Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 2188K w km od 0+000 do 5+200 w miejscowości Tenczynek i Rudno, powiat krakowski, gmina Krzeszowice.” 2. Zakres robót obejmuje : Projektowane przedsięwzięcie polega na remoncie drogi powiatowej nr 2188 K w m. Rudno i Tenczynek w ramach dokumentacji p.n. "Remont drogi powiatowej nr 2188K Krzeszowice – Tenczynek - Rudno w km 0+000 - 5+200 polegający na frezowaniu istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej i wiążącej z miejscową wymianą podbudowy; odtworzeniu sfrezowanych warstw jezdni, remoncie istniejącego pobocza, peronów przystankowych oraz odtworzeniu zabezpieczenia rowów płytami ażurowymi -zlokalizowany na działkach w miejscowości Rudno o numerach ewid. 539, 214, 148, 80/3, 540/1, 911/1, 911/3, 910, 909/6, 743/2 oraz w miejscowości Tenczynek na działkach o numerach ewid. 1822/2, 1820/2, 1818/2, 1912, 1913, 848/1, 1822/1, 1821, 1820/1, 1819, 1818/1, 1817/4 ". 3. Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić : 1) koszty wykonania podbudowy w miejscach wskazanych jak również niewskazanych w dokumentacji, a wynikających z ujawnionych braków nośności i zidentyfikowanych braków właściwej podbudowy, tak aby uzyskać gwarancję braku pęknięć ułożonej nawierzchni w okresie udzielonej gwarancji. Po przeprowadzonym remoncie droga musi spełniać parametry dla kategorii ruchu KR3; 2) odtworzenie dróg po których będzie się odbywał ruch pojazdów budowy do stanu sprzed budowy; 3) wykonanie linii krawędziowych na całym odcinku drogi obustronnie i innych oznakowań poziomych wg SOR w technologii grubowarstwowych; 4) wszelkie naprawy uszkodzeń urządzeń BRD wynikające z ich użytkowania, które mogą wystąpić w okresie gwarancji i nie wynikają z winy Zamawiającego ani celowego działania celowego osób trzecich (akty wandalizmu); tj. trwałość akumulatorów, lamp, źródeł światła, działanie czynników atmosferycznych, soli drogowej, zieleni, itd… 5) koszt wymiany 8 szt. wiat. Należy zastosować wiaty o konstrukcji stalowej o wymiarze ok. 4,1 x 1,4 (z ewentualnym dostosowaniem wymiarów do lokalizacji w granicach działki inwestora), wypełnione poliwęglanem litym, lakierowane proszkowo (kolor niebieski), dach w kształcie łuku. W obrębie wiat należy wykonać nawierzchnię z kostki gr.6 cm, konstrukcja podbudowy jak dla chodników. 6) remont przystanków polegający na wymianie nawierzchni istniejącego przystanku/peronu oraz zmianie oznakowania; remont obejmuje część z lokalizowaną w granicach działki inwestora. Perony powinny być wykonane z kostki, pow. peronu ok. 40 m2 . 7) konstrukcje przepustów należy wyremontować, w razie ubytków odtworzyć i oczyścić konstrukcje betonowe, tj. murki czołowe, zabezpieczenie narzutem kamiennym wlotów i wylotów, 8) karczowanie krzewów i samosiejek na odcinku stanowiącym ok. 50% długości drogi; (zamówienie nie obejmuje wycinki drzew). 9) wykonanie ulepszonego podłoża o gr. 40 cm. Zamawiający nie wskazuje metody wykonania. Będzie ona przedmiotem ustaleń w zależności od sytuacji pogodowej i warunków hydrologicznych; 10) w sytuacji wykonywania poboczy frezowiną, pobocza należy skropić emulsją zgodnie z opisem na przekrojach. Nadmiar destruktu, którego nie można zabudować na placu budowy będzie własnością Zamawiającego z dowozem przez Wykonawcę do 5 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 11) budowę sygnalizacji świetlnej opartej o 2 panele fotowoltaiczne i wyciszoną turbinę wiatrową. Zmawiający nie określa rodzaju urządzenia, a jedynie ich lokalizację i ilości na rysunku; Urządzenia mają działać w trybie ciągłym przez całą dobę. Przerwy w działaniu urządzeń w przypadku niewłaściwego doboru elementów zasilania układu lub słaba jakość światła oznaczać będą nienależyte wykonanie zamówienia, chyba że przy opisie danego urządzenia zapisano w SIWZ inaczej. 12) na czas wymiany podbudowy należy zapewnić tymczasowy ciąg pieszy wraz z wykonaniem oświetlenia ulicznego oświetleniem zasilania fotowoltaicznego lub ulicznego na odcinku od kościoła w Tenczynku do Stawu Wrońskiego po działkach wskazanych przez Zamawiającego o następujących lub zbliżonych parametrach: • podbudowa z kruszywa łamanego na gruncie rodzimym; • długość do 1 km; • szerokość do 1,5 m; • nawierzchnia z nieuszkodzonej kostki, nieuszkodzonych płyt chodnikowych lub betonu (do uzgodnienia z Zamawiającym); • krawężniki i obrzeża nowe betonowe lub kamienne; • demontaż i montażu ogrodzeń z siatki na pełnym odcinku do przebudowy w ilości ok. 500 m, o wysokości do 2,00 m. Tymczasowy ciąg pieszy na czas budowy nie przewiduje odwodnienia. Materiał z budowy tego ciągu będzie stanowił własność Zamawiającego. Zamawiający może podjąć decyzję o ew. rozbiórce tego elementu organizacji ruchu tymczasowego i dokona jego rozbiórki samodzielnie w razie konieczności, nawet po zakończeniu robót budowlanych. 13) zamontowanie nowych płyty ażurowych w ramach remontu istniejących umocnień rowu . Dotychczasowe umocnienia usunie Zamawiający. 14) w zakresie oświetlenia przejścia dla pieszych należy wycenić następujące elementy: • ramię nośne w kształcie litery U z dowolnego materiału (stal, aluminium); • panele fotowoltaiczne 2 x ok. 0,8m2 powierzchni aktywnej; • 2 lampy o mocy co najmniej 40 W LED każda; • turbina wiatrowa wyciszona o wysokiej efektywności wzbudzania; • możliwość podłączenia do drogowej instalacji oświetleniowej kablem z pobliskiego słupa oświetlenia ulicznego w odległości do 20 m. 15) wymagania w zakresie radarowych wyświetlaczy prędkości : • wyświetlacz diodowy wysokiej jakości, wymiary minimalne: 70 cm x 70 cm, • wyświetlanie prędkości pojazdu zbliżającego się do wyświetlacza w kolorze czerwonym, gdy prędkość zostanie przekroczona oraz zielonym gdy prędkość pojazdu będzie zgodna z przepisami, • wskazywanie pod informacją o prędkości treści: ZWOLNIJ lub DZIĘKUJĘ • ograniczenie wyświetlania wartości dla zakresu: 20-100 km/h • wskazywanie symbolu wykrzyknika w trójkątnej obwódce w kolorze czerwonym w sytuacji przekroczenia prędkości ponad 90 km/h, • dokładność wykonanego pomiaru: 1km/h, • wymiar obudowy min. 70x70cm, • napięcie zasilania: 12V, z panelu słonecznego oraz wprowadzenie zasilania do sieci elektryczno – energetycznej, • zasięg działania: do 300 m, • obudowa z profilu zamkniętego, najlepiej stalowy o przekroju poprzecznym w kształcie prostokąta lub konstrukcja rurowa zapewniająca odpowiednią sztywność i wytrzymałość. Konstrukcja musi być ocynkowana ogniowo w przypadku obudów stalowych i umożliwiać przymocowanie do fundamentu betonowego. Wysokość konstrukcji musi pozwolić na umieszczenie tablicy min. 2.2 m ponad poziom jezdni. Urządzenia elektryczne umieszczane są na konstrukcji. Przy umieszczaniu konstrukcji wsporczej urządzeń elektrycznych obowiązują zasady, oznaczenia i zabezpieczenia tych urządzeń określone w przepisach i zaleceniach dotyczących urządzeń elektroenergetycznych, • wysokość litery wyświetlającej prędkość: min. 30 cm, • moduł statystyk do zapisu informacji o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości, oraz oprogramowanie dla Android i Windows do analizy statystyk z generatorem tabel i wykresów, • możliwość odczytu danych z wyświetlacza metodą przewodową i bezprzewodową Bluetooth lub/i Wi-Fi, • moduł zasilania solarnego zawierający min 2 akumulatory o łącznej pojemności min. 40Ah (litowo-jonowe) umieszczane w jednolitej obudowie radaru, wewnętrzny regulator. Zapewniona praca ciągła przy całkowitym zaćmieniu przez min 120 godz., • słupek o średnicy od 88-114 mm z wysięgnikiem w celu zabudowy modułu solarnego i radaru, • montaż konstrukcji w lokalizacjach wskazanych w projekcie oraz fundament pod słupek zapewniający właściwą stateczność wyświetlacza prędkości na podstawie typowej organizacji ruchu dostarczonej przez Zamawiającego; • obsługa oraz serwisowanie dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji. 16) coroczne przeglądanie, a w razie konieczności gwarancyjne odnawianie oznakowania poziomego na całym remontowanym odcinku drogi; 17) zlokalizowanie zaplecza placu budowy przy stawie w Tenczynku, wraz z jego tymczasowym utwardzeniem i ew. oświetleniem lub zlokalizowaniem placu budowy w innej uzgodnionej lokalizacji. Materiał z budowy będzie stanowił własność Zamawiającego. Po uporządkowaniu placu budowy plac ma zostać odtworzony do stanu pierwotnego, w zakresie nawierzchni i otoczenia. W razie uszkodzenia dróg dojazdowych przez pojazdy budowy należy odtworzyć podbudowę i nawierzchnie bitumiczne tych dróg do czasu zgłoszenia zadania do odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 100 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz..U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach (oryginały tych dokumentów należy złożyć w punkcie obsługi klienta pok. nr 20), w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego,- GETIN NOBLE BANK S.A. O/ w Krakowie. Nr konta 38 1560 0013 2281 8759 8000 0010. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu za prawidłowo wniesione uznaje się wadium zaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopię dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca , którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11 pkt 1. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg. załączonego wzoru. 2. kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 3. Załącznik nr 7 do SIWZ - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach