Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ OWCZARY „KOZYLÓW” NR 270954K ORAZ REMONT DROGI GMINNEJ BODAKI „JAMUŁACZ” NR 270949K W RAMACH ZADANIA: MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE SĘKOWA

GMINA SĘKOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa 252
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (18) 3518016 wew. 30
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘKOWA
    Sękowa 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. (18) 3518016 wew. 30
    REGON: 491892682
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ OWCZARY „KOZYLÓW” NR 270954K ORAZ REMONT DROGI GMINNEJ BODAKI „JAMUŁACZ” NR 270949K W RAMACH ZADANIA: MODERNIZACJA DRÓG W GMINIE SĘKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w następującym zakresie:1. Remont drogi gminnej Owczary „Kozylów” nr 270954K w ramach zadania: Modernizacja dróg w Gminie Sękowa. Remont drogi na łącznej długości 761mb, wzdłuż całego odcinka w km 0+250-1+011. Zakres remontu obejmuje remont nawierzchni bitumicznej szer. 3,0m, podbudowy oraz poboczy a także remont wybranych elementów przepustów poprzecznych i roboty towarzyszące (m.in. odmulenie rowów).Szczegółowy zakres remontu określa:1) Dokumentacja techniczna Remont drogi gminnej Owczary „Kozylów” nr 270954K w km 0+250 - 1+011” – zał. nr 1 do SWZ,2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – zał. nr 2 do SWZ,3) Przedmiar robót Remont drogi gminnej Owczary „Kozylów” nr 270954K w ramach zadania „Modernizacja dróg w gminie – zał. nr 3 do SWZ.2. Remont drogi gminnej Bodaki „Jamułacz” nr 270949K w ramach zadania: Modernizacja dróg w gminie Sękowa. Remont drogi odcinkowo na łącznej długości 302mb, wzdłuż całego odcinka w km 0+425-0+743. Zakres remontu obejmuje remont nawierzchni bitumicznej szer. 2,5m, podbudowy oraz poboczy a także roboty towarzyszące (m. in. oczyszczenie przepustów, rowów).Szczegółowy zakres remontu określa:1) Dokumentacja techniczna Remont drogi gminnej Bodaki „Jamułacz” nr 270949K odcinkowo w km 0+425 - 0+743” – zał. nr 4 do SWZ,2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – zał. nr 2 do SWZ,3) Przedmiar robót Remont drogi gminnej Bodaki „Jamułacz” nr 270949K w ramach zadania „Modernizacja dróg w gminie Sękowa” – zał. nr 5 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy 00/100),2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299).Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.Wadium w formie innej niż pieniężna należy wnieść w formie oryginału, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Określenie warunków udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa:1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada następujące doświadczenie: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych, których zakres obejmował lub które polegały na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej na długości co najmniej 700 mb,Zgodnie z art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.2) Wykonawca winien dysponować przy realizacji zamówienia kierownikiem budowy: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.).2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach