Przetargi.pl
Remont drogi pow. nr 1308 Zagórze - Zwiernik w km 0+300 - 0+700 - usuwanie skutków powodzi

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Drogowców 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6803155 , fax. 014 6803155
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Drogowców 1 1
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6803155, fax. 014 6803155
    REGON: 85166523200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.rde.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi pow. nr 1308 Zagórze - Zwiernik w km 0+300 - 0+700 - usuwanie skutków powodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    odtworzenie i wykonanie nowych ubezpieczeń koszowych, odtworzenie korpusu drogowego, odbudowa podbudowy i nawierzchni, oczyszczenie z namułu przepustów, oczyszczenie z namułu i odtworzenie rowów , ustawienie barier ochronnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne : 1)o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1)- 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Warunki szczegółowe: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują kadrą techniczną w realizacji robót : a)posiada doświadczenie, jako główny wykonawca w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak w.w robota w ciągu ostatnich 5 lat (wykonywanie nowej nawierzchni wraz z jej wzmocnieniem oraz umocnienia skarp i dna potoków), potwierdzone referencjami, b)zobowiąże się do zatrudnienia kierownika budowy z uprawnieniami wraz z udokumentowaniem uprawnień i przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji finansowej j.n.; a)Wykonawca ma przedłożyć polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty, 2. Kosztorys ofertowy, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 uPzp , 4. Wykaz cen czynników kalkulacyjnych do kosztorysowania robót, 5. Dowód wniesienia wadium, 6.Potwierdzenie doświadczenia jako główny wykonawca w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze, wartości i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty w ciągu 5 lat (wykonywanie nowej nawierzchni wraz z jej wzmocnieniem oraz umocnienia skarp i dna potoków) - wypełnienie formularza, 7. Referencje potwierdzające doświadczenie, 8. Podstawowy personel kierowniczy - kierownik budowy 9. Zobowiązanie do współpracy 10.Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom wraz z podaniem danych o podwykonawcach , 11. Projekt umowy - podpisany, 12. Polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.rde.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach