Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
- Data zamieszczenia: 2019-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Józefa Marka 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
REGON: 49189888000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi powiatowej nr 1613 K Zamieście - Słopnice - Zalesie w km od 0+959,00 do km 2+112,40, w km od 3+288,00 do km 5+576,03 w km od 8+584,00 do km 12+008,00 w miejscowości Słopnice/Zalesie - powiat limanowski” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi powiatowej nr 1613 K Zamieście - Słopnice - Zalesie w km od 0+959,00 do km 2+112,40, w km od 3+288,00 do km 5+576,03 w km od 8+584,00 do km 12+008,00 w miejscowości Słopnice/Zalesie - powiat limanowski. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) remont drogi powiatowej nr 1613K w km 0+959,00 - 2+112,40, 3+288,00 - 5+576,03, 8+584,00 - 12+008,00 - remont: nawierzchni jezdni, poboczy gruntowych, chodników, nawierzchni zjazdów, 2) renowacja odwodnienia (wymiana uszkodzonych elementów odwodnienia) 3) remont zabezpieczeń korpusu drogi budowlami siatkowo- kamiennymi, 4) remont oraz uzupełnienie barier energochłonnych, 5) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500, Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót oraz we wzorze umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów, w tym zapoznania się z zakresem robót drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikających z opracowanego przedmiaru robót, związanych z remontem: nawierzchni jezdni, poboczy gruntowych, chodników, nawierzchni zjazdów, renowacją odwodnienia (wymiana uszkodzonych elementów odwodnienia), remontem zabezpieczeń korpusu drogi budowlami siatkowo- kamiennymi, remontem oraz uzupełnieniem barier energochłonnych, 3. Zakres prowadzonych robót z wykonaniem zamówienia winien być prowadzonym w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszenia własności osób trzecich. 4. W ramach zamówienia wykonawca winien uwzględnić: 1) w przypadku naruszenia własności osób trzecich, poniesienie kosztów z tytułu wyrządzonych szkód we własnym zakresie, 2) realizację wykonania nawierzchni asfaltowej warstwy ścieralnej w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) wykonanie badań nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badań laboratoryjnych pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, 4) wykonanie badań laboratoryjnych w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca. 5) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia winien dokonać (na własny koszt i we własnym zakresie) opracowania dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru na tym zarządzeniem) oraz zabezpieczyć i oznakować roboty, 6) wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:500 wraz z ewentualną aktualizacją użytków gruntowych nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej - w ilości 3 egz. oraz forma elektroniczna (płyta CD). 5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000.00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1582 K Nawojowa – Nowy Sącz – Łazy Biegonickie w km 4+210 – 4+480
Dodano: 2024-07-19 - Przebudowa drogi leśnej i przepustu prowadzonego przez powierzchniowe wody płynące potoku Biała Woda w km. 5+409 obręb Biała Woda, gm. Gmina i Miasto Szczawnica
Dodano: 2024-07-13 - Modernizacja infrastruktury drogowej, edukacyjnej oraz rekreacyjno-turystycznej wraz z poprawą efektywności energetycznej budynków gminnych w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-07-11 - „Poprawa bezpieczeństwa na terenie Gminy Pcim poprzez modernizację infrastruktury drogowej”
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap III
Dodano: 2024-06-25 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap I
Dodano: 2024-06-23 - Poprawa infrastruktury drogowej Gminy i Miasta Proszowice poprzez modernizacje/remont dróg gminnych w Gminie Proszowice" – Etap II
Dodano: 2024-06-23 - Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
Dodano: 2024-06-21 - Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w gminie Gródek nad Dunajcem - II etap
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja dróg rolniczych na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
Dodano: 2024-06-06