Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ W GNOJEWIE

Gmina Miłoradz ogłasza przetarg

  • Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 711 531 , fax. 552 711 565
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
    ul. Żuławska 9
    82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
    tel. 552 711 531, fax. 552 711 565
    REGON: 17074791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miloradz.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ W GNOJEWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej o długości 595 metrów w miejscowości Gnojewo; działka nr 51, 151, 176/1, 192, 194; gmina Miłoradz. Istniejąca droga gminna zlokalizowana w miejscowości Gnojewo na działkach nr 51, 151, 176/1, 192, 194 posiada następującą nawierzchnię: • w km 0+000 do km 0+420 nawierzchnia gruntowa o szerokości 3,0m, • w km 0+420 do km 0+595 nawierzchnia z żelbetowych płyt otworowych typu YOMB o szerokości 2,75m, Odcinek drogi wyznaczony do remontu sąsiaduje z terenami polnymi oraz luźną zabudową jednorodzinną. Początek drogi znajduje się w sąsiedztwie pasa drogowego drogi krajowej nr 22, koniec drogi to powiązanie z istniejącą drogą gminną o jezdni w nawierzchni brukowej. Odwodnienie pasa drogowego powierzchniowe na tereny zielone i rowy przydrożne znajdujące się w granicach pasa drogowego. W pasie drogowym znajdują się następujące sieci istniejącej infrastruktury: wodociągowa, kanalizacja sanitarna, oświetlenia ulicznego, energetyczna i teletechniczna. Projekt organizacji ruchu na czas budowy Wykonawca opracuje w oparciu o przyjętą technologię wykonania robót. Projekt organizacji ruchu na czas budowy nie może ograniczać dojścia i dojazdu właścicieli posesji przyległych do przebudowywanej drogi jak również służb ratunkowych i technicznych. Dopuszcza się krótko trwające całkowite zamknięcie drogi na okres czasu niezbędny na wykonanie specjalistycznych robót takich jak wykonanie warstw bitumicznych. Parametry charakterystyczne określające wielkość obiektu Założono następujące parametry techniczne drogi: • klasa drogi: D, • prędkość projektowa: 30 km/h, • okres projektowy: 20 lat, • kategoria ruchu: KR1-KR2, • długość jezdni głównej: 595 m, • szerokość jezdni głównej: 4,5m, • pobocze utwardzone z kostki o szer. 1,5m nie licząc obramowania, • pobocza utwardzone z kruszywa o szerokości 0,5m, Spadki poprzeczne i profil podłużny Spadki porzeczne dla jezdni: • w km od 0+000 do 0+130 jednostronny na prawo 2% (opcjonalnie daszkowy), • w km od 0+130 do 0+595 jednostronny na lewo 2%. Spadki porzeczne dla pobocza utwardzonego z kostki: • jednostronny 2% w kierunku jezdni. Spadki porzeczne dla pobocza utwardzonego z kruszywa: • jednostronny 5% w kierunku rowów i terenów zielonych. Profil podłużny jezdni należy kształtować na bazie istniejącego profilu podłużnego oraz dowiązań od istniejących dróg, zjazdów indywidualnych i terenów przyległych, odwodnienie a także istniejącej infrastruktury. Odwodnienie drogi Bez zmian. Odwodnienie drogi powierzchniowe w granicach istniejącego pasa drogowego za pomocą spadków poprzecznych na tereny zielone oraz do przydrożnych rowów istniejących i projektowanych. Należy zaprojektować budowę przepustów drogowych pod zjazdami i jezdnią w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych. Studzienki kanalizacyjne Wymagane jest wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych w ilości 10 szt. Wymagania odnośnie konstrukcji nawierzchni Typowy przekrój konstrukcyjny pokazano na rysunku zawartym w załącznik nr 1 jako OPZ. Są to minimalne wymagania. Dopuszcza się w razie konieczności polepszenia parametrów konstrukcyjnych poszczególnych warstw poprzez zwiększenie grubości lub dodatkowych elementów zwiększających nośność konstrukcji. Jezdnia główna w km od 0+000 do km 0+595: • warstwa ścieralna bitumiczna z BA AC11S gr. 4 cm, • skropienie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej 0,5 kg/m2, • warstwa wiążąca bitumiczna z BA AC16W gr. 5 cm, • skropienie podbudowy z kruszywa emulsją asfaltową 0,5 kg/m2, • podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 grubości 20cm (pełne korytowanie), • wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże doprowadzone do G1 według grupy nośności podłoża nawierzchni, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Zjazdy z betonowej kostki brukowej: • warstwa ścieralna betonowa kostka brukowa 10x20x8cm grafitowa, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, • podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 grubości 20cm (pełne korytowanie), • wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże doprowadzone do G1 według grupy nośności podłoża nawierzchni, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Zjazdy z betonowej kostki brukowej: • warstwa ścieralna betonowa kostka brukowa 10x20x8cm grafitowa, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, • podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 grubości 20cm (pełne korytowanie), • wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże doprowadzone do G1 według grupy nośności podłoża nawierzchni, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Utwardzone pobocza z kostki brukowej: • warstwa ścieralna betonowa kostka brukowa 10x20x8cm szara, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, • podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 grubości 10cm (pełne korytowanie), • warstwa odsączająca z pisaku grubości 10cm, • wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże doprowadzone do G1 według grupy nośności podłoża nawierzchni, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Dojścia do furtek z kostki brukowej: • warstwa ścieralna betonowa kostka brukowa 10x20x6cm szara, • podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm, • podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 grubości 10cm (pełne korytowanie), • warstwa odsączająca z pisaku grubości 10cm, • wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże doprowadzone do G1 według grupy nośności podłoża nawierzchni, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Utwardzone pobocza z kruszywa: • nawierzchnia z KŁSM 0/31,5mm C90/3 grubości 10cm, • wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże doprowadzone do G1 według grupy nośności podłoża nawierzchni, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Umocnienia wylotów przepustów: Według typowych rozwiązań projektowych takich jak: kamień polny lub granitowy, materace siatkowo-kamienne, betonowe płyty ażurowe, kostka granitowa, palisady, faszynowanie, Tereny zielone: • humusowanie grubości 10cm, • obsianie nasionami traw, - podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Krawężniki i oporniki betonowe: Posadowione na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C12/15. Obrzeża betonowe: Posadowione na podsypce cementowo-piaskowej 1:4. Projektowane oznakowanie pionowe • konstrukcja wsporcza tarcz: słupki ocynkowane Ø60mm, • fundament pod konstrukcje wsporcze z betonu C16/20, • tarcze do znaków z blachy aluminiowej gr 1,5mm małe, • folia odblaskowa II generacji. - zgodnie z zapisami zawartymi w przedmiarze robót; Projektowane oznakowanie poziome: • Ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową - zgodnie z zapisem zawartym w przedmiarze robót i rysunkiem technicznym; • Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - progi zwalniające podrzutowe o szer. do 0,5 m z tworzywa sztucznego ( 2 szt.) - zgodnie z zapisem zawartym w przedmiarze robót; Przepusty drogowe Prefabrykowane żelbetowe lub z materiałów PVC przepusty drogowe pod zjazdami, dojściami i jezdniami tam gdzie jest to niezbędne dla prawidłowego odpływu wód opadowych w ilości co najmniej jak na rysunku zawartym w załączniku nr 1 OPZ ścianki czołowe przepustów według typowych rozwiązań projektowych takich jak: żelbetowe prefabrykowane, żelbetowe wylewane „na mokro”, kamień polny lub granitowy, kosze gabionowe i materace siatkowo-kamienne. Separator i piaskownik Należy zainstalować urządzenia do podczyszczenia wód opadowych przed ich zrzutem do istniejących miejsc odbioru zgodnie z obowiązującymi przepisami. Orientacyjne zestawienie powierzchni Na podstawie niniejszego opracowania poniżej przedstawiono orientacyjne zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu: • nawierzchnia bitumiczna jezdni: 2 708 m2, • pobocza z kostki betonowej: 482 m2, • pobocza z kruszywa: 561,2 m2, • zjazdy z kostki betonowej: 309,7 m2, • dojścia do furtek z kostki betonowej: 22,5 m2, • powierzchnie zielone: 1 338,0 m2. Odcinek remontowanej drogi służy jako droga transportowa przy budowie farmy wiatrowej, Wykonawca w Harmonogramie musi uwzględnić prowadzone tam prace i przekazać inwestorowi farmy wiatrowej harmonogram prac. Zamawiający zastrzega sobie, że płyty YOMB ułożone na drodze po rozbiórce należy zwrócić Zamawiającemu. Materiał, który pozostanie po zdemontowaniu płyt YOMB, Wykonawca może wykorzystać na własny użytek. Zakres robót obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, 2) poszerzenie nawierzchni drogi, 3) wykonanie warstwy wyrównawczej istniejącej nawierzchni, 4) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy betonu asfaltowego, 5) wykonanie chodnika i zajazdów gospodarczych z kostki betonowej brukowej, 6) poprawa odwodnienia drogi, 7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 8) roboty wykończeniowe. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót pomiarowych, polegających na inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zawarty został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Dłuższy niż 36 miesięcy okres gwarancji będzie punktowany zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIV niniejszej SIWZ. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przedmiotowe postępowanie jest dofinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20.000,00 zł 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 2.1.w pieniądzu; 2.2.w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 2.3.w gwarancjach bankowych; 2.4.w gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5.w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 28 stycznia 2020 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 82 8303 0006 0060 0600 0101 0069 Bank Spółdzielczy w Malborku z adnotacją „wadium- postępowanie nr R.271.2.2020”. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak, aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 8.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 14.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 15.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia- jeżeli dotyczy 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Wykonawca przekazuje oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach