Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2876D Bystrzyca Górna - Lubachów - granica powiatu

Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58140 Jaworzyna Śląska, ul. Powstańców
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 514 070
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
    ul. Powstańców 12
    58140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 748 514 070
    REGON: 89072448000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2876D Bystrzyca Górna - Lubachów - granica powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem drogi powiatowej nr 2876D na odcinku Bystrzyca Górna – Lubachów – granica powiatu. Długość odcinka objętego zamówieniem wynosi łącznie 5,6 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 16W 50/70, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych AC 11S 50/70, - wykonanie poboczy, - ustawienie krawężników betonowych, - wykonanie odwodnienia, - wykonanie oznakowania poziomego Ponadto: koszty oznakowania należy ująć w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik do niniejszej specyfikacji i wraz z przedmiarem robót znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.sdps.swidnica.pl. 1.1.Wykonawca oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązują się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności: 1) prace przy robotach rozbiórkowych, 2) frezowanie nawierzchni bitumicznej, 3) wykonywanie prac związanych ze wzmocnieniem podłoża, 4) prace wykonywane przy mechanicznym i ręcznym rozścieleniu warstwy podbudowy, 5) prace wykonywane podczas mechanicznego rozłożenia warstwy dostarczonej na miejsce wbudowania mieszanki – dotyczy warstwy wiążącej i ścieralnej nawierzchni 6) prace wykonywane podczas mechanicznego zagęszczenia warstw nawierzchni (wiążąca i ścieralne) oraz ręcznego ubicia mieszanek przy krawężnikach i urządzeniach obcych, 7) prace związane z wykonaniem poboczy, 8) ustawianie krawężników betonowych, 9) wykonanie studzienek ściekowych, 10) mechaniczne malowanie oznakowania poziomego 1.2. Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia kontrolne wobec zobowiązania Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ: 1) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1.1 SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 2) W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji umowy: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 20000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach