NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH ogłasza przetarg
- Adres: 58-372 Boguszów-Gorce, MIŁA 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO WAŁBRZYCH Z SIEDZIBĄ W BOGUSZOWIE-GORCACH
MIŁA 2
58-372 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
REGON: 890023517 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://walbrzych.wroclaw.lasy.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT DROGI LEŚNEJ WEWNĘTRZNEJ O NR INWENTARZOWYM 220/588 W LEŚNICTWIE SOKOŁOWSKO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujące czynności: 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizację terenu realizacji robót, 3) Wykonanie robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową i techniczną, tj. projektem budowlanym, przedmiarem robót i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), w tym: a. prace pomiarowe i oznakowanie robót, b. usunięcie z osi drogi oraz pobocza zawyżeń; przygotowanie podłoża,c. mechaniczne wyplantowanie istniejącego podłoża,d. odtworzenie na wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu nawierzchni (wykonanie warstwy górnej nawierzchni z mieszanki kamiennej o uziarnieniu 0/31,5 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm, z zamiałowaniem kruszywem gabro 0/2 mm (gr. min. 0,5 cm),e. wykonanie, dostawa i montaż wodospustów z drewna modrzewiowego (Zamawiający dopuszcza również drewno dębowe),f. przekopy przez pobocza gruntowe w celu wykonania zrzutów odprowadzających wodę z nawierzchni,g. odtworzenie fragmentów rowów przydrożnych,h. rozplantowanie materiału ziemnego z wykopów/ przekopów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,i. inne wyżej nie wymienione, a wynikające z dokumentacji projektowej i technicznej, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą starannością,4) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania,5) Organizację i koordynację robót, 6) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań,7) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady,8) Ochronę i utrzymanie terenu realizacji robót,9) Usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów powstałych w procesie budowlanym),10) Prace porządkowe i uprzątnięcie terenu realizacji robót,11) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, tj. kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami projektu mowy,12) Inne wyżej nie wymienione, a wynikające z projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ i jego załączników.Remont drogi dotyczy odcinka o łącznej dł. ok. 910,00 mb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.400,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.10.2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski O/Wałbrzych nr rachunku: 28 1050 1575 1000 0022 9681 3450 z dopiskiem: wadium - SA.270.1.2023. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.10.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.10.6. Treść wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2) - 4) SWZ musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.10.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2) - 4) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy.10.8. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 45.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał:- co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu prac związanych z budową i/lub przebudową i/lub remontem drogi/dróg o nawierzchni twardej nieulepszonej (np. szutrowej, tłuczniowej), o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto (przy czym przez jedną robotę budowlaną rozumieć należy robotę wykonaną na podstawie jednej umowy),lub- co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu prac związanych z budową i/lub przebudową i/lub remontem drogi/dróg o nawierzchni twardej ulepszonej, gdzie wartość wykonanych robót łącznie z podbudową (z wyłączeniem warstwy ulepszonej - kostki kamiennej, klinkieru, betonu, z płyt kamienno-betonowych, bitumu) jest nie mniejsza niż 150.000,00 zł brutto (przy czym przez jedną robotę budowlaną rozumieć należy robotę wykonaną na podstawie jednej umowy).Przez budowę, przebudowę lub remont Zamawiający rozumie roboty budowlane zdefiniowane w art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót, o mniejszym zakresie, dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:- co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności inżynieryjnej drogowej, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm., dalej – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 334), które uprawniają do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego zakres.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SPZ/242-064/2024 - Modernizacja pomieszczeń 014 w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-20 - Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09