Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
- Data zamieszczenia: 2018-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
Rynek 1
43-330 Wilamowice, woj. śląskie
tel. +48338129430, fax. +48338129431
REGON: 072182321 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wilamowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej ul. Zaolziańskiej w Dankowicach w km 0+000 do 0+674,41. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Teren objęty inwestycją stanowi ulica Zaolziańska zlokalizowana w miejscowości Dankowice. Początek remontowanego odcinka znajduje się w rejonie skrzyżowania z ul. Słowackiego. Koniec odcinka I zlokalizowano na skrzyżowaniu z podporządkowaną ul. Aleją Młyńską. Koniec opracowania ul. Zaolziańskiej zlokalizowano w KM 0+674,41 za skrzyżowaniem z ul. Polną. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla obszaru gminy Wilamowice ulica Zaolziańska jest drogą gminną klasy „D” (dojazdowa) na odcinku I oraz klasy „L” (lokalna) na pozostałym odcinku . Ulica Zaolziańska posiada szerokość jezdni 3-4 m na odcinku I oraz 3,5m na dalszej części odcinka. Jezdnia asfaltowa jest w złym stanie technicznym. Występują liczne nierówności poprzeczne i podłużne. Wzdłuż obu krawędzi jezdni przebiegają gruntowe pobocza. W chwili obecnej odwodnienie odbywa się do istniejących rowów trawiastych. Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje: - remont jezdni, - remont poboczy, - remont zjazdów, - odwodnienie, - remont umocnień skarp. Szczegółowy zakres prac opisuje: Dokumentacja Projektowa (Projekt budowlano – wykonawczy, Przedmiar robót) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia określone w Dokumentacji Projektowej, STWiOR (lub równoważne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia 22 sierpnia 2018r, do godz. 08:30 do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2)Tabela elementów scalonych – wg załącznika nr 1A do SIWZ, 3)Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności lub sytuacji innych podmiotów; należy załączyć oryginał (jeśli dotyczy), 4)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 5)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 6)Dowód wniesienia wadium. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja drogi – ulicy Tłustomostkiej w Pietrowicach Wielkich
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa drogi w ramach zadania p.n. Modernizacja drogi gminnej w Wanatach ul. Spokojna w Gminie Kamienica Polska
Dodano: 2024-07-01 - „Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie.”
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2939S w Poniszowicach
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
Dodano: 2024-05-29 - Przebudowa drogi w ramach zadania p.n. Modernizacja drogi gminnej w Wanatach ul. Spokojna w Gminie Kamienica Polska
Dodano: 2024-05-28 - Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja infrastruktury drogowej w Żywcu
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa drogi ul. Ściegiennego i drogi ul. Polnej w Kłobucku.
Dodano: 2024-04-30 - Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ul. Wiśniowej oraz ul. Władysława Reymonta
Dodano: 2024-04-22