Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Zagorzyce - Stankówki w km 0+000 - 0+200.

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2221600 , fax. 017 2216313
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 2221600, fax. 017 2216313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Zagorzyce - Stankówki w km 0+000 - 0+200.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Zagorzyce Stankówki w km 0+000 - 0+200. Parametry zamówienia : profilowanie podłoża - 700 m2 ; podbudowa z kruszywa gr. 15cm - 640 m2 nawierzchnia z MMA gr. 4 cm ; pobocza z kruszywa - 160 m2 2. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia : minimum 36 m-cy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad. Wykonawca winien : 1) udokumentować należyte wykonanie , w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem były roboty drogowe w technologii bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż kwota brutto jaką Wykonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty te winny być poparte dokumentami, które potwierdzą ich należyte wykonanie. 2) potwierdzić dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg . 2. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych pkt 7 SIWZ, w/g formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1/Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. 2/ Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do oferty. 3/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Wykaz ważniejszych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ubiegłych pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z pkt 61.11) Instrukcji) z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania - na załączniku nr 3 do oferty doświadczenie zawodowe - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5/ Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia. W oświadczeniu należy wskazać imiennie kierownika budowy i dołączyć dla Niego dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie budowy dróg oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis kierownika budowy na listę członków właściwej izby lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób /kierownika budowy/ zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1/ pkt 1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach