Przetargi.pl
Remont drogi leśnej w leśnictwie Jelenin

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Henrykowska 1A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Henrykowska 1A 1A
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
    REGON: 97004019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi leśnej w leśnictwie Jelenin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej o długości 1,47 km w zakresie istniejącej nawierzchni jezdni, zjazdów i poboczy wraz z oczyszczeniem istniejących rowów przydrożnych. Droga posiada nawierzchnię nieutwardzoną o mieszanej strukturze warstwy górnej. Przez lata eksploatacji uzupełniana była brukowcem, kruszywem mineralnym, łamanym oraz gruzem ceglanym i betonowym. Celem zadania jest remont nawierzchni drogi w zakresie jej konstrukcji, mający na celu odtworzenie stanu pierwotnego. Droga posiada zróżnicowaną nawierzchnię warstwy jezdnej, od gruntowej, przez brukowaną kamieniem, żwirową i tłuczniową oraz z domieszkami gruzu. Wynika to z jej bieżących remontów, mających na celu umożliwienie przejazdu samochodem ciężarowym. Szerokość nawierzchni waha się w granicach 2,8-3,5m. Jednoznaczne określenie kierunków oraz wielkości spadków poprzecznych jest niemożliwe. Stan techniczny drogi określono jako zły. Brak zabiegów konserwacyjnych spowodował zaburzenie prawidłowego odwodnienia. Stan istniejących rowów przydrożnych jest krytyczny. Są zamulone w co najmniej 80% i nie spełniają swojej funkcji z powodu przerośniętych poboczy. Nawierzchni drogi uległa w wielu miejscach deformacji i wymaga przywrócenia do właściwego profilu. Projektuje się: - nawierzchnię z kruszywa łamanego szerokości 3,5m; spadek poprzeczny jednostronny min. 3% (max. 4,0%); - pobocza szerokości 0,50m, grubości 10 cm z materiału rodzimego z istniejącej nawierzchni lub gruntu dowiezionego; spadek poprzeczny 6%, - zjazd na drogę publiczną nie jest objęty przedmiotem opracowania; - zjazdy na drogi leśne boczne wyokrąglić promieniami z zakresu R5-R11 w zależności od możliwości terenowych w uzgodnieniem z Inspektorem nadzoru inwestorskiego; - wykonanie odwodnienia w postaci oczyszczenia istniejących rowów przydrożnych; - niweletę drogi należy prowadzić w lekkim wyniesieniu ponad teren przyległy (około 20 cm). Spadki podłużne należy dopasować do terenu, jednak zachować minimalny nie mniejszy od 0,5%. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do SIWZ - projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, plan sytuacyjny i przekrój poprzeczny drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 400 zł. (słownie: siedem tysięcy czterysta złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3. Zgodnie z art. 45 ust. 3 i 7 ustawy wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, a wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP S.A. o/Szprotawa 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu, Remont drogi leśnej w leśnictwie Jelenin - wadium 4. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Wskazane jest dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruku komputerowego dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) będzie skuteczne wyłącznie z chwilą uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert, tj. najpóźniej do godz. 09:30 w dniu 16.09.2015r. gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 7. Wykonawca, który złoży ofertę i dokona wpłaty wadium wnoszonego w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (jw. w pkt. 3) przed terminem składania ofert, a uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium nastąpi po upływie terminu składania ofert, tj. po upływie godziny 09:30 w dniu 16.09.2015r.- podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp), a oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona (art. 24 ust. 4 ustawy Pzp). 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, stwierdzenie, czy wadium zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert, nastąpi na podstawie dokumentu uzyskanego z banku. 9. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli ustanowienie wadium w drodze czynności prawnej nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium takie należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą. W celu ustalenia formy wniesienia wadium należy na kopercie z ofertą umieścić adnotację - Wadium wniesiono w innej formie. 10. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (umocowanego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 13. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach