Gmina Bochnia ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 6123361 w. 26 , fax. 146 119 922
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bochnia
ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 14 6123361 w. 26, fax. 146 119 922
REGON: 53217400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej nr 580848K - odc. I w km od 0+019,00 do km 0+305,00; odc. II w km 0+315,00 do km 0+647,00; odc. III w km 0+657,00 do km 0+958,00 w miejscowości Pogwizdów, Gmina Bochnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 580848K - odc. I w km od 0+019,00 do km 0+305,00; odc. II w km 0+315,00 do km 0+647,00; odc. III w km 0+657,00 do km 0+958,00 w miejscowości Pogwizdów, Gmina Bochnia w zakresie: Odc. I km 0+019,00 - 0+305,00 o długości 286mb – podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza, oznakowanie poziome Odc. II km 0+315,00 - 0+647,00 o długości 332mb – podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza, rowy, oznakowanie poziome Odc. III km 0+657,00 - 0+958,00 o długości 301mb – podbudowa, nawierzchnia asfaltowa, pobocza, oznakowanie poziome Prace w pobliżu sieci uzbrojenia terenu należy prowadzić pod nadzorem ich zarządców tj. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. w Krakowie oraz GZWIK Sp. z o.o. - zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach stanowiących załączniki do SWIZ. Zamawiający sam we własnym zakresie dokona wszelkich powiadomień i odbiorów z zarządcami sieci. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zamieszczonych na stronie internetowej. Zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu Państwa w ramach przyznanej dotacji. Obowiązek wynikający z art. 8a ustawy Pzp, dotyczący informacji RODO został opisany w rozdziale III SIWZ pkt. 3.5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – zał. Nr 1 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów lub inny dokument na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Kosztorys ofertowy uproszczony złożony w oryginale na podstawie załączonego przedmiaru. 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). Dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa dróg wewnętrznych – dojazdowych do pól
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 7+500 – 8+950
Dodano: 2024-07-19 - „Remont/przebudowa dróg – 3 zadania"
Dodano: 2024-07-18 - „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Niepołomice.
Dodano: 2024-07-09 - Wycinka drzew oraz uporządkowanie i utwardzenie na terenie KSOS Nowa Huta na osiedlu Kolorowym 29B w Krakowie
Dodano: 2024-07-03 - Modernizacja dróg rolniczych dojazdowych do pól
Dodano: 2024-06-17 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1444K Uszew – Nowy Wiśnicz – Nieznanowice w miejscowości Nowy Wiśnicz ul. Podzamcze
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa dróg wewnętrznych – dojazdowych do pól
Dodano: 2024-06-03