Przetargi.pl
Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"

Zapopradzie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, Piłsudskiego 128
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471-41-97 , fax. 18 471-40-89
  • Data zamieszczenia: 2024-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zapopradzie sp. z o.o.
    Piłsudskiego 128
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471-41-97, fax. 18 471-40-89
    REGON: 381109894
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zapopradzie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa”.2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania:a) Zadanie nr 1: „Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna” obejmuje swoim zakresem w szczególności:- roboty rozbiórkowe,- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z wywozem urobku,- wykonanie stabilizacji podłoża o gr. 35 cm,- wykonanie podbudowy z kruszywa na głębokości 20 cm, - regulację nowych studni betonowych kanalizacji sanitarnej DN 1000,- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 6 cm AC16W – warstwa wiążąca,- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm AC11S – warstwa ścieralna, - formowanie i utwardzenie poboczy, - dostosowanie zjazdów z drogi do posesji. Przekrój przez drogę stanowi załącznik nr 10 do SWZ, natomiast PZT stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.3. Zakres rzeczowy został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9a do SWZ dla zadania nr 1. Przedmiar robót należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontaktowymi, wchodzącymi w skład Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ, w uwagi na ryczałtowy charakter ceny ofertowej stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. W złożonej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych, w tym zapoznania się z topografią terenu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do:- prowadzenia robót w sposób nie powodujących szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia;- stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia, natężenia hałasu;- zabezpieczenia znaków geodezyjnych a w przypadku ich uszkodzenia niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb geodezyjnych;- wygrodzenia i zabezpieczenia (w tym oznakowania) robót w okresie trwania oraz utrzymania dostępu do przyległych posesji;- zwrócenia szczególnej uwagi na uzbrojenie podziemne oraz istniejące urządzenia budowlane oraz infrastrukturę przy wykonywaniu korytowania;- wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. Organizacja robót zostanie udostępniona przez Zamawiającego;- przedstawienia do zatwierdzenia wniosków materiałowych przed rozpoczęciem prac;- wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji;- prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia;- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za własne działania, uchybienia lub zaniechania;- wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia;- przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy;- z uwagi na trwające prace budowlane polegające na budowie przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz modernizacji infrastruktury drogowej uzgodnienie prowadzenia robót z Wykonawcą prac;- przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Remont drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wojkowa”.2. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania:a) Zadanie nr 2: „Remont cząstkowy drogi gminnej nr 292929K w miejscowości Wojkowa, gmina Muszyna” obejmuje swoim zakresem w szczególności:- roboty rozbiórkowe,- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi wraz z wywozem urobku,- wykonanie podbudowy z kruszywa na głębokości 20 cm, - regulację nowych studni betonowych kanalizacji sanitarnej DN 1000,- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 6 cm AC16W – warstwa wiążąca,- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 4 cm AC11S – warstwa ścieralna, formowanie i utwardzenie poboczy.3. Zakres rzeczowy został określony w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9b do SWZ dla zadania nr 2. Przedmiar robót należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontaktowymi, wchodzącymi w skład Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ, w uwagi na ryczałtowy charakter ceny ofertowej stanowi dokument pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. Podane w przedmiarach podstawy wyceny i ilości prac należy traktować jako orientacyjne. W złożonej ofercie Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych, w tym zapoznania się z topografią terenu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do:- prowadzenia robót w sposób nie powodujących szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia;- stosowania technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia, natężenia hałasu;- zabezpieczenia znaków geodezyjnych a w przypadku ich uszkodzenia niezwłocznego powiadomienia odpowiednich służb geodezyjnych;- wygrodzenia i zabezpieczenia (w tym oznakowania) robót w okresie trwania oraz utrzymania dostępu do przyległych posesji;- zwrócenia szczególnej uwagi na uzbrojenie podziemne oraz istniejące urządzenia budowlane oraz infrastrukturę przy wykonywaniu korytowania;- wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. Organizacja robót zostanie udostępniona przez Zamawiającego;- przedstawienia do zatwierdzenia wniosków materiałowych przed rozpoczęciem prac;- wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji;- prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia;- ponoszenia pełnej odpowiedzialności za działania, uchybienia i zaniechania podwykonawców jak za własne działania, uchybienia lub zaniechania;- wykonania dokumentacji powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia;- przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego nie później niż na dzień podpisania umowy;- z uwagi na trwające prace budowlane polegające na budowie przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz modernizacji infrastruktury drogowej uzgodnienie prowadzenia robót z Wykonawcą prac;- przywrócenie do stanu pierwotnego zajętych dla realizacji zamówienia terenów.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:zadanie nr 1 i 2:- dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej odpowiednie do zakresu i charakteru zamówienia oraz ma uprawnienia do kierowania robotami, tj. kierownik robót drogowych: osoba z uprawnieniami do kierowania i nadzoru robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej w zakresie drogowym bez ograniczeń lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadająca aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami**.* okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednie uprawnienia do kierowania i nadzoru w specjalnościach wskazanych powyżej bez ograniczeń.Uwaga!- Osoby sprawujące opisane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie muszą także w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.- Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334, z późn. zmian.).Ocena spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wg zasady „spełnia” – „nie spełnia”.Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez uczestniczących w postępowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach