologicznym. 11) zbiornik magazynowania i stabilizacji osadu - wykonano:  prace ziemne i pomiarowe,  podkład betonowy na gruncie, dno zbiornika, ściany zbiornika,  dostawa i montaż włazów technologicznych z ramkami na otwory rewizyjne. 12) zbiornik magazynowania i stabilizacji osadu - do wykonania:  wykonanie hydroizolacji typu ciężkiego ścian,  dostawa i montaż drabinek technologicznych,  dostawa i montaż stalowych włazów technologicznych. 13) reaktor CF SBR –wykonano:  prace ziemne i pomiarowe,  podbudowę z chudego betonu,  montaż zbrojenia ścian i słupów zbiornika w ilości ok. 80%,  wykonanie dna zbiornika. 14) reaktor CF SBR - roboty do wykonania:  izolacja typu ciężkiego przerw dylatacyjnych zbiornika  wykonanie ścian zbiornika  przygotowanie i montaż zbrojenia ścian i słupów zbiornika  obróbki blacharskie  dostaw i montaż drabinek i pomostów technicznych  wykonanie pokryw i włazów technologicznych  obsypanie gruntem zbiornika z zagęszczeniem  wywóz ziemi przeznaczonej do utylizacji  wykonanie schodów zewnętrznych wraz z ławami i stopami fundamentowymi  wykonanie izolacji pionowych zbiornika  wykonanie trawników wokół zbiornika 15) wod-kan–wykonano:  rurociągi kanalizacyjne i wentylacyjne wewnętrzne w budynku socjalnym,  montaż zaworu antyskażeniowego, 16) wod-kan - roboty do wykonania:  wszystkie pozostałe prace wymienione w przedmiarze poza rurociągami wewnętrznymi w budynku socjalnym oraz zaworem antyskażeniowym w budynku socjalnym pozostają do wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252127-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00PLN (słownie zł: sto tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BS Józefów nad Wisłą Nr konta bankowego:86 8729 0000 0000 0130 2000 0040 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IP.271.4.2020.PK” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.14. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem wadium w formie tradycyjnej ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu. Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminajozefow.pl
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach