Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 2133K w km od 4+102,00 do 8+809,00 w miejscowościach Maszyce, Smardzowice, Cianowice (Małe), Niebyła Świńczów.

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 2133K w km od 4+102,00 do 8+809,00 w miejscowościach Maszyce, Smardzowice, Cianowice (Małe), Niebyła Świńczów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi powiatowej nr 2133K w km od 4+102,00 do 8+809,00 w miejscowościach Maszyce, Smardzowice, Cianowice (Małe), Niebyła Świńczów, Powiat Krakowski.” 2. Zakres robót obejmuje : Przedsięwzięcie polega na remoncie drogi powiatowej nr 2133K w m. Smardzowice, Maszyce oraz Cianowice w ramach dokumentacji pn.: „Remont drogi powiatowej nr 2133K w km 4+102-8+809 polegającym na frezowaniu istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej, wykonaniu warstwy wiążącej 5 cm i warstwy ścieralnej 4 cm (nakładka) z miejscową wymiana podbudowy; remoncie istniejących chodników, poboczy, peronów przystankowych, wiat przystankowych, rowów, przepustów oraz umocnień skarp drogowych w miejscowościach Maszyce, Smardzowice, Cianowice (Małe) oraz Niebyła Świńczów w gminie Skała”. 3. Wykonawca w wycenie winien uwzględnić : a) remont nawierzchni asfaltowej (warstwy wiążącej i ścieralnej z wyrównaniem krawędzi jezdni (nakładka), b) wykonanie/wymiana podbudowy (do 10%) w miejscach tego wymagających w terenie, tak aby uzyskać gwarancję braku pęknięć ułożonej nawierzchni w okresie udzielonej gwarancji. Po przeprowadzonym remoncie droga powinna na zakresie wymiany podbudowy spełniać parametry dla kategorii ruchu KR3, a na pozostałym odcinku w przypadku zaistnienia konieczności Wykonawca wzmocni podbudowę przed położeniem warstw bitumicznych wg zaproponowanej przez siebie technologii. c) remont nawierzchni istniejących peronów przystankowych oraz 4 wiat przystankowych polegający na wymianie nawierzchni istniejącego przystanku/peronu oraz zmianie oznakowania; remont obejmuje część zlokalizowaną w granicach działki inwestora. Perony powinny być wykonane z kostki, o pow. peronu maksymalnie 40 m2 , d) remont istniejącego pobocza, ze zmianą na pobocze utwardzone z kostki betonowej wraz z opornikiem 15x25 cm oraz obrzeżem 8x30 cm o szerokości o 1m z kostki betonowej gr.8 cm, e) w sytuacji wykonywania poboczy frezowiną, pobocza należy skropić emulsją. Nadmiar destruktu będzie własnością Zamawiającego z odwozem do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego, f) wykonanie kompletu oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej chemomasy oraz pionowego (wymiana wszystkich znaków istniejących pionowych oraz urządzeń BRD na nowe) układu komunikacyjnego z zastosowaniem nowoczesnych elementów BRD (Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego) takich jak radarowy wyświetlacz prędkości ze znakiem/tablicą zmiennej treści (aktywną), informujący o prędkości ruchu pojazdu i urządzenia fotowoltaiczne z lampą uliczną, g) zabezpieczenie przepustów drogowych poprzez zamontowanie barier stalowych typu U-14a, na odcinkach „czynnych” zamontowanie poręczy lub barieroporęczy typu U-11b, h) odtworzenie istniejącego przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 794, zastosowanie tła kontrastującego w kolorze czerwonym. Zamontowanie znaków aktywnych D-6 (dwustronnych) zasilanych z sieci elektrycznej kablem o długości do 20mb, i) wykonanie nowego przejścia dla pieszych w rejonie kościoła, wyposażonego w oznakowanie poziome P-10, P14, pionowe znaki D-6, w tło kontrastujące w kolorze czerwonym, kostkę integracyjną oraz kostkę granitową w rejonie kościoła około 10 m2. Przejście zostanie wyposażone w wyspę o nawierzchni z kostki betonowej (tzw. azyl), wysięgnik, na którym zostanie zamontowane dedykowane oświetlenie przejścia dla pieszych, aktywny znak D-6 oraz panele fotowoltaiczne, j) w zakresie oświetlenia przejścia dla pieszych należy wycenić następujące elementy: • ramię nośne w kształcie litery L z dowolnego materiału (stal, aluminium), • panele fotowoltaiczne 2 x ok. 0,8m2 powierzchni aktywnej, • 2 lampy o mocy 40 W LED każda, • turbina wiatrowa wyciszona o wysokiej efektywności wzbudzania, • podłączenie do drogowej instalacji oświetleniowej kablem z pobliskiego słupa oświetlenia ulicznego w odległości do 20 m, k) wymagania w zakresie radarowych wyświetlaczy prędkości: • wyświetlacz diodowy wysokiej jakości, wymiary minimalne: 70 cm x 70 cm, • wyświetlanie prędkości pojazdu zbliżającego się do wyświetlacza w kolorze czerwonym, gdy prędkość zostanie przekroczona oraz zielonym gdy prędkość pojazdu będzie zgodna z przepisami, • wskazywanie pod informacją o prędkości treści: ZWOLNIJ lub DZIĘKUJĘ, • ograniczenie wyświetlania wartości dla zakresu: 20-100 km/h, • wskazywanie symbolu wykrzyknika w trójkątnej obwódce w kolorze czerwonym w sytuacji przekroczenia prędkości ponad 90 km/h, • dokładność wykonanego pomiaru: 1km/h, • wymiar obudowy min. 70x70cm, • zasięg działania: do 300 m, • obudowa z profilu zamkniętego, najlepiej stalowy o przekroju poprzecznym w kształcie prostokąta lub konstrukcja rurowa zapewniająca odpowiednią sztywność i wytrzymałość. Konstrukcja musi być ocynkowana ogniowo w przypadku obudów stalowych i umożliwiać przymocowanie do fundamentu betonowego. Wysokość konstrukcji musi pozwolić na umieszczenie tablicy min. 2.2 m ponad poziom jezdni. Urządzenia elektryczne umieszczane są na konstrukcji. Przy umieszczaniu konstrukcji wsporczej urządzeń elektrycznych obowiązują zasady, oznaczenia i zabezpieczenia tych urządzeń określone w przepisach i zaleceniach dotyczących urządzeń elektroenergetycznych, • wysokość litery wyświetlającej prędkość: min. 30 cm, • moduł statystyk do zapisu informacji o ilości pojazdów w obu kierunkach i ich prędkości, oraz oprogramowanie dla Android i Windows do analizy statystyk z generatorem tabel i wykresów, • możliwość odczytu danych z wyświetlacza metodą bezprzewodową Bluetooth lub Wi-Fi • modemy GSM oraz karty SIM wraz z opłatą aktywacyjną, (abonament SIM na 1 rok z góry) • moduł zasilania solarnego zawierający min 2 akumulatory o łącznej pojemności min. 40Ah (litowo-jonowe) umieszczane w jednolitej obudowie radaru, wewnętrzny regulator. Zapewniona praca ciągła przy całkowitym zaćmieniu przez min 180 godz, • słupek o średnicy od 88-114 mm z wysięgnikiem w celu zabudowy modułu solarnego i radaru, • montaż konstrukcji w lokalizacjach wskazanych w projekcie oraz fundament pod słupek zapewniający właściwą stateczność wyświetlacza prędkości; • serwisowanie gwarancyjne dostarczonego urządzenia w okresie gwarancji, l) wykonanie w rejonie pętli autobusowej wyspy wykonanej z kostki betonowej lub elementów prefabrykowanych; m) remont wszystkich przepustów pod drogą powiatową 2133K, odbudowa uszkodzonych murków czołowych w celu umożliwienia montażu barier/barieroporęczy (elementów BRD), n) wszelkie możliwe uszkodzenia urządzeń BRD wynikające z ich użytkowania, które mogą wystąpić w okresie gwarancji i nie wynikają z winy Zamawiającego i działania celowego osób trzecich (akty wandalizmu), o) dostosowanie zjazdów do nowej nawierzchni (nakładki) tam gdzie będzie to niezbędne, p) remont odwodnienia poprzez wymianę zniszczonych elementów umocnień, od strony drogi oraz w dnie rowu, umocnienie przez płyty ażurowe, korytka oraz profilowanie rowów ziemnych, q) odtworzenie dróg po których będzie się odbywał ruch pojazdów budowy do stanu sprzed budowy, r) karczowanie krzewów i samosiejek na odcinku stanowiącym ok. 30% długości drogi, s) coroczny przegląd, a w razie konieczności gwarancyjne odnawianie oznakowania poziomego na całym remontowanym odcinku drogi. 4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robot (ST).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 50 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych , - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz..U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach (oryginały tych dokumentów należy złożyć w punkcie obsługi klienta pok. nr 20), w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatu Krakowskiego,- GETIN NOBLE BANK S.A. O/ w Krakowie. Nr konta 38 1560 0013 2281 8759 8000 0010. 5. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu za prawidłowo wniesione uznaje się wadium zaksięgowane na wskazanym koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Kopię dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wykonawca , którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11 pkt 1. 9. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg. załączonego wzoru. 2. kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. 3. Załącznik nr 7 do SIWZ - Podwykonawcy (jeżeli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach