GMINA GŁOWNO ogłasza przetarg
- Adres: 95-015 Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁOWNO
ul. Jana Kilińskiego 2
95-015 Głowno, woj. łódzkie
REGON: 472057767 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gmina-glowno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi Nr 120069E relacji Boczki Domaradzkie – Karnków” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont drogi Nr 120069E relacji Boczki Domaradzkie – Karnków”. 4.2. Zadanie obejmuje wykonanie remontu drogi gminnej o długości ok. 2 652 mb poprzez wykonanie nowej nakładki asfaltowej o szerokości zmiennej od 3,7 m do 4,7 m wraz z wykonaniem poboczy obustronnych z kruszywa łamanego o szerokości 0,5 m w granicach istniejącego pasa drogowego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu,2) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,3) rozbiórka elementów dróg,4) zdjęcie humusu i/lub darniny,5) ścinanie poboczy,6) wykonanie nasypów,7) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,8) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego,9) regulacja wysokościowa zjazdów,10) wykonanie poboczy,11) regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej,12) oczyszczenie rowu przydrożnego,13) montaż oznakowania,14) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej lub betonowej lub mineralno-bitumicznej i długości minimum 2 000,00 mb.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym długość odcinka i rodzaj nawierzchni), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum 2 robót przez jeden podmiot.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).5) Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby do kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2023-03-29Wykonanie robót budowlano – montażowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Szczyty”
- Dodano: 2023-03-29Budowa stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wód podziemnych oraz całej niezbędnej technologii i infrastruktury technicznej na terenie gminy Czastary
- Dodano: 2023-03-29Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary
- Dodano: 2023-03-27Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Rudlice
- Dodano: 2023-03-24Remont infrastruktury drogowej ul. Ks. Ignacego Skorupki w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dodano: 2023-03-22DZP.26.28.2023 Wykonanie robót zduńskich w podziale na 2 części
- Dodano: 2023-03-21Roboty budowlane polegające na budowie miejsca odpoczynku rowerzystów (MOR) na terenie Gminy Nowosolna
- Dodano: 2023-03-21Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Remiza OSP w Wąglanach
- Dodano: 2023-03-19„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Witoldowie wraz z budową placu zabaw” (system „zaprojektuj i wybuduj”)
- Dodano: 2023-03-15DZP.26.7.2023 Wykonanie robót budowlanych na nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części