Przetargi.pl
Remont drogi gminnej w Grodowcu

Gmina Grębocice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-150 Grębocice, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 50 31 , fax. 768 315 077
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębocice
    ul. Głogowska 3
    59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 50 31, fax. 768 315 077
    REGON: 39064760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebocice.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej w Grodowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont drogi gminnej nr G1001D w m. Grodowiec na długości ok. 685 m polegający na frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej gr. do 4 cm, ułożeniu nowej warstwy ścieralnej (z betonu asfaltowego AC11S), warstwy wyrównawczej (z betonu asfaltowego AC16W) i wzmocnienie konstrukcji poprzez ułożenie siatki zbrojeniowej do nawierzchni asfaltowych. W ramach zadania wyremontowane zostaną również pobocza, chodniki, zatoki i zjazdy. Wymiana istniejących krawężników kamiennych oraz betonowych. W wycenie zadania należy ująć koszty opracowania i wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony dokument zamówienia (wg załączonego wzoru nr 1 ), b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), d) kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach