Przetargi.pl
„Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”

Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-125 Wawrzeńczyce, Wawrzeńczyce 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122874003 , fax. 122874003
  • Data zamieszczenia: 2024-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Igołomia-Wawrzeńczyce
    Wawrzeńczyce 57
    32-125 Wawrzeńczyce, woj. małopolskie
    tel. 122874003, fax. 122874003
    REGON: 351555890
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igwa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych” w miejscowości: 1) droga nr działki 470/1 w miejscowości Tropiszów o długości 600 mb,2) droga nr działki 928 w miejscowości Złotniki o długości 590 mb,3) droga nr działki 2563/2 w miejscowości Wawrzeńczyce o długości 150mb,4) droga nr działki 931 w miejscowości Złotniki o długości 170 mb.2. Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze – pomiarowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej, mechaniczne ścinanie poboczy, remont cząstkowy nawierzchni, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych, skropienie nawierzchni, wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (mineralno-bitumiczna grysowo-żwirowa) (w-wa wiążąca, w-wa ścieralna), utrwalenie nawierzchni poboczy, mechaniczne wykonanie koryta, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego. 3. Zamówienie obejmuje również:-ewentualne koszty związane z organizacją ruchu kołowego i pieszego (projekt organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia) – bez opłat za zajęcie dróg gminnych;- koszty związane z zapleczem robót;- koszty związane z zabezpieczeniem terenu robót;- dokumentację powykonawczą – 2 kpl.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:a) Przedmiar robót (1÷4) – Załącznik nr 9 załącznik nr 10 do SWZ;b) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwana STWiORB) - Załącznik nr 10 do SWZ.5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:- przedmiarem robót;- STWiORB;- warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP; - wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych (materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, karty techniczne);- zasadami rzetelnej wiedzy technicznej;- projektowanymi postanowieniami umowy (Załącznik Nr 8 do SWZ).6. Inwestycja dofinansowana jest ze środków Województwa Małopolskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu:1. Podstawy wykluczenia, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp:1.1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp, (obligatoryjne przesłanki wykluczenia);1.2. Zamawiający przewiduje także dodatkową/fakultatywną podstawę (przesłankę) wykluczenia zawartą w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy i wykluczy z postępowania Wykonawcę w następujących przypadkach:1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.1.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), zgodnie z którymi z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:W celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca wykaże, że:1) posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 odcinki dróg w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, odbudowy, modernizacji, remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości minimum 0,5 km każdy z tych odcinków, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Zamawiający dopuszcza, wykonanie odcinków dróg w ramach jednego zamówienia.2) dysponuje co najmniej 1 osobą na stanowisko kierownika budowy/robót budowlanych, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budową/robotami budowlanymi w specjalności drogowej i jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (do pełnienia funkcji kierownika budowy/robót budowlanych w specjalności drogowej).Uwaga:Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osoby będące obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).3) dysponuje co najmniej następującym sprzętem: rozkładarką mas bitumicznych szer. min. 4,0 m; 2 samochodami samowyładowczymi o ładowności min.10 t każdy; walcem statycznym samojezdnym 10 t; walcem statycznym samojezdnym 15 t; równiarką/spycharką samojezdną 100 KM; szczotką mechaniczną, skrapiarką do bitumu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach