Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg
- Adres: 37-522 Wiązownica,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
tel. 016 622-36-31
REGON: 00055167400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej w miejscowości Piwoda - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
REMONT DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PIWODA NR EWID. DZ. 1038 KM 0+000,00 0+125,00 (NR EWID. DZ. 1069) KM 0+490,00 - 0+980,00 -wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna gr. w-wy 4 cm -uzupełnienie poboczy kruszywem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium przetargowego w wysokości - 1 200 zł 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56909610142002140002020001 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5.Kopię przelewu bankowego lub inne dokumentu potwierdzającego wniesienia wadium przetargowego należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium przetargowe zastaje wnoszone w innej formie niż w pieniądzu- kopie dokumentu stwierdzających wniesienie wadium powinny zostać dołączone do składanej oferty, natomiast oryginał złożony w kasie Urzędu. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte, lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który: - wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty, w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 (uzupełnienie dokumentów), nie złożyli dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - udokumentują wykonanie co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności wykonanym w okresie ostatnich 5 lat. - dysponuje co najmniej 1 osobą (kierownika budowy) posiadającą uprawienia w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg; - wskazana w ofercie osoba musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 2.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów na zasadzie - spełnia/ nie spełnia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 3.1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy; 3.1.1. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3.1.2. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3.1.3. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą - jeżeli było wymagane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a w szczególności: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2 stawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4. 2. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencje Inwestorów) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; zał. nr 6 2.2. wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 5 2.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2. wykonawca wskazał, którymi będzie dysponował. 2.4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; 2.5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2.4. wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. oraz pozostałe niezbędne dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - kosztorys ofertowy szczegółowy- zał. Nr 2 - parafowany projekt umowy - zał. nr 3, - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. . 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1 ppkt. 1.1. - 1.3. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. 3 powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno zostać dołączone do oferty przetargowej. 5.2.Upoważnienie do pełnienia funkcji PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie - które należy również załączyć je do oferty; 5.3.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 5.4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki udziału w postępowaniu określone w dziale VIII. W pkt. 1.1 i 1.4 i złożyć na potwierdzenie spełniania tych warunków dokumenty wymienione w Dziale IX w oryginale lub kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5.5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego opisane w Dziale VIII pkt. 1.2 i 1.3. wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 5.6.Ponadto Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty , kosztorys zał. nr 2, wykaz wykonanych dostaw - zał. nr 6, wykaz osób i podmiotów - zał. nr 5 i pozostałe dokumenty wymagane SIWZ. 5.7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiazownica.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodników przy drodze gminnej nr 100117R (na odcinku ul. Ks. A. Osetka w Gorzycach i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Gorzycach (dz. nr ewid. 698) w km 0+000 - 0+495.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy 3 Maja w Rzeszowie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulic: 3 Maja, Kościuszki i Grunwaldzkiej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa publicznej drogi gminnej łączącej ul. Krośnieńską z ul. Ustrzycką
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Świętoniowa i Nowosielce
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr P1580R Gorliczyna - Wólka Pełkińska w km 2+620-7+965
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi gminnej Turki - Szkoła - Wola Rzeczycka - Etap I (odcinek Turki - Szkoła)
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i Rozbórz: Przebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129
Dodano: 2016-07-04 - przebudowa ul. Chałubińskiego i ul. Botanicznej w Mielcu
Dodano: 2016-06-30 - Rozbudowa publicznej drogi powiatowej - ul. Kwiatkowskiego w Rzeszowie - od km 0+000,00 do km 0+296,30 tj. na odcinku od al. Powstańców Warszawy do ul. Cichej realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa prawoskrętu z ul. Kwiatkowskiego do Al. Powstańców Warszawy.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowę drogi leśnej Nadleśnictwa Mielec w Leśnictwie Cyranka w km 0+000 - 0+487 -Odcinek I
Dodano: 2016-06-21